Kako privabiti sodobnega gosta v svojo nastanitev?

Datum objave: 11. 7. 2023
Čas branja: 7 min

Svet potovanj se nenehno spreminja, vendar pa so si le redki lahko predstavljali izjemne premike, ki so se zgodili v preteklih letih. Sedaj, ko zremo v prihodnost, je čas, da se seznanimo z novimi trendi in napovedmi v tej industriji, da pritegnemo tudi sodobne tipe gostov. Da bi zadovoljili vedno bolj izkušene potnike, morajo ponudniki namestitev ponuditi več kot le prenočišče – želijo si resnično nepozabno doživetje.

Slika 1: Sodoben gost

Kaj ponujajo hoteli zdaj?

Hoteli se vse bolj osredotočajo na edinstvene storitve in ugodnosti, kot so izbrani lokalni vodniki po mestih, virtualne ture in interaktivne umetniške instalacije. Priljubljenost souporabe nepremičnin narašča, kar omogoča OTA kanal Airbnb, ki popotnikom ponuja, da se popolnoma poglobijo v lokalno kulturo z najemom domov po vsem svetu. Potrošniki so vse bolj ozaveščeni o svojem vplivu na okolje in zahtevajo, da podjetja sprejmejo ukrepe za zmanjšanje tega vpliva. Nastanitve se odzivajo tako, da uporabljajo okolju prijaznejše materiale in tehnologijo ter izvajajo zelene pobude, kot so varčevanje z vodo in energijo. Nekateri se celo osredotočajo na ogljično nevtralnost in si zastavljajo ambiciozne cilje za zmanjšanje uporabe fosilnih goriv.
Hoteli si prizadevajo najti nove načine za olajšanje in izboljšanje uporabniške izkušnje, od virtualnih tur do personaliziranih rezervacijskih sistemov. Umetna inteligenca (AI) pomaga potnikom pri obvladovanju zapletenih postopkov, kot so odpovedi letov in vračila sredstev. Napredek v analitiki podatkov pa hotelom omogoča pridobivanje dragocenih vpogledov v preference gostov, ki jih lahko uporabijo za ciljno usmerjene marketinške kampanje. Zato se poglobimo v to temo še nekoliko bolj!

Zdravstveni in wellness turizem

Povpraševanje po zdravstvenem in wellness potovanju se je eksponentno povečalo. Potniki iščejo destinacije in izkušnje, ki se osredotočajo na duševno in telesno zdravje, še posebej s pandemijo in globalnim poudarkom na blaginji. Zdravilišča na Maldivih, wellness umiki na Hrvaškem, počitnice z jogo in spa centri, osredotočeni na zdravje, so vse bolj priljubljeni. Poleg tega hoteli vključujejo wellness v svoje storitve in ponujajo ugodnosti, kot so fitnes objekti, zdrava prehrana in wellness funkcije v sobah, kot so čistilci zraka in ergonomsko pohištvo.
Slika 2: Wellness

Tehnologija in personalizacija

Tehnologija igra ključno vlogo v turističnem sektorju in omogoča bolj personalizirano izkušnjo za potnike. Uporaba umetne inteligence (AI) in interneta stvari (IoT) postajata vse bolj priljubljeni, saj omogočata prilagojene predloge za potovanja in brezhibno rezervacijsko izkušnjo. AI algoritmi analizirajo uporabniške podatke, da lahko ponudijo personalizirane predloge, medtem ko naprave IoT v hotelskih sobah prilagajajo temperaturo in osvetlitev glede na gostove želje.
Slika 3: Upravljanje pametne sobe preko telefona
Poleg tega tehnologija prepoznavanja obraza poenostavlja postopke prijave in zagotavlja večjo varnost. priljubljene, saj omogočajo gostom, da virtualno raziskujejo destinacije in nastanitve, preden se odločijo za rezervacijo. Te tehnologije zmanjšujejo trenje med potovanjem in vsako potovanje naredijo bolj individualizirano in prijetno.

Trajnostno in odgovorno potovanje

Trajnost ni več samo trend, temveč vodilno načelo v gostinski industriji. Potniki vse bolj iščejo okolju prijazne možnosti namestitve in načine prevoza. Hoteli in letalske družbe aktivno uvajajo zelene strategije, kot so zmanjševanje odpadkov, uporaba lokalne hrane in obnovljivih virov energije.
Poleg tega potniki izkazujejo vse večje zanimanje za odgovorno potovanje – potovanja, ki spoštujejo lokalno kulturo, podpirajo lokalna gospodarstva in zmanjšujejo negativni vpliv na okolje. Ta premik spodbuja industrijo, da zagotovi več možnosti za kulturno izmenjavo, lokalno oskrbo in prostovoljski turizem.
 
Slika 4: Slovenia green certifikat

Potovanje, usmerjeno v doživetje

Potovanje, usmerjeno v doživetje, je še en pomemben trend, pri katerem potniki dajejo prednost edinstvenim izkušnjam pred tradicionalnim ogledovanjem znamenitosti. Ta premik je privedel do povečanja lokalne poglobitve, pustolovskega turizma in gastronomskih izkušenj. Poleg tega je digitalno nomadstvo spremenilo način, kako ljudje dojemajo potovanje, saj je postalo način življenja. Delovne počitnice – kombinacija dela in dopusta – postajajo vse bolj priljubljene, zaradi česar mnogi hoteli in letovišča ponujajo posebne delovne prostore in hitro internetno povezavo.  
Slika 5: Bleisure potovanja - kombinacija dela in dopusta

Pametne destinacije in pametni hoteli

S prihodom pametnih mest postaja koncept pametnih destinacij vse bolj pomemben. To so destinacije, ki uporabljajo tehnologijo za izboljšanje turističnih izkušenj in učinkovito upravljanje virov. Primeri dobre prakse vključujejo posodobitve o razpoložljivosti potovanj v realnem času s pomočjo rezervacijskega sistema, mobilne aplikacije za rezervacijo vstopnic in pametna omrežja za energetsko učinkovitost.

Pametni hoteli postajajo vse bolj razširjeni. Ti hoteli izkoriščajo tehnologijo za izboljšanje izkušnje gostov, povečanje operativne učinkovitosti in zmanjšanje vpliva na okolje. Na primer, brezključna vhodna vrata, sobe, ki jih upravljate preko mobilne naprave, klepetalniki z umetno inteligenco za upravljanje in prediktivno vzdrževanje s pomočjo IoT.
 
Slika 6: Rezervacija nastanitev preko spleta
Delitvena ekonomija je pričela preoblikovati osnove gostinstva in turizma. Platforme, kot je Airbnb, demokratizirajo nastanitev in omogočajo vsakomur s prostim prostorom, da postane gostitelj. Ta prehod k turizmu ponuja popotnikom širšo paleto možnosti namestitve, pogosto po nižjih cenah. Prav tako odpira priložnosti za kulturno izmenjavo in bolj avtentično lokalno izkušnjo.
Slika 7: Skupna kuhinja

Povzetek

Prihodnost potovanj je nedvomno povezana s tehnološkimi inovacijami, spreminjajočimi se zahtevami potrošnikov in naraščajočo potrebo po trajnosti. Turistična industrija se mora nenehno prilagajati tem trendom in iskati nove načine za zagotavljanje personaliziranih, trajnostnih in izjemnih izkušenj potnikom.

Ena stvar je gotova: pot turistične industrije je prav tako razburljiva za lastnike nastanitev kot za potnike, ki jih streže.

Želite doseči večje število potencialnih gostov in povečati svojo prisotnost na spletu? Poskrbite, da boste vedno v trendu in dva koraka pred konkurenco. Kontaktirajte nas in pomagali vam bomo, da bo potencial vaše nastanitve 100% izkoriščen.

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Lea Žabkar

Lea Žabkar

Project Manager at Forward Agency. I want to experience working with people from my country as well as foreign, by managing projects from many digital aspects. I am honest, dependable and effective, which is shown by the effort I put in my work.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Forward ima novo podobo – naša rebranding pot
04/04/2024
Vpliv Booking.com Genius programov
03/04/2024
Razvoj optimizirane storitve analize izražanja genov na osnovi posamezne celice
25/03/2024

Bodite korak pred konkurenco!

Naše e-novice so zakladnica znanja, katere vam bodo pomagale doseči več rezervacij in povečati vašo dobičkonosnost.