Do uspeha z urejenim Google My Business profilom

Živimo v času, ko potencialne stranke z iskanjem vaših storitev ali produktov v veliki večini primerov začnejo na spletu. Ali dovolj dobro skrbite za spletno prisotnost, da vas najdejo hitro in enostavno? Odličen način za popolnoma brezplačno zagotovitev pojavljanja v rezultatih iskanja na spletnem brskalniku Google in na zemljevidih Google Maps je urejen Google My Business profil.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Urejanje podatkov na Google My Business profilu je izredno hitro in enostavno, zato imajo vaše potencialne stranke vedno na voljo aktualne podatke. To je še posebej pomembno v zadnjem času, ko zaradi korona ukrepov zelo pogosto prihaja do različnih sprememb; v Google My Business hitro lahko spremenite informacije, kot so sprememba delovnega časa, začasno zaprtje trgovine, možnost nudenja dostave hrane ipd.

Še nimate Google My Business profila? Oglejte si kratek video, v katerem vam pokažemo, kako ga kreirati.

Že imate Google My Business profil, pa niste prepričani, ali je urejen dovolj dobro? V nadaljevanju preberite 5 osnovnih nasvetov, ki jih morate upoštevati, če želite, da potencialne stranke najdejo vaš profil.

1. Izpolnite čim večji del vašega profila

S tem, ko Googlu date dovolj informacij, mu omogočite, da vaše podjetje lažje poveže z relevantnimi iskanji. Če boste dosledno izpolnili kontaktne podatke, kategorijo, atribute in ostalo, se bo vaš profil večkrat pojavil med iskanji. V podatke obvezno vključite tudi za vas relevantne ključne besede.

2. Naj uporabniki opazijo vaše fotografije

Profili, ki vsebujejo fotografije, dosegajo za več kot 30 % boljše rezultate kot profili brez fotografij. Osnova sta logotip in naslovna slika, ki ju nastavite ob kreaciji profila. Kasneje redno dodajajte fotografije vašega poslovnega prostora, produktov ali storitev. Pomembno je, da so fotografije kakovostne in v dovolj visoki resoluciji.

3. Osvežujte informacije na profilu

Google My Business profil vašim potencialnim strankam predstavlja pomemben vir informacij. Netočni podatki na profilu lahko privedejo do situacij, ko vas stranka ne more dobiti na telefon ali pa obišče napačno lokacijo ob napačnem času, kar seveda prinaša veliko nezadovoljstva. Poskrbite, da bodo delovni čas, naslov in kontaktne informacije vedno osveženi.

4. Kreirajte zanimive objave

Poskrbite, da vaš profil ostane relevanten in zagotovite dodaten promet na vaši spletni strani ali na fizični lokaciji. Redno pripravljajte objave o novostih, novih produktih, ponudbah in dogodkih. Pri tipih objav, ki to dovoljujejo, dodajte fotografije ali videe.

5. Spodbujajte vaše stranke, naj napišejo recenzijo

Dobre recenzije na spletu so lahko faktor, ki tehtnico prevesi na vašo stran, ko se potencialne stranke odločajo med vami in ostalimi ponudniki. S pomočjo letakov na lokaciji, e-mailov ali pa ob osebnem kontaktu prosite zadovoljne stranke, naj napišejo recenzijo na vašem Google My Business profilu. Veliko število dobrih recenzij bo poskrbelo, da se bo vaš profil večkrat pojavljal med rezultati iskanj v brskalniku Google in na Google Maps zemljevidih, obenem pa bo zaupanje v vas večje.

Google my business recenzija

Upamo, da vam je naših 5 nasvetov pomagalo pri kreaciji in ureditvi vašega profila. Google My Business omogoča še veliko več: povezavo z orodjem Google Ads, spremljanje analitike, izdelavo preproste spletne strani, direktno komunikacijo s strankami in ostale uporabne funkcije.

Ste med branjem našega bloga ugotovili, da nujno potrebujete Google My Business profil? Ali pa ste spoznali, da vaš obstoječi profil ni ustrezno urejen?​

V mesecu februarju kreiramo in uredimo vaš profil po akcijski ceni

79,00 €

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Ali vaša destinacija izkorišča vse prednosti Instagrama?

April 23, 2021

Free Booking Links

March 26, 2021

Kako izbrati dober channel manager?

February 26, 2021