Študentsko delo: Digitalni marketing – Google Ads in Facebook Ads (junior)

Pri Forwardu ne iščemo eksperta; iščemo študenta, ki že ima nekaj poznavanja s področja digitalnega marketinga (Google Ads/Facebook Ads), mi pa bomo “newcomerja” pripeljali do stopnje eksperta na področju postavljanja digitalnih kampanj s področja hotelirstva. Ključna je želja po učenju, samoiniciativnost in kreativna žilica. Iščemo namreč osebo, ki želi rasti in biti član Forwardove ekipe za daljše časovno obdobje.

Na hitro (če se najdete):

  • Nivo znanja:
    • junior
  • Izkušnje:
    • osnovno poznavanje Google Ads/Facebook Ads
  • Kraj dela:
    • možna kombinacija dela od doma in v pisarni v Tehnološkem parku Brdo
      (Ljubljana)
  • Način sodelovanja:
    • kot študent
  • Možnost kasnejše zaposlitve:
    • da
  • Obseg dela:
    • fleksibilno (5 do 20 ur tedensko)
  • Plačilo:
    • začetna postavka je neto 5,85 – 6, 3€/h (z rastjo znanja hitro raste tudi
      urna postavka)

Bolj podrobno

Kaj pričakujemo od kandidata

  • Proaktivnost in veliko željo po pridobivanju novih znanj.
  • Odlično poznavanje slovenskega jezika (slovnica) in pisne sposobnosti.
  • Kreativnost.
  • Osnovno poznavanje dela z Google Ads.
  • Osnovno poznavanje dela z Facebook Ads

Kaj je prednost, če kandidat (po)zna?

  • Iskalniki “metasearch” (Trivago, Kayak, Tripadvisor, Google Hotel Ads).
  • Osnove vodenja družbenih omrežij (FB, IG, Tiktok).
  • Osnove grafičnega dizajna.

Kaj nudimo?

  • Kot vodilna agencija na področju turizma ti zagotavljamo, da boš skozi delo ob
    boku ekspertov na področju digitalnega marketinga v turistični panogi pridobil/-a
    številna nova znanja s področja priprave in vodenja digitalnih kampanj.
  • Želimo,
    da postaneš ekspert.
  • Možnost zaposlitve in dela od doma.
  • Poletni in zimski teambuilding.
  • Delo v zares sproščenem okolju, ki ne pozna vikanja.

Prepričaj nas!

Ker kreativnost v Forwardu igra veliko vlogo, te želimo spoznati tudi onkraj tvojega
življenjepisa. Izzivamo te, da pokažeš svojo ustvarjalnost na kakršen koli način, ki se ti
zdi primeren. Ne glede na to, ali gre za videopredstavitev, “kampanjo” na družabnih
omrežjih, standardno motivacijsko pismo ali kateri koli drug ustvarjalni način, želimo, da
nas prepričaš s svojo unikatnostjo!

Vsi zainteresirani pošljite življenjepis, primere dosedanjega dela (če jih imaš) in svoj
kreativni izdelek na [email protected]. Prijave so odprte do vključno 6. marca 2023.

Bodite korak pred konkurenco!

Naše e-novice so zakladnica znanja, katere vam bodo pomagale doseči več rezervacij in povečati vašo dobičkonosnost.