Googlova novost za nastanitvene obrate, ki je ne smete zamuditi: Free Booking Links
Datum objave: 26. 3. 2021
Čas branja: 3 min
Google Hotel Ads je “meta-search” platforma, ki primerja cene in razpoložljivost na različnih spletnih mestih za rezervacije. Do zdaj je Google za prisotnost na platformi zaračunaval provizijo v obliki cene za klik ali za rezervacijo, zdaj pa se to spreminja. Predstavljamo vam Free Booking Links – novost, ki omogoča brezplačno povezavo do vaše uradne spletne strani na Google Hotel Ads. Kako Free Booking Links deluje in kako lahko uredite povezavo, boste izvedeli v našem blogu.
Ko vaši potencialni gosti na spletu iščejo nastanitev in se ime vašega hotel ujema z iskalno poizvedbo, se v rezultatih iskanja prikaže vaš Google My Business profil. V sklopu profila se prikažejo tudi cene in razpoložljivost na različnih spletnih mestih za rezervacije.
*Še nimate Google My Business profila? Preberite naš blog in ga vzpostavite!
Zahvaljujoč novi Googlovi posodobitvi se ne prikazujejo več samo sponzorirane povezave, temveč tudi brezplačna povezava do vaše uradne spletne strani. Na ta način vaša (v večini primerov) nižja cena nočitve izstopa in potencialne goste zvabi na vašo spletno stran, kjer rezervacijo opravijo brez provizije. Povezava se v nasprotju z Google Hotel Ads oglasi, ki se prikažejo zgolj na izbranih trgih, prikaže v vseh državah na svetu. Prednosti, ki vam jih prinašajo Free Booking Links, so večja vidnost na spletu, več obiskovalcev spletne strani in več direktnih rezervacij.
Nastanitve se lahko Free Booking Link programu pridružijo le preko Googlovih pooblaščenih partnerjev za integracijo. Na srečo je podjetje Stardekk eden od teh partnerjev in brezplačno prikazovanje cen omogočajo preko rezervacijskega sistema Cubilis.
*Še nimate Cubilisa? Poglejte, kaj vse ponuja in ga z našo pomočjo implementirajte.
Free Booking Links lahko uredite v nekaj korakih:
- Če še nimate Google Ads računa za vašo nastanitev, ga ustvarite.
- Preko Cubilisove podpore zaprosite za povezavo z Google Hotel Ads. Poslati jim boste morali vaš GoogleAds ID.
- Ustvarite Google Hotel Ads kampanjo.
Ko zaženete Google Hotel Ads kampanjo, bo Cubilis samodejno sporočil vaše podatke Googlu in brezplačna povezava do rezervacije bo prikazana na vašem Google My Business profilu. Uporabljene bodo cene, ki jih imate v vašem Logis managerju nastavljene za direktne rezervacije.
Cena direktne rezervacije, ki je vidna na vašem Google My Business profilu, je lahko jeziček na tehtnici, ko se gost odloča, kje bo opravil rezervacijo. Ne zamudite priložnosti in izkoristite super novost.
Če vam vzpostavitev Free Booking Links povzroča težave, jo lahko mi opravimo namesto vas.
Vložek oblikovanja Google Hotel Ads kampanje: 60,00 € + DDV
Zanjo je potrebno imeti kreiran Google Ads in Google Analytics 4 račun, katerega lahko prav tako oblikujemo za vas po ugodni ceni: 200,00 € + DDV in je postavitev Free Linkov brezplačna!
Glavni cilj vsakega nastanitvenega obrata morajo biti direktne rezervacije, saj so te brez provizije in prinašajo številne prednosti. Če channel manager ne omogoča implementacije rezervacijskega motorja na vaši spletni strani, se zanj nikakor ne odločite.