Kako ugotoviti, zakaj se vam cene na OTA kanalu ne posodabljajo pravilno?

Datum objave: 22. 12. 2022

Čas branja: 5 min 

Zgodilo se je že veliko hotelirjem: medtem ko pijete jutranjo kavo in pregledate prodajni kanal, ugotovite, da so vnesene cene direktnega in/ali posredniških kanalov napačne, čeprav bi lahko skoraj z gotovostjo zatrdili, da ste nastavili prave. Kako torej ugotoviti razlog za anomalijo cen?
Slika 1 - Primer slabe prakse, ko Booking dejansko postane vaš najcenejši kanal

Kako se posodablja cene v channel managerju Cublis?

Najlažji način za spremembe cen v Cubilisu je znotraj t. i. “Send R&A”, kjer lahko nastavite posodobitve, glede na:

  • časovni termin
  • tip sob,
  • dneve v tednu in
  • oblikovane cenike.
Sprememba cene v cubilisu znotraj zavihka send rates & availability
Slika 2 - posodabljanje cene v Cubilisu znotraj zavihka "Send rates & availability"

Forward priporoča: Spreminjajte cene samo za direktno prodajo (Logis Manager) in nato sinhronizirajte spremembe z želenimi OTA kanali z Group Overview. To povzroči, da se cene za vse cenike hkrati zvišajo ali znižajo za vnesen odstotek ali število.

spreminjanje cene za direktno prodajo
Slika 3 - spreminjanje cene za direktno prodajo

Kaj pa v primeru uporabe PMS sistema?

Ob vzpostavitvi programa Cubilis, se pred izvedeno povezavo z OTA kanali nastavijo tako imenovani “Manage Presets”, ki poskrbijo, da se posodobljena standardna cena direktne prodaje iz PMS programa zviša ali zniža za želen odstotek ali število, preden se sinhronizira s cenami za direktno prodajo ali OTA kanale.
manage presets Cubilis
Slika 4 - nastavljanje "Manage presets" za posodobitev cen

Zapomnite si: Povprečni čas, da se posodobi cena na spletnih prodajnih kanalih iz Channel Managerja Cubilis ali rezervacijskega sistema je 30 sekund.

Kako odkriti vzrok v primeru anomalije cen?

1.korak: Preverite program, v katerega se je vnesla cena

V kolikor cene spreminjate za več datumov naenkrat, se zna zgoditi, da programu ne uspe v celoti poslati posodobitev cen, preden zaprete okence za vnos. Primarni korak je, da v pregledu cen preverite nastavljene cene. V Cubilisu do teh podatkov najhitreje dostopate pod Group Overview, v PMS programu pa pod Standard cenikom (pogosto poimenovan BAR0), ki je povezan s channel managerjem.

cubilis group overview
Slika 5 - Cubilis > Group overview

Če cene niso pravilno posodobljene, je potrebno preveriti spodnje možnosti za napako:

  • Cene se ob vnosu direktno v Channel Manager niso shranile, zato jih je treba ponovno vnesti. V primeru, da se cene ponovno ne posodobijo, kontaktirajte podporo vašega PMS programa.
  • Posodobljene cene so vidne v PMS programu, ne pa v Group Overview v Cubilisu. To pomeni, da je prišlo do napake v komunikaciji med programi. Svetujemo, da se najprej obrnete na podporo PMS programa. Če pri njih ne odkrijejo napake, kontaktirajte podporo Cubilisa.

2.korak: Preverite posrednika ali channel managerja

V primeru, da je program pravilno shranil ceno za direktno prodajo, vendar vseeno prihaja do anomalije cen, je potrebno preveriti posodobitev, ki more vsebovati pribitek pred sinhronizacijo na OTA kanale.

To boste najlažje preverili v Cubilisovem Group Overview, kjer boste pod skupino OTA kanalov videli tabelo, v kateri je prikazana sinhronizirana cena za vsak tip sobe posebej. Ta cena bi morala vsebovati zvišani pribitek.

Cubilis group overview OTA send R&A
Slika 6 - Cubilis > Group overview > OTA Send R&A
Če v tabeli posodobljena cena ni pravilna, pomeni, da je razlog nepravilni vnos navodil ali neaktivirani Manage Presets. V kolikor imate vse pravilno nastavljeno, a vseeno prihaja do anomalije, kontaktirajte podporo Cubilisa.
Slika 7 - Neaktivirani Manage presets
Slika 8 - Aktivirani Manage presets

Če so vnesene cene pravilne, ampak se ne pojavljajo na OTA kanalu, to sporočite podpori OTA kanala, saj morejo oni preveriti, zakaj se informacije iz Channel Managerja ne posodobijo.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Lea Žabkar

Lea Žabkar

Project Manager at Forward Agency. I want to experience working with people from my country as well as foreign, by managing projects from many digital aspects. I am honest, dependable and effective, which is shown by the effort I put in my work.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Novost na področju varstva osebnih podatkov, ki jo morate urediti v marcu 2024
04/03/2024
Oglaševanje nove nastanitve še pred njenim odprtjem
16/02/2024
AI: Kakšen je vpliv umetne inteligence v hotelski industriji?
12/12/2023

Bodite korak pred konkurenco!

Naše e-novice so zakladnica znanja, katere vam bodo pomagale doseči več rezervacij in povečati vašo dobičkonosnost.