4 nasveti za večjo vidljivost vaše nastanitve
Datum objave: 9. 8. 2022
Čas branja: 7 min
Vsak potencialni gost ima rad izbiro – bodisi med različnimi lokacijami, vrstami nastanitev ali tipi sob. Lastnost, ki pa najbolj vpliva na to, kje bo potencialni gost preživel svoj edinstveni dopust, je prikaz zanj najbolj primerne nastanitve med iskalnimi rezultati. Sami na žalost ne morete točno določiti, na katerem mestu med iskalnimi zadetki brskalnika ali OTA kanala se prikažete, lahko pa na to vplivate na več načinov.
Nasvet 1: SEO optimizacija
Največji vpliv na višje pozicije med zadetki spletnega brskalnika ima SEO optimizacija spletne strani. Kaj lahko sami naredite na tem področju, si lahko preberete v blogu, ki ga je spisal naš SEO specialist.
Nasvet 2: Časovno omejene akcije in različni ceniki
Ena najpogosteje uporabljenih načinov je tudi aktivacija časovno omejene akcije na OTA kanalu, kot je na primer Booking.com, kjer samo na izbrani spletni platformi znižate ceno ali ponudite posebno ugodnost. A pozor! Z aktivacijo raznih akcij in ugodnosti se morate strinjati s pogoji kanala, kar lahko za vas pomeni skrite provizije. Tudi o realnih provizijah OTA kanalov smo že pisali (izračune si lahko ogledate tukaj), o njih pa ste ponavadi obveščeni v drobnem tisku ali pa sploh ne.
Kako se izogniti provizijam, a kljub temu ohraniti visoke pozicije?
Rešitev se skriva v oblikovanju minimalno dveh (poleg standardnega) samostoječih cenikov na spletnem kanalu. Le-te nato povežete s ceniki, vzpostavljenimi znotraj Channel managerja Cubilis. Vsakemu posebej lahko določite posebne karakteristike, ki so lahko enake ali pa drugačne kot pri posredniku, kot naprimer:
- cenik se da na razpolago samo za osebe, ki iščejo nastanitev preko mobilne naprave,
- vidljivost cenika samo v določenem obdobju,
- določilo, da je nujno potrebno predplačilo,
- brez možnosti odpovedi,
- oblikovanja cenika za kratka bivanja z višjo ceno, ali za dolgoročna bivanja z nižjo ceno, itd …
S tem si lahko tudi omogočite, da enak cenik uporabite za aktivacijo akcije na več OTA kanalih istočasno, kar pomeni manj zmede pri upravljanju več akcij na različnih prodajnih kanalih.
Nasvet 3: Bodite pozorni na provizije!
Najvišjo prikaznost prinaša Booking.com-ov Genius Booker članski program, ki prinese vsaj 10% popust na nočitev. To pomeni, da morate imeti v mislih, da je od že znižane cene potrebno odšteti še provizijo posrednika. Ta izračun lahko, ko potegnemo črto, za vas pomeni tudi do 40% nižji zaslužek.
Rešitev:
V izogib nizkemu zaslužku lahko znotraj Cubilisa (preko navodila ‘’Manage Presets’’ za tiste, ki uporabljate PMS sistem ali preko navodila ‘Synchronize’’ za tiste, ki ga ne) označite, da se cena nočitve na podlagi direktne prodaje vedno zviša za toliko odstotkov, kot bi vam OTA kanal zaračunal provizije. To dejanje lahko uporabite izključno za sobe, za katere veste, da se bolje prodajajo, nekatere pa pustite pri originalni ceni, da se vaša nastanitev pojavi v več cenovnih razredih in si posledično na ta način zvišate vidljivost. S tem, ko imate oblikovanih več cenikov, dodane več ponudbe in več slik, algoritem vsakega spletnega kanala razume vaša dejanja kot trud čim večje prodaje preko njihovega kanala in vas nagradi z višjo vidljivostjo.
Nasvet 4: Pokažite gostu, da vam ni vseeno!
Zadnji ključni dejavniki so komentarji gostov, še večjega pomena pa vaši odgovori nanje. Vsi vemo, kako pomembno vlogo imajo deljene izkušnje, ki vaši nastanitvi dajejo legitimnost. Prav zaradi legitimnosti so ocene gostov vključene v algoritme OTA kanalov in META-iskalnikov. Če prejmete slabo oceno, ne glede na to, ali je bila dana iz opravičljivega razloga ali ne, je potrebno nanjo odgovoriti na spoštljiv način in predstaviti vašo plat zgodbe, saj tako vsem potencialnim gostom pokažete, da vam je mar za njih in njihovo dobro počutje.
Se v poplavi vseh informacij, kanalov in sistemov ne znajdete najbolje?
Oddajte povpraševanje in se povežite z nami
Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.