Zaživel je naš Iskalnik razpoložljivosti namestitev – ”Book – Julian Alps”

Veliko namestitev se sooča s težavo enormno visokih provizij s strani OTA kanalov, kot so Booking.com, Airbnb, Expedia in podobni. Večina rezervacij namreč poteka prek njih, za vsako rezervacijo pa v svoj žep “pospravijo” od 15 % do 30 %. Kako se temu izogniti?

Zgoraj opisana težava je preglavice povzročala tudi turističnim destinacijam, združenim pod blagovno znamko Julijske Alpe. Kateri sistem online rezervacij izbrati, da bo zagotovo deloval z več različnimi rezervacijskimi sistemi (razpoložljivost tipov sob, sinhronizacija cen …), obenem pa ne bo drag za razvoj in vzdrževanje? Pokazalo se je, da takega sistema ni, saj ima vsaka turistična destinacija specifične zahteve.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin

Rešitev: Razvoj lastnega Iskalnika razpoložljivosti namestitev

Rešitev smo pri Forwardu našli v razvoju Iskalnika razpoložljivosti namestitev, ki vse ponudnike v destinaciji skupaj združuje na enem mestu – v našem primeru na poddomeni www.book.julian-alps.com. Razvitje takšnega iskalnika za nastanitev pomeni direktno promocijo nastanitvenih obratov in občutno povečanje neposrednih rezervacij brez provizije, kar dosežemo z odmikom od rešitev, ki usmerjajo rezervacije OTA kanalom in posrednikom, ki si v žepe bašejo oderuške provizije.

Iskalnik razpoložljivosti namestitev
Slika 1: Iskalnik razpoložljivosti namestitev

“Kako predstaviti vse ponudnike nastanitev na enem mestu? To ključno vprašanje desetih destinacij v okviru skupnosti Julijske Alpe na prvi pogled izgleda precej nedolžno, ko pa smo iskali celosten odgovor nanj, smo naleteli na vrsto izzivov. Izkazalo se je, da je težko integrirati pestro paleto različnih booking sistemov na eno mesto in da ne moremo delovati povezovalno, če smo zaradi nekompatibilne tehnologije primorani pustiti nekatere ponudnike ob strani. Zato smo se odločili za drug pristop. Ponudnike nastanitev podpiramo tako, da jih na našem iskalniku predstavimo ne glede na sistem, ki ga uporabljajo (opis + razpoložljivost enot, kjer je to možno), rezervacija pa se zaključi na strani ponudnika. S tem zagotavljamo visoko kakovost in ažurnost podanih informacij. Naš glavni cilj pa je provizije, ki jih sicer ponudniki plačujejo velikim OTA v tuje države, obdržati na lokalnem nivoju. To bomo poskušali doseči tudi z izobraževanjem ponudnikov nastanitev in spodbujanjem digitalizacije (omogočanje online rezervacij) v regiji. Z ugodnimi pogoji pristopa na iskalnik želimo v mrežo povezati čim več ponudnikov. Večja bo mreža, bolj bo iskalnik odgovornim popotnikom predstavljal uporabno alternativo za rezervacijo nastanitev. Še posebej, če razumejo multiplikativne učinke, ki jih takšne potovalne odločitve prinašajo v lokalnem in globalnem smislu in ki dolgoročno vplivajo tudi na kakovost njihovega doživetja neke destinacije.”

Tanja Sodja, koordinatorica digitalne skupine Skupnosti Julijske Alpe

Kaj Iskalnik pomeni za vse vpletene deležnike?

Za ponudnike namestitev:

Iskalnik poveže vse ponudnike namestitev v Julijskih Alpah v enotni portal, kjer lahko dodatno tržijo njihove namestitve v sklopu celotne destinacije Julijskih Alp. Ponudniku tako (z ustrezno tehnično SEO optimizacijo) ponudi boljša organska prikazovanja med Google rezultati (tudi zaradi t.i. “Domain Authority”) in s tem več direktne prodaje brez provizije, saj je njihova razpložljivost prikazana na močni spletni strani, ki bo generirala visok obisk.

Za destinacije:

Na račun Iskalnika destinacije pomagajo ponudnikom do rezervacij preko dodatnega kanala, saj ponujajo razpoložljivost ponudnikov “v živo” – kar pomeni dodano vrednost za samo spletno stran. Poleg tega lahko destinacije same vzamejo določen odstotek od rezervacij, ki ga lahko vlagajo v dodatno promocijo.

Za uporabnike:

Iskalnik bo pripomogel k boljši uporabniški izkušnji, saj bodo uporabniki na enem mestu prišli do vseh relevantnih informacij o nastanitvah (cene, razpoložljivosti v izbranih terminih) v destinacijah skupnosti Julijske Alpe.

Kako deluje Iskalnik?

Iskalnik je združljiv z vsakim rezervacijskim motorjem, ki ponuja ICal (Icalendar Standard) povezavo. Iskalnik torej avtomatično prebere podatek o razpoložljivosti nastanitve iz rezervacijskega motorja in uporabniku med rezultati iskanj pokaže le namestitve, ki so na voljo v izbranem časovnem obdobju. Ko želi uporabnik  rezervirati nastanitev, ga Iskalnik preko “deep link” pošlje direktno na rezervacijski motor izbrane nastanitve. Tam uporabnik nato varno dokonča rezervacijo – brez posrednikov in brez provizij.

Prikaz delovanja iskalnika
Slika 2: Postopek delovanja Iskalnika

V duhu visokih provizij OTA kanalov torej lahko zatrdimo, da je ta rešitev primerna za številne turistične destinacije, še posebej pa za tiste, ki se še ne zavedate, da je spletna stran orodje, ki ga je potrebno uporabiti sebi v prid in maksimalno izkoristiti za najboljše rezultate.

Želite tudi sami iskoristiti polni potencial vaših spletnih strani?

Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali!

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Šiva Rustja

Šiva Rustja

Marketing

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Naziv delovnega mesta: Vodja projektov v digitalnem marketingu

12/11/2021

Oglaševalske kampanje za nastanitvene obrate

29/10/2021

Kako začeti z oglaševanjem na platformi Google Ads?

28/09/2021