Top 2023 trendi v turistični industriji, ki jih morate poznati

Datum objave: 23. 1. 2023

Čas branja: 6 min 

V zadnjih nekaj letih smo v turizmu videli številne trende, ki so prišli in šli. Nekateri, kot je rast Airbnbja, so imeli velik vpliv na način, na katerega potujemo. Drugi, kot je rast luksuznih hotelov, so se razvijali počasneje. Kaj pa lahko pričakujemo v letu 2023 in v prihodnosti? V tokratnem blogu z vami delimo nekaj vrhunskih trendov nastanitev za leto 2023, ki jim je po našem mnenju potrebno nameniti pozornost.

Rast "bleisure" potrošnika

Nikoli ne mešaj posla in zabave, so nekoč rekli. “Zakaj pa ne?”, vprašajo danes. Da, današnji poslovni potnik se ne ustraši mešanja posla z zabavo in obratno. Skupinska poslovna potovanja so pogosto podaljšana, da je čas tudi za zabavo, pogosto pa so na poti z njimi tudi družina in prijatelji, ki jih spremljajo za ležernejši potek potovanja. Ta trend je še posebej priljubljen med mlajšimi generacijami, ki se vedno bolj pridružujejo delovni sili.

Anketa Hilton Hotel & Resorts je pokazala, da kar sedem od desetih poslovnih potnikov med 25 in 30 letom želi podaljšati svoja delovna potovanja za kratke počitnice. Po podatkih Expedia Group so ljudje, ki potujejo na konference in zunanja in prodajna srečanja, najverjetneje tisti, ki mešajo poslovno in zasebno življenje.

Ni dvoma, da bo trend “bleisure” ostal. Podjetja dovoljujejo in celo spodbujajo svoje zaposlene, da si vzamejo čas za počitek (če le dostavijo dobre rezultate), da se sprostijo in naberejo moči.

Vse večja pomembnost trajnosti

Svet se premika proti bolj trajnostni prihodnosti, z njim pa tudi hotelirska industrija. Zelena potovanja so v porastu in gostje prehajajo na lokalno in zdravju prijazno hrano, eko-prijazna potovanja in trajnostne nastanitve.

Usmerjenost v trajnostni turizem pa bo postal še pomembnejši, ko se bo generacija milenijcev (najbolj informirana generacija) ustalila. Ti bodo pripravljeni plačati več za storitve gostoljubja, ki se zavzemajo za zelenejšo in bolj okolju prijazno prihodnost. Prav tako je generaciji Z trajnostna usmerjenost izrednega pomena.

trajnost
Slika 1 - Usmerjenost v trajnostni turizem

Tehnološki trendi, ki so v porastu

Tehnološke inovacije nas nikoli ne nehajo presenečati, novejše inovacije v hotelirski industriji so res neverjetne. Oblikovana tako, da olajšajo življenje tako lastnikom hotelov kot tudi njihovim gostom, se naslednji trendi širijo kot požar:

ONLINE CHECK-IN

Vnaprejšnji check-in je oblika samostojne tehnologije, ki omogoča gostom hotela, da zaključijo celoten check-in postopek preko mobilnih naprav, tablice ali računalnika. Princip je enak kot spletni check-in za letalske polete, vaši gostje pa lahko pridejo v hotel in se prijavijo brez fizičnega ključa ali potrebe po srečanju ali pozdravu s strani vašega osebja.

Pri tem vam lahko pomaga PMS Hotelinco, s katerim tesno sodelujemo in vam prihrani čas in potrebo po fizični osebi pri vsakem prihodu.

VSTOP BREZ KLJUČA

Poslovite se od tradicionalnih ključev in pozdravite novo tehnologijo cifriranih online ključev, ki se nahajajo na posebnih hotelskih aplikacijah, do katere vaši gostje dostopajo preko svojih pametnih telefonov ali tabličnih računalnikov.

Glavne prednosti cifriranih online ključev:

  • Poenostavi operacije vašega hotela.
  • Zagotovi uporabniku prijazno dostopanje do svoje nastanitve.
  • Zagotovi dodatno plast varnosti za vaše goste.
  • Okrepi izkušnjo vaših gostov med bivanjem pri vas.
  • Poveča zvestobo vaših strank.
Vstop v hotel brez uporabe ključa
Slika 2 - Vstop v hotel brez uporabe ključa

CHATBOTI

Chatboti so oblika digitalne tehnologije, ki se inteligentno odzivaja na vprašanja uporabnikov in poskrbi, da uporabnik prejme vse potrebne informacije, ki ga zanimajo. Ta tehnologija pride še posebej prav v času (denimo ob 3. uri zjutraj), ko vaše osebje za odgovore ni dostopno. Preko Chatbota lahko uporabnik takoj prejme odgovore na vprašanja, saj jim ta zagotavlja 24/7 podporo na potovanju. Poleg tega ta tehnologija bistveno zmanjša breme vašega osebja.

VIRTUALNA RESNIČNOST

Z virtualno resničnostjo lahko sedaj svojim gostom ponudite ogled hotela, tako da vedo, kaj lahko pričakujejo, še preden rezervirajo svoj oddih. To pomaga graditi zaupanje v vašo blagovno znamko in vam tudi pomaga prodajati storitve. To tehnologijo lahko uporabite tudi v oglaševalskih kampanjah in svojim potencialnim gostom ponudite vpogled, kaj lahko pričakujejo od bivanja v vašem hotelu.

PAMETNE SOBE

Pametne sobe so prav tako tehnološki trend, ki se hitro širi v hotelirski industriji. Pametna soba je hotelska soba, ki je opremljena z različnimi vrstami tehnologije, ki jo naredi bolj priročno in udobno za goste. To lahko vključuje stvari, kot so avtomatska zavesa, nadzor temperature, osvetlitev, ki jo lahko kontroliramo prek glasovnega ali mobilnega programa, sistemi za zabavo v sobi in še več.

Upravljanje pametne sobe preko telefona
Slika 3 - Upravljanje pametne sobe preko telefona

Rast butičnih hotelov in izkušenj

V svetu, kjer lahko imamo, karkoli želimo z enim klikom, ljudje vse bolj želijo edinstvene izkušnje, ki se jih ne more replicirati. Ko gre za potovanja, to pomeni prenočevanje v edinstvenih namestitvah, ki ponujajo edinstven občutek mesta, kjer bivajo, in njegove kulture in zgodovine. Butični hoteli so pogosto locirani v preurejenih zgodovinskih stavbah, kar pomeni, da imajo veliko karakterja in čarovnije in ponujajo temu primerne izkušnje.

Prihodnost oblikovanja hotela

Če ste v fazi renovacije hotela ali pa v fazi gradnje hotela, priporočamo, da se držite naslednjih trendov:

  • enostavnost,
  • naravnost,
  • originalnost,
  • trajnost,
  • minimalizem in
  • funkcionalnost.

Personalizirane in prilagojene izkušnje gostov

Personalizacija in prilagajanje gostom ostaja visoko na lestvici trendov, v letu 2023 pa bo personalizacija igrala še večjo vlogo. Gostje hotela so že razjasnili, da raje rezervirajo v nastanitvah, ki prilagajajo svoje pakete, vključno s personaliziranimi sporočili, hrano, izkušnjami v hotelu, izdelki v sobi in več. Hotelirji morate poiskati nove in inovativne načine za zagotavljanje personaliziranih izkušenj svojim gostom. Tako lahko zagotovite, da se gostje vedno znova vračajo.

Wellness kot prodajni argument

Gostje vse bolj iščejo priložnosti za ohranjanje zdravja in dobrega počutja med potovanjem in hoteli, ki jim lahko ponudijo to vrsto izkušnje, bodo imeli pomembno prednost. Ta trend se že kaže v hotelirski industriji, saj mnogi objekti zdaj ponujajo joga vadbo, meditacijske sobe in zdravo usmerjene menije. Nekateri hoteli celo gredo tako daleč, da ponujajo wellness tabore na kraju samem, z osebnimi trenerji in masažami. Če želite ostati v ospredju, vključite wellness v vaše načrte. To je trend, ki se ne bo kmalu končal.

Wellnes kot del prodajne storitve hotela
Slika 4 - Wellnes kot del prodajne storitve hotela

Zaključek

Potovalna industrija se neprestano spreminja, da se prilagaja potrebam in željam potnikov. Te so le nekatere od mnogih trendov, ki jih lahko pričakujemo v naslednjih letih. Kot upravitelj turistične namestitve je pomembno, da ste vedno na tekočem s temi trendi, da lahko svojim gostom zagotovite najboljšo možno izkušnjo.

Poskrbite, da boste vedno v trendu in dva koraka pred konkurenco. Kontaktirajte nas in pomagali vam bomo, da bo potencial vaše nastanitve 100% izkoriščen.

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Lea Žabkar

Lea Žabkar

Project Manager at Forward Agency. I want to experience working with people from my country as well as foreign, by managing projects from many digital aspects. I am honest, dependable and effective, which is shown by the effort I put in my work.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Kako ugotoviti, zakaj se vam cene na OTA kanalu ne posodabljajo pravilno?
22/12/2022
Pomanjkanje kadra v turizmu – kako rešiti stisko?
15/11/2022
Raziskava ključnih besed za hotele: 5 nasvetov za uspeh
17/10/2022