Poglej si še

Imate spletno stran. Kako naprej?

Imate spletno stran. Kaj sedaj?

Kako spodbuditi prodajo, povečati obisk... Kaj morate vedeti, preden se lotite oglaševanja. Kje začeti?

Digitalna Vas / Digitalno Mesto

Digitalna vas / Digitalno mesto

Načini marketinga so se z razvojem tehnologije drastično spremenili. Vseeno pa lahko najdemo vzporednice s svetom pred tehnologijo, ki nam lahko služijo kot vodila za pripravo strategije trženja.

Najprej je potrebno razumeti, da splet ni nič drugega kot povezava ljudi po celem svetu. Redko najdemo človeka, ki pozna kulture iz celotnega sveta in precej podobna situacija je tudi na spletu. Večina se jih zadržuje samo na parih spletnih straneh, kjer so vsebine ki jih zanimajo/zabavajo ali pa sledijo svojim vzornikom. Ko se zbere določeno število ljudi, ki se zadržujejo na podobnih spletnih straneh in spremljajo podobne vsebine, jih lahko tretiramo kot prebivalce digitalne vasice; spletno stran pa kot digitalno vasico, kjer uporabniki živijo. Trenutni izraz za vasice so niše.

Na spletu pa obstajajo tudi mesta in velemesta. To so predvsem veliki komercialni medijski prostori. Tu sicer živi veliko uporabnikov, vendar so tam iz prevelikega števila različnih razlogov, da bi lahko našli trdne skupne povezave med njimi. Nekateri pridejo v mesto samo v času službe, drugi tam preživijo celo življenje in komentirajo po dolgem in po čez. Nekateri so delodajalci, nekateri so uslužbenci. Nekateri ustvarjajo vsebine, drugi jih konzumirajo. Nekateri se v mesta vozijo iz vasi.

Predstavljajmo si, da imamo produkt, ki ga želimo predstaviti ljudem, z željo, da ga bodo kupili (ali pa pač.. zamenjali za kravo). Produkt je inovativna žaga za hlodovino.

Lahko najamemo oglasne površine v velemestu. Prepričani smo, da bo tam našo predstavitev videlo največ ljudi. Vendar pa nas tovrstna izpostavitev stane skoraj polovico življenskih prihrankov. In dve kravi.

Po 17-urnemu sestanku se uskladimo in uberemo drugačno pot.

Četudi je število prikazov precej mikavno smo ponudbo s plakati zavrnili.

1.) Stane nas veliko, rezultat pa ni zagotovljen.
2.) Težko se učimo iz napak, ker ne dobimo povratnih informacij.
3.) Težko merimo učinek.
4.) Težko uskladimo način komunikacije za vse meščane.

Namesto tega smo izbrali par manjših vasic, kjer prebivajo ljudje, ki si zaupajo. Ljudje, ki imajo podobne navade. Ljudje, ki bi utegnili kupiti našo žago. Izbrali smo si jih načrtno in po kriterijih.

Vasica mora imeti:

-relavantno tematiko
-dovolj prebivalcev
-nekoga, ki ga poznamo ali pa moramo poznati nekoga, ki pozna nekoga iz vasice.

Izbrali smo si gorsko vasico, ki je znana po izdelovanju lesenih kuhinjskih pripomočkov. Slučajno nekdo iz ekipe pozna nekoga, ki je v sorodu z nekom iz vasice — kar je dovolj, da nas predstavi drugim. V vasici živi 5000 rokodelcev.

Napisali smo pismo človeku, ki je most med nami ter vasico, češ, naj nas predstavi drugim v vasi. Neznani sočlovek privoli in nam zagotovi mesto na vaškem sejmu rabljenih orodij. Postavimo štant, par dreves in žage. Mimoidoči rokodelci lahko tako v živo sprobajo kako žaga deluje. Po uporabi se z njimi pogovarjamo in si pišemo vse povratne informacije, ki so nam jih posredovali. Prodamo tudi 7 žag.

Na podlagi informacij, ki smo jih dobili prenovimo držalo — bojda je bilo prekratko.

Vsem, ki so se pri nas ustavili na štantu pošljemo pismo, da se bomo v kratkem spet oglasili. 23.3. ob 10h. Pod Lipo.

Tako smo si z minimalnimi stroški začeli graditi množico ljudi, ki se nekoč utegne preseliti v vasico, ki jo gradimo mi. Vasico žag.

Produkt je zaradi tega tudi precej boljši, saj smo poslušali uporabnike že v začetni fazi.

Meščanske Novice — Skupina mladih na vasi ustanovila manufakturo inovativnih žag, ki zmanjšajo možnost nesreče za 80%.

Zdaj o nas pišejo tudi v mestih. V mestih, ki so nam še dva koraka nazaj te iste površine prodajali za polovico premoženja in dve kravi.

Po dveh letih ima vsak tretji rokodelec v državi vsaj 3 kose orodja naše znamke.

Prispevek je spisal Nik

 
Izdelava spletne trgovine
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih