ŠTUDIJA PRIMERA: Kako do rekordnega števila spletnih rezervacij po korona krizi?

Naši partnerji tudi po krizi dosegajo vrhunske rezultate, ki jih v veliki meri lahko pripišemo kakovostni spletni strani z lastnim rezervacijskim sistemom in oglaševanju na internetu. Predstavili bomo primer hotelskega kompleksa z bazeni in wellnessom, ki ponuja namestitve v sobah in apartmajih. V mesecu juniju niso le izenačili števila direktnih rezervacij na spletni strani pred krizo, temveč so to število močno presegli.

Preverite, s pomočjo katerih ključnih orodij smo v samo 30 dneh dosegli rekordne rezultate:

1. Kakovostna, uporabnikom prijazna in redno optimizirana spletna stran

0
obiskov spletne strani

2. Sistem za direktne rezervacije na spletni strani, ki omogoča sestavljanje paketov in uporabo popustnih kod

Več kot 0
rezervacij
Več kot 0
skupna vrednost rezervacij
Več kot 0
prihranka pri provizijah
0 nakupov
s popustno kodo

3. Skrbno premišljene oglaševalske kampanje na omrežjih Google Ads in Facebook Ads

Več kot 1500000 miljona
prikazov oglasov
1 centov
povprečna cena za klik na oglas.
Več kot 30000 klikov
na oglase
0 rezervacij
preko oglasov

Hotelski kompleks iz analize je z našo pomočjo dosegel kar 70% delež direktnih spletnih rezervacij, in na ta način v samo enem mesecu prihranil skoraj 11.000 € v provizijah. Z rezervacijskim sistemom pa niso prihranili le denarja, temveč tudi ogromne količine časa, ki bi ga sicer porabili za ročno vpisovanje rezervacij. Čas in denar lahko z našo pomočjo prihranite tudi vi! Začnimo sodelovanje, in skupaj poskrbimo za vašo spletno stran, rezervacijski sistem in oglaševalsko strategijo.

Želite tudi vi dosegati podobne rezultate?

Preverite odlično ponudbo za male in srednje ponudnike nastanitev tukaj >>

Vas zanimajo še podrobnejši podatki iz posameznih področji? Preberite več!

78.276
obiskov spletne strani

2 minuti in pol
povprečen čas trajanja obiska

3
obiskane strani v eni seji

V mesecu dni je bila spletna stran obiskana skoraj 80.000-krat. Povprečen uporabnik je na strani preživel dve minuti in pol in si ogledal 3 podstrani, kar so odlični rezultati, ki nakazujejo na izvrstno uporabniško izkušnjo.

Več kot 250
rezervacij

Več kot 107.000 €
skupna vrednost rezervacij

Več kot 10.700 €
prihranka pri provizijah

Preko rezervacijskega sistema Cubilis, ki je implementiran na spletni strani, je bilo opravljenih več kot 250 rezervacij različnih paketov in nastanitev v skupni vrednosti več kot 107.000 €. To pomeni, da je mesečni prihranek pri provizijah, ki bi jih sicer plačali različnim spletnim kanalom za rezervacije nastanitev (Booking.com, Expedia, Airbnb), vsaj 10.700 €. +koliko ljudi je rezerviralo s popustno kodo.

Kakovostno postavljene oglaševalske kampanje so poskrbele za ogromno prometa po izjemno nizki ceni in veliko število konverzij.

Facebook

535.093
prikazov oglasov

26.129
klikov na oglase

Manj kot 3 centi
za klik

75
posrednih konverzij

19
neposrednih konverzij

Na oglase na Facebooku, ki so se prikazali več kot pol milijonkrat, so uporabniki kliknili več kot 24.000-krat. Povprečna cena za klik je znašala neverjetnih 0,025 €. Z oglasi je bilo neposredno povezanih 19 (nakup neposredno po kliku na oglas), posredno pa še dodatnih 75 nakupov na spletni strani (nakupi uporabnikov, ki nakupa niso opravili neposredno po kliku na oglas, temveč so na oglas kliknili na neki točki v obdobju 28 dni pred nakupom ali pa so oglas videli v dnevu pred nakupom).

Google Ads – Iskalni oglasi

36.562
prikazov oglasov

6.730
klikov na oglase

4 centi
za klik

116
posrednih konverzij

36
neposrednih konverzij

18,41 %
CTR

Oglasi v iskalnih kampanjah so se prikazali več kot 36.500-krat, nanje pa so uporabniki kliknili več kot 6.700-krat, kar pomeni več kot 18 % CTR (click-trough-rate). Cena za klik je bila tudi v tem primeru odlična – 0,04 €. Na iskalne oglase je kliknilo kar 152 uporabnikov, ki so na neki točki opravili rezervacijo, od tega jih neposredno pred nakupom na oglas kliknilo 36.

Google Ads – Prikazni oglasi

1.179.546
prikazov oglasov

6.865
klikov na oglase

8 centov
za klik

35
posrednih konverzij

5
neposrednih konverzij

0,58%
CTR

Oglasi v prikaznih kampanjah so se uporabnikom prikazali več kot milijon-krat, klikov nanje pa je bilo več kot 6.800. CTR je bil v tem primeru 0,58 %, cena za klik pa 0,08 €, kar je za prikazne kampanje zelo dober rezultat. Nakup je opravilo 35 uporabnikov, ki so bili v stiku z oglasi, od tega jih je 5 nakup opravilo neposredno po kliku na oglas.