5 ključnih nasvetov za delo od doma

So vas trenutne razmere v zvezi s koronavirusom prisilile v delo od doma? V Forwardu imamo to srečo, da lahko vsi delamo od doma in s tem ni moten naš delovni proces. Moramo priznati, da je bilo na začetku težko in da vsi pogrešamo našo super pisarno. A smo se hitro uspeli prilagoditi, tako da naše delo nemoteno poteka dalje.

Na podlagi lastnih izkušenj smo pripravili nekaj nasvetov, ki bodo poskrbeli, da boste ohranili produktivnost ter ustrezno razmerje med delom in prostim časom.

1. Vzpostavite rutino

 

Največja sprememba pri delu od doma je, da ste pri razporejanju svojega časa kar naenkrat prepuščeni sami sebi. Nihče več od vas ne zahteva, da ste v pisarni od 8.00 do 16.00, delo pa mora biti vseeno narejeno. Predlagamo, da čim prej vzpostavite svoj urnik, ki vam ustreza, in se ga kar se da konsistentno držite vsak delovni dan. Vstajajte zgodaj, delajte brez številnih daljših prekinitev in po končanem delu ugasnite računalnik. Spanje do 10.00, kosilo ob 13.00 in sprehod ob 15.00 bodo poskrbeli samo za to, da boste v resnici na delo mislili cel dan.

2. Poskrbite za mirno delovno okolje

 

Vaši domači morda niso navajeni, da delate »od doma«, zato bodo mogoče od vas pričakovali enako stopnjo interakcije kot takrat, ko ste prosti. Pojasnite jim, da za učinkovito delo potrebujete mir in postavite nekaj osnovnih pravil. Če je le možno, se umaknite v prostor, kjer vas ne bodo motili. Z večjo mero koncentracije bo vaše delo opravljeno hitreje, kar pomeni, da se boste prej lahko 100 % posvetili svojim bližnjim.

3. Ne pozabite na pavze

 

Na delovnem mestu se pavze zgodijo spontano – kratek klepet s sodelavci, sprehod do sobe za sestanke, odmor za kavo … Doma tega ni. Poskrbite, da na pavze vseeno ne boste pozabili, saj so ključne za zmanjševanje stresa in večjo produktivnost. Stopite za nekaj minut na balkon, raztegnite se, skuhajte si kavo, prigriznite nekaj zdravega ali v miru pojejte kosilo. Na ta način boste lažje zbrali energijo za preostanek dneva.

4. PREkomunicirajte

 

Pri delu na daljavo je komunikacija ključna! Če ste vajeni komunikacije »v živo«, se pripravite na nekaj prilagajanja. Ko podate navodila, jih še enkrat preberite skozi oči vaših sodelavcev. Kje bi lahko prišlo do nejasnosti? Kaj bi lahko še bolje pojasnili? Preden vstopite v konflikt, se prepričajte, da je bilo napisano res mišljeno tako, kot si predstavljate. Ne »šparajte« telefona – pokličite in razjasnite situacijo, če je potrebno.

5. Poskrbite za socialne stike in dozo vitamina D

 

Če ste v samoizolaciji in delate od doma, se verjetno počutite precej osamljeno. Uporabite sodobne tehnologije in pokličite prijatelje ali družino po videoklicu. Uživajte v družbi vaših domačih in izkoristite prosti čas za stvari, ki so bile prej rezervirane le za posebne priložnosti: igranje družabnih iger, filmske večere, kulinarična razvajanja v domači kuhinji in ostale zabavne aktivnosti. Odpravite se v naravo (v kakšen skrivni kotiček, kjer ni ljudi) in poskušajte vsaj za nekaj časa pozabiti na trenutne težave. Svež zrak in sonce vas bosta napolnila z energijo.

Srečno, ostanite zdravi in ne pozabite – gre za začasno situacijo, ki bo kmalu minila. :)

 

Preberite tudi:

G-suite - Delo na daljavo

 
Izdelava spletne trgovine
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih