Izdelava spletne strani za nastanitve - 5 ključnih stvari, ki pripomorejo k povečanju spletnih rezervacij in izboljšajo uporabniško izkušnjo

Datum objave: 21. 6. 2023

Čas branja: 6 min 

Z vzponom platform za nastanitvene rezervacije kot je npr. Booking ali Airbnb, vse več ljudi pozablja, kako pomembno je poskrbeti, da ima vaša nastanitev tudi lastno spletno stran. Čeprav je navedba vaših nastanitev na omenjenih platformah učinkovit način za doseganje širšega občinstva, pa nudi lastna spletna stran številne prednosti, saj vam pomaga izstopati od konkurence in povečati število direktnih rezervacij. V tem članku bomo razpravljali o ključnih elementih nastanitvene spletne strani, ki vam bodo pomagali povečati spletne rezervacije in izboljšati uporabniško izkušnjo za vaše goste.

Oblikovanje prilagojeno mobilnim napravam “Responsive Design”

Večina spletnih iskanj dandanes poteka na mobilnih napravah, zato je ključnega pomena, da je vaše spletno mesto optimizirano za mobilne uporabnike. Podatki za leto 2022 kažejo, da kar 52 % popotnikov raziskavo o hotelih, restavracijah, turah in aktivnostih v izbrani destinaciji opravijo preko mobilnih naprav .

Prednosti odzivnega spletnega mesta:

  • Izboljšati uporabniško izkušnjo, saj lahko potencialni gostje dostopajo do vašega spletnega mesta iz katere koli naprave, kar poveča vašo vidljivost na spletu in na koncu privede do več rezervacij.

  • Zelo pomembno je v zakup vzeti tudi dejstvo, da Google dodeli prednost spletnim mestom, ki so optimizirana za mobilne uporabnike, tako da lahko z odzivnim spletnim mestom dejansko izboljšate uvrstitev svoje namestitve v iskalnih zadetkih.


Pri Forwardu se zavedamo pomembnosti dostopnosti vaše spletne strani na vseh napravah, zato ob izdelavi upoštevamo vsa potrebna merila za doseganje učinkovite odzivnosti spletnega mesta.

Dobra zasnova strukture in vsebin spletnega mesta

Priprava vsebin

Pri načrtovanju vašega spletnega mesta je pomembno, da se postavite v kožo potencialnih gostov. Katere informacije najverjetneje iščejo? Kako jim lahko olajšate iskanje? Sporočila na spletni strani hotelov in nastanitev morajo biti jasna in jedrnata. Obiskovalci bi morali biti sposobni hitro in enostavno razumeti edinstvene prodajne točke in prednosti vaše nastanitve, kot so lokacija, udobje in storitve. Uporabite oznake in jedrnate stavke, da bodo informacije lahko prebavljive. Gosti pričakujejo, da jim boste znali svetovati glede aktivnosti in kulinarične ponudbe v bližini vaše nastanitve, zato je zelo pomembno, da te informacije vključimo že na spletno stran. S tem si lahko tudi zagotovimo boljše pozicioniranje v Googlovem iskalniku za aktivnosti v določenem kraju.

Jasen poziv k dejanju “CTA - Call To Action”

Poskrbeti moramo, da lahko uporabnik rezervacijo opravi na več mestih, tako da je smiselno gumb za rezervacijo vključiti kar v t.i. “glavo” spletne strani in ga hkrati tudi vizualno ločiti od preostale navigacije, da ga s tem še dodatno izpostavite.


Slika 1 - Primer izpostavitve gumba za rezervacijo (book now)
Primer dobrega CTA, ki ga omogoča channel manager Cubilis, je vključitev Cubilis ratebox-a na spletno stran, ki služi kot primerjalnik cen pri direktni rezervaciji na vaši spletni strani in rezervaciji na ostalih portalih. Kot pojavno okno (pop-up) se proži na dnu vaše spletne strani in uporabnika z izpostavitvijo ugodnejše cene preko direktnega kanala in enostavnemu začetku procesa rezervacije (z možnostjo izbire datumov prihoda in odhoda), privabi k direktni rezervaciji.
Slika 2 - Cubilis ratebox pop-up

Kakovostni vizualni elementi (fotografije, videoposnetki)

Pri predstavitvi in posledično uspešni rezervaciji vaše nastanitve igrajo visokokakovostne slike ključnega pomena pri prepričevanju potencialnega gosta v rezervacijo. Bistvo je, da prikažete edinstvene značilnosti in lepote svoje nastanitve, vendar morate biti pri tem pozorni, da fotografije odražajo resnično stanje, saj se s tem izognete kasnejšemu razočaranju ali negativnim ocenam, ki vam lahko na dolgi rok zelo škodujejo pri promociji vaše nastanitve.

Pri tem velja izpostaviti, da je kakovost pomembnejša od količine – boljše je imeti nekaj zelo kakovostnih slik, ki natančno predstavljajo vašo nastanitev, kot več slik slabe kakovosti. Izpostavitev lepih kakovostnih slik na ključnih mestih je ključnega pomena za doseganje “uau” učinka, na podlagi katerega potencialne goste prepričate v rezervacijo. Najem profesionalnega fotografa za zajemanje kakovostnih slik je lahko vredna naložba, ki se vam hitro obrestuje.
Slika 3 - Lepe in kakovostne fotografije “vdihnejo življenje” vaši spletni strani
Prav tako je pomembno zagotoviti, da so slike optimizirane za splet, saj prevelike slike upočasnijo čas nalaganja vašega spletnega mesta. Slike lahko optimizarate z brezplačnim spletnim orodjem BulkResize. To nas pripelje do naslednje pomembne točke optimizacije hitrosti spletne strani.

Optimizacija hitrosti spletne strani

Počasno nalaganje spletnega mesta lahko pripelje do slabe uporabniške izkušnje. Obratno pa hitrejše nalaganje spletne strani poveča čas, ki ga uporabniki preživijo na spletnem mestu, saj zmanjša odstotek odbojev “bounce rate” (zapiranje strani brez da bi uporabniki imeli kakšno interakcijo s stranjo) in izboljša stopnjo konverzije – v tem primeru rezervacijo vaše nastanitve. Povprečen čas nalaganja, ki ga želimo doseči pri dobro optimizirani spletni strani, naj ne bi presegal 3 sekund.

Poleg tega Googlovi algoritmi iskalnika upoštevajo hitrost nalaganja strani pri določanju uvrstitve spletne strani med iskalnimi zadetki. Hitrejša spletna mesta so tako običajno uvrščena višje, kar vodi do večjega prometa in potencialno več opravljenih rezervacij.

Mnenja zadovoljnih gostov “Social proof”

Družbeni dokazi, kot so ocene strank, so na področju turizma zelo pomembne. Pozitivne kritike in ocene preteklih gostov lahko pomagajo zgraditi zaupanje potencialnih gostov. Bistvenega pomena je, da na svojem spletnem mestu vidno prikažete mnenja in ocene, skupaj z izjavami gostov in povratnimi informacijami. Razdelek z mnenji prikazujte na več podstraneh vaše nastanitve.  
Slika 4 - Izpostavitev pozitivnih mnenj gostov

Zaključek:

Dobro zasnovana in oblikovana spletna stran je lahko močno orodje za spodbujanje spletnih rezervacij in izboljšanje uporabniške izkušnje za vaše goste. Prilagojenost mobilnim napravam, visoko kakovostni fotografije, hitro delovanje spletne strani, uporabniku prijazna navigacija, izpostavitev pozitivnih mnenj gostov in jasni pozivi k rezervaciji so bistveni elementi uspešnega nastanitvenega spletnega mesta. Z implementacijo teh ključnih komponent lahko izboljšate učinkovitost svojega spletnega mesta in spodbudite več neposrednih rezervacij.  

V kolikor bi želeli po ugodni ceni prenoviti ali na novo izdelati spletno stran vam do konca julija ponujamo 20% popust (akcijska cena 990€ - redna cena 1150€ ) na izdelavo spletne strani po eni izmed naših predlog. Za več informacij nas kontaktirajte.

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Oglaševanje nove nastanitve še pred njenim odprtjem
16/02/2024
AI: Kakšen je vpliv umetne inteligence v hotelski industriji?
12/12/2023
Študija primera: Od enormnih provizij do čistega uspeha – Hotel One66
07/11/2023

Bodite korak pred konkurenco!

Naše e-novice so zakladnica znanja, katere vam bodo pomagale doseči več rezervacij in povečati vašo dobičkonosnost.