Kako ugotoviti, zakaj se vam cene na OTA kanalu ne posodabljajo pravilno?
Datum objave: 22. 12. 2022
Čas branja: 5 min
Kako se posodablja cene v channel managerju Cublis?
Najlažji način za spremembe cen v Cubilisu je znotraj t. i. “Send R&A”, kjer lahko nastavite posodobitve, glede na:
- časovni termin
- tip sob,
- dneve v tednu in
- oblikovane cenike.
Forward priporoča: Spreminjajte cene samo za direktno prodajo (Logis Manager) in nato sinhronizirajte spremembe z želenimi OTA kanali z Group Overview. To povzroči, da se cene za vse cenike hkrati zvišajo ali znižajo za vnesen odstotek ali število.
Kaj pa v primeru uporabe PMS sistema?
Zapomnite si: Povprečni čas, da se posodobi cena na spletnih prodajnih kanalih iz Channel Managerja Cubilis ali rezervacijskega sistema je 30 sekund.
Kako odkriti vzrok v primeru anomalije cen?
1.korak: Preverite program, v katerega se je vnesla cena
V kolikor cene spreminjate za več datumov naenkrat, se zna zgoditi, da programu ne uspe v celoti poslati posodobitev cen, preden zaprete okence za vnos. Primarni korak je, da v pregledu cen preverite nastavljene cene. V Cubilisu do teh podatkov najhitreje dostopate pod Group Overview, v PMS programu pa pod Standard cenikom (pogosto poimenovan BAR0), ki je povezan s channel managerjem.
Če cene niso pravilno posodobljene, je potrebno preveriti spodnje možnosti za napako:
- Cene se ob vnosu direktno v Channel Manager niso shranile, zato jih je treba ponovno vnesti. V primeru, da se cene ponovno ne posodobijo, kontaktirajte podporo vašega PMS programa.
- Posodobljene cene so vidne v PMS programu, ne pa v Group Overview v Cubilisu. To pomeni, da je prišlo do napake v komunikaciji med programi. Svetujemo, da se najprej obrnete na podporo PMS programa. Če pri njih ne odkrijejo napake, kontaktirajte podporo Cubilisa.
2.korak: Preverite posrednika ali channel managerja
V primeru, da je program pravilno shranil ceno za direktno prodajo, vendar vseeno prihaja do anomalije cen, je potrebno preveriti posodobitev, ki more vsebovati pribitek pred sinhronizacijo na OTA kanale.
To boste najlažje preverili v Cubilisovem Group Overview, kjer boste pod skupino OTA kanalov videli tabelo, v kateri je prikazana sinhronizirana cena za vsak tip sobe posebej. Ta cena bi morala vsebovati zvišani pribitek.
Če so vnesene cene pravilne, ampak se ne pojavljajo na OTA kanalu, to sporočite podpori OTA kanala, saj morejo oni preveriti, zakaj se informacije iz Channel Managerja ne posodobijo.
Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.
Oddajte povpraševanje in se povežite z nami
Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.