Do uspeha z urejenim Google Business Profile-om
Datum objave: 28. 1. 2021
Čas branja: 4 min
Živimo v času, ko potencialne stranke z iskanjem vaših storitev ali produktov v veliki večini primerov začnejo na spletu. Ali dovolj dobro skrbite za spletno prisotnost, da vas najdejo hitro in enostavno? Odličen način za popolnoma brezplačno zagotovitev pojavljanja v rezultatih iskanja na spletnem brskalniku Google in na zemljevidih Google Maps je urejen Google Business Profil.
Urejanje podatkov na Google My Business profilu je izredno hitro in enostavno, zato imajo vaše potencialne stranke vedno na voljo aktualne podatke. To je še posebej pomembno v zadnjem času, ko zaradi korona ukrepov zelo pogosto prihaja do različnih sprememb; v Google Business Profile-u hitro lahko spremenite informacije, kot so sprememba delovnega časa, začasno zaprtje trgovine, možnost nudenja dostave hrane ipd.
Še nimate Google Business Profile-a? Oglejte si kratek video, v katerem vam pokažemo, kako ga kreirati.
Že imate Google Business Profile, pa niste prepričani, ali je urejen dovolj dobro? V nadaljevanju preberite 5 osnovnih nasvetov, ki jih morate upoštevati, če želite, da potencialne stranke najdejo vaš profil.
1. Izpolnite čim večji del vašega profila
S tem, ko Googlu date dovolj informacij, mu omogočite, da vaše podjetje lažje poveže z relevantnimi iskanji. Če boste dosledno izpolnili kontaktne podatke, kategorijo, atribute in ostalo, se bo vaš profil večkrat pojavil med iskanji. V podatke obvezno vključite tudi za vas relevantne ključne besede.
2. Naj uporabniki opazijo vaše fotografije
Profili, ki vsebujejo fotografije, dosegajo za več kot 30 % boljše rezultate kot profili brez fotografij. Osnova sta logotip in naslovna slika, ki ju nastavite ob kreaciji profila. Kasneje redno dodajajte fotografije vašega poslovnega prostora, produktov ali storitev. Pomembno je, da so fotografije kakovostne in v dovolj visoki resoluciji.
3. Osvežujte informacije na profilu
Google Business Profile vašim potencialnim strankam predstavlja pomemben vir informacij. Netočni podatki na profilu lahko privedejo do situacij, ko vas stranka ne more dobiti na telefon ali pa obišče napačno lokacijo ob napačnem času, kar seveda prinaša veliko nezadovoljstva. Poskrbite, da bodo delovni čas, naslov in kontaktne informacije vedno osveženi.
4. Kreirajte zanimive objave
Poskrbite, da vaš profil ostane relevanten in zagotovite dodaten promet na vaši spletni strani ali na fizični lokaciji. Redno pripravljajte objave o novostih, novih produktih, ponudbah in dogodkih. Pri tipih objav, ki to dovoljujejo, dodajte fotografije ali videe.
5. Spodbujajte vaše stranke, naj napišejo recenzijo
Dobre recenzije na spletu so lahko faktor, ki tehtnico prevesi na vašo stran, ko se potencialne stranke odločajo med vami in ostalimi ponudniki. S pomočjo letakov na lokaciji, e-mailov ali pa ob osebnem kontaktu prosite zadovoljne stranke, naj napišejo recenzijo na vašem Google Business Profile-u. Veliko število dobrih recenzij bo poskrbelo, da se bo vaš profil večkrat pojavljal med rezultati iskanj v brskalniku Google in na Google Maps zemljevidih, obenem pa bo zaupanje v vas večje.
Upamo, da vam je naših 5 nasvetov pomagalo pri kreaciji in ureditvi vašega profila. Google Business Profile omogoča še veliko več: povezavo z orodjem Google Ads, spremljanje analitike, izdelavo preproste spletne strani, direktno komunikacijo s strankami in ostale uporabne funkcije.
Ste med branjem našega bloga ugotovili, da nujno potrebujete Google Business Profile? Ali pa ste spoznali, da vaš obstoječi profil ni ustrezno urejen?
Oddajte povpraševanje in se povežite z nami
Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.