Kako postaviti distribucijsko strategijo za nastanitve, ki bo povišala vaše prihodke

Datum objave: 30. 5. 2023

Čas branja: 6 min 

Ker se potovalna industrija prilagaja novim trendom v potrošniškem vedenju in željam turističnih agentov, ostaja distribucijski kanal ključni del strategije s ciljem po tem višjem dohodku in optimalnem trženju vsakega hotelirja. V tem blogu bomo pregledali tri razloge, kako urediti distribucijo, da bi ostali korak pred današnjim trgom in kako vam lahko Forward pomaga, da se goste, ki so že odločeni za vas, usmeri k direktnim rezervacijam. Cilj distribucije je prodaja hotelskih sob in komunikacija razpoložljivosti s ponudbo potencialnim gostom. To se izvaja preko različnik kanalov, kot so OTA, Meta-iskalniki in direktna spletna stran. Uspešnost vaše distribucijske strategije je razvidna po stopnji zasedenosti hotela in širini potencialnega segmenta, ki je pogojeno s primerno ceno in ponudbo nastanitve.

Distribucija za hotele in apartmaje - splet, splet in še enkrat splet!

Številke ne lažejo, pomembnost spletnega prikazovanja raste vsako leto. Spreminjajoča se pričakovanja popotnikov povečujejo pomembnost distribucijske strategije, saj le-ti pregledujejo več in več možnosti rezervacije in kanalov, ki so jim na voljo. Po raziskavi opravljeni iz strani TravelPer-a je potrjeno, da je 66% prihodkov turističnega sektorja posledica spletnih rezervacij, predvideva pa se, da bo v letu 2023 kar 700 milijonov gostov opravilo nastanitvene rezervacije izključno preko spleta. Po zadnjih raziskavah povprečen popotnik danes na spletu opravi skoraj 50 iskanj in obišče več kot 38 distribucijskih in informativnih kanalov pred rezervacijo. Njegov cilj: najti najboljšo možnost glede na ceno in ponudbo.
Slika 1 - Spletne rezervacije

Kaj lahko ponudniki nastanitev storite na tem področju?

Distribucijske platforme za hotele in apartmaje

Kot turistični delavec imate omejeno količino časa, da spremljate nova pričakovanja, trende in želje sodobnih gostov, zato vam na pomoč lahko priskočijo distribucijske platforme, ki to spremljajo namesto vas in vam tako optimizirajo čas. Vse, kar morete storiti, je vključiti prilagojeno ponudbo v vsebino kanala in mu prepustite, da vnešeno ponudbo prilagodi znotraj mej, ki jih vi določite. Primer meje, ki jo vi določite: minimalno in maksimalno število nočitev in cena, ki je temu prilagojena; v kolikor gost rezervira za eno noč, se osnovna cena zviša, v kolikor pa rezervira vsaj 4 noči, se cena na noč zniža.
Slika 2 - Distribucijske platforme

Direktni kanal - rezervacije brez posredniških provizij

Vseeno pa ne pozabite na vaš direktni kanal, kjer imate možnost najvišjega zaslužka, saj ne plačate enormnih provizij posredniškim kanalom! Da pa potrošnika prepričate v direktno rezervacijo, mora biti vaša ponudba boljša od posredniške. Na to vplivata dva ključna faktorja: cena in širina storitve. V Forwardu razumemo, da je možnost storitev včasih omejena ali podobna konkurenčni, zato vam z veseljem pomagamo pri oblikovanju ponudbe, kjer naši stokovnjaki za hotelsko distribucijo na podlagi analize stanja in vaših želja oblikujejo usmeritve, po katerih se ne poveča samo vaša vidljivost na posredniških kanalih, ampak je vaša direktna ponudba v primerjavi z najboljša. Tako ubijete dve muhi na en mah: rezervacije prihajajo tudi iz posredniških kanalov, večji del povpraševanja pa uspešno preusmerite na vaš direktni kanal!

Kako z pravo distribucijsko strategijo povečati povpraševanje in prihodke?

Distribucija je bila primarno povezana z iskanjem prave prodajne strategije za hotele, kanale, plačila in fakturiranje. Sedaj pa obsega tudi generiranje povpraševanja za hotele, saj se še bolj osredotoča na neposredno prodajo: programi zvestobe, metaiskanje in kampanje na družbenih medijih, personalizacija ponudb z atributi so le nekatere izmed tehnik, s katerimi lahko povečate povpraševanje. Skrajni čas je, da se tega lotite skrajno resno. Nova generacija popotnikov, natančneje milenijska generacija, je navajena “živeti na zahtevo”. To pomeni, da ima vsak popotnik svoje želje, katerim se mora ponudnik ugoditi. Ker pa je želja neskončno, je smiselno vašo ponudbo in stategijo distribucije omejiti na podlagi analize, kateri ključni segment nove generacije je primeren za vašo ponudbo, lokacijo in tip nastanitve. V Forwardu vam z analizo vašega ključnega segmenta pomagamo pri oblikovanju ponudbe, ki vključuje vse pomembne faktorje, ki vas razlikujejo od konkurence.
Slika 3 - Direktni kanal

Trendi v turističnem sektorju 2023: bleisure potovanja

Današnji poslovni popotniki želijo čim bolj izkoristiti svoja potovanja in jih vse pogosteje podaljšujejo ter tako združijo posel z užitkom. Trend, ki je poslovneže umestil v business hotele, kjer so samo prespali, je tako že “passé”. S hitro odzivnostjo na trende ter optimizacijo vaše distribucijske strategije in ponudbe lahko izboljšate način, kako se vaša nastanitev odziva na želje bleisure popotnika in personalizirate svojo ponudbo tako, da k ponudbi za poslovne goste dodate aktivnosti za prosti čas. Ni pa nujno, da ponudbo prilagodite samo poslovnim gostom, vaš cilj naj bo aktivno vključevanje lokalnih doživetij, kot so na primer degustacije lokalne kulinarike, adrenalinske, športne, kulturne in ostale aktivnosti, ki bodo posrbele, da vašim gostom nikoli ne bo dolgčas. Potrebujete pomoč? V Forwardu namesto vas preverimo možnosti za doživetja na vašem območju in vam svetujemo, katere bi bile najprimernejše za vključitev v vaše ponudbe nočitev.
Slika 4 - Bleisure potrošnik

Naslednji korak - uvedite pozitivne spremembe že letos!

Spletnih portalov in trendov je ogromno, popolnoma razumljivo je, da je težko vse spremljati. Vaši nastanitvi zato svetujemo, da na začetku v vašo distribucijsko strategijo vložite nekaj dragocenega časa in postavite močne temelje tako na distibucijskih, kot tudi na vašem direktnem kanalu. Začnite z določitvijo vašega ciljnega segmenta in šele nato oblikujte vašo strategijo, da bo le-ta čim bolje odražala želje vaših potencialnih gostov in tako pritegnila njihovo pozornost.  S posebno ponudbo Forwarda v višini 333,00 € + DDV si optimizirate distribucijo direktne in posredniške ponudbe, da dosežete večje število potencialnih gostov vaše nastanitve in s tem povečate direktno prodajo.  Ponudba vključuje:
  • Pregled in analizo trenutno postavljene distribucije
  • Analiza postavljenih ciljev, vizije in komu je nastanitev namenjena
  • Oblikovanje ciljnega segmenta: državljanstvo, starost in interesi
  • Oblikovanje predlogov za spodbudo vidljivosti, distribucije in prodaje (ceniki, oblikovanje profilov na dodatnih kanalih, popustne kode, akcije, paketi ipd.)
Si želite povečati prodajo preko direktnega kanala in znižati strošek provizij? Kvalitetna spletna stran je prvi pogoj za dosego vašega cilja! Naši stokovnjaki za vas oblikujejo spletno stran z vsemi elementi, ki vplivajo na višanje direktnih rezervacij. Spletno stran v dveh jezikovnih različicah vam dostavimo že za 800€ + DDV. 

Pišite nam na [email protected] ali pa nam zaupajte vaše želje preko tega obrazca in v najkrajšem možnem času vas bomo kontaktirali z informativno ponudbo.

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Lea Žabkar

Lea Žabkar

Project Manager at Forward Agency. I want to experience working with people from my country as well as foreign, by managing projects from many digital aspects. I am honest, dependable and effective, which is shown by the effort I put in my work.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Key Events – nova sprememba pri Google Analitiki 4
23/04/2024
Forward ima novo podobo – naša rebranding pot
04/04/2024
Vpliv Booking.com Genius programov
03/04/2024

Bodite korak pred konkurenco!

Naše e-novice so zakladnica znanja, katere vam bodo pomagale doseči več rezervacij in povečati vašo dobičkonosnost.