Naziv delovnega mesta: Vodja projektov v digitalnem marketingu

Pri Forwardu gremo naprej in zato širimo našo ekipo. Naša tehnološka agencija išče proaktivnega projektnega vodjo z znanjem in razumevanjem digitalnega marketinga (Facebook Ads in Google Ads je osnova). Ker so naši naročniki večinoma iz turističnega sektorja, je ključno (s)poznavanje tudi z Google Hotel Ads, Free booking links, Tripadvisor in Booking oglaševalskimi kampanjami … Vemo, da nihče ne ve vsega, tako da pomembno vlogo igra neprestana želja po pridobivanju novih znanj.

Iščemo izkušenega člana ekipe, ki zna kakovostno zasnovati projekte in naloge, učinkovito komunicirati in zagotoviti kakovost na vsakem koraku, hkrati pa ob budnem spremljanju časovnice in proračuna projekta učinkovito spodbujati tako ekipo kot naše naročnike.

Trenutno nekaterim največjim slovenskim turističnim destinacijam in nastanitvenim obratom pomagamo izboljšati prepoznavnost, povečati direktno prodajo in še mnogo drugega, kar našim naročnikom pomaga pri izboljšanju digitalne prisotnosti.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Agencija Forward Pisarna v Kranjski Gori

Za kaj boš zadolžen?

  • Načrtovanje in vodenje projektov (priprava obsega dela, časovnic, proračunov in poročil) v skladu s pričakovanji naročnikov.
  • Postavitev in vodenje oglaševalskih kampanj.
  • Komunikacija z naročniki na eni in Forwardovo ekipo na drugi strani.
  • Skrb za ustvarjanje produktivnega okolja.
  • Poglobljeno razumevanje naročnikovih potreb in želja ter skrb za njihovo zadovoljstvo.
  • Zaključevanje projektov znotraj dogovorjenih rokov in proračuna.
  • Skrb za kakovost na vsakem koraku.
  • Priprava predlogov, kako lahko še izboljšamo notranje delovne procese in sodelovanje z naročniki.

Kaj pričakujemo od tebe?

  • Organiziranost, proaktivnost in nenehno željo po učenju v svetu digitala.
  • Ekipni duh in posluh za naročnikove potrebe in želje.
  • Sposobnost koordiniranja Forwardove interne ekipe in zunanjih sodelavcev.
  • Znati določiti prioritete.
  • Dobre pogajalske veščine.
  • Vsaj 1 leto izkušenj projektnega vodenja v digitalnem marketingu.
  • Razumevanje in znanje marketinga (Google Ads, Facebook Ads, Google Analytics, SEO, zelo zaželeno je poznavanje Google Hotel Ads / Free booking links / Tripadvisor oglaševalskih kampanj / Booking oglaševalskih kampanj).
  • Razumevanje vloge turizma in njegovih deležnikov.
  • Smisel za pripravo oglasov in postavljanje celovitih digitalnih kampanj.
  • Odlično znanje slovenskega jezika (pisno in pogovorno), dobro znanje angleškega jezika (s poudarkom na pisnem delu).
  • Dobro poznavanje računalniških orodij Word/Docs, Excel/Sheets in na splošno dobra računalniška pismenost.
  • Visoko stopnjo odgovornosti in zanesljivosti.

Kaj ti ponujamo?

  • Kot vodilna agencija na področju turizma ti zagotavljamo, da boš pridobil številna nova znanja s področja uporabe digitala v turističnem sektorju.
  • Delo z največjimi slovenskimi turističnimi destinacijami in ponudniki nastanitvenih obratov.
  • Delo na različnih lokacijah (po želji oz. glede na dogovor):
    • v ogromni pisarni v sanjski Kranjski Gori (z biljardom, Play stationom …),
    • na odlični lokaciji v navdihujočem Tehnološkem parku Brdo v Ljubljani
    • ali preprosto – od doma.
  • Zaposlitev za nedoločen čas s poskusno dobo 4 mesece; nastop dela kakor hitro je možno.
  • Fleksibilen delovni čas in izjemno sproščeno delovno okolje.
  • Plačilo po dogovoru z možnostjo rasti plače glede na uspešnost.
  • Udeležbo na konferencah in dodatna izobraževanja, ki bodo pripomogla k hitremu osebnemu in poslovnemu razvoju.
  • Poletni “teambuilding”, ki mu morda že kmalu dodamo še zimsko izvedbo.
  • Delo v zares sproščenem okolju, ki ne pozna vikanja.

Vsi zainteresirani pošljite življenjepis in motivacijsko pismo na [email protected] do vključno 22. novembra 2021.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Oglaševalske kampanje za nastanitvene obrate

October 29, 2021

Kako začeti z oglaševanjem na platformi Google Ads?

September 28, 2021

Kako je Booking.com pridobil tržni delež v času, ko smo bili vsi v izolaciji?

September 6, 2021