Je potencial vaše nastanitve 100% izkoriščen?

Čestitamo, z implementacijo Cubilisa ste naredili pomemben korak k povečanju števila rezervacij v vašem nastanitvenem obratu. Kljub temu, da ste na pravi poti, smo prepričani, da potencial vaše nastanitve še ni popolnoma izkoriščen. V nadaljevanju vam bomo zastavili nekaj vprašanj, ki vam bodo pomagala odkriti področja, ki jih lahko dodatno izboljšate.

Je vaša spletna stran kakovostna, uporabnikom prijazna in optimizirana?

Na temelju spletne strani si potencialni gost ustvari prvi vtis o vaši nastanitvi. Tehnično, vizualno in vsebinsko nedovršena spletna stran bo uporabnika odvrnila od rezervacije. Poskrbite, da bo vaša spletna stran zaradi vrhunskega dizajna in urejenih tehničnih aspektov (hitrost, varnost, prilagojenost mobilnim napravam …) zagotavljala odlično uporabniško izkušnjo in s tem večje število rezervacij.

Za vse, ki spletne strani še nimate ali pa bi želeli novo, smo pripravili izvrstno ponudbo, kjer spletno stran vašega nastanitvenega obrata izdelamo v izredno kratkem času po odlični ceni

Oglašujete vašo nastanitev na spletu?

Kakovostni in dobro ciljani oglasi na spletu poskrbijo za dodaten obisk na spletni strani in več direktnih rezervacij. Velika prednost spletnih kampanj je, da lahko tudi z majhnim proračunom dosežete za vas relevantno občinstvo. Z Google Ads iskalnimi oglasi ujamete uporabnike, ki iščejo določene ključne besede v iskalniku Google, s prikaznimi remarketing oglasi pa na vašo nastanitev opomnite tiste, ki so v preteklosti že obiskali vašo spletno stran.

Se vam to zdi prezapleteno ali pa za učenje o oglaševanju na spletu preprosto nimate časa? Kontaktirajte nas in skupaj bomo oblikovali najboljšo strategijo glede na vaš proračun in jo realizirali.

 

So vaši profili na OTA kanalih posodobljeni in vsebujejo vse potrebne informacije?

Kljub temu, da bi bilo optimalno, da bi bile vse rezervacije direktne, v praksi temu ni tako. Določen delež uporabnikov nastanitve išče izključno na OTA kanalih, kot so Booking.com, Airbnb, Expedia in podobno. Na srečo Cubilis poskrbi, da je upravljanje s cenami in zasedenostjo na množici kanalov zelo enostavno, zato vas nič ne ovira pri tem, da ste s čim bolj popolnimi profili prisotni na čim večjem številu OTA kanalov.

Imate urejen Google My Bussines profil?

Vaš Google My Bussines profil se pojavlja v rezultatih iskanja in na Google Maps zemljevidih, zato je zelo pomembno, da vsebuje vse informacije, ki jih potencialni gosti potrebujejo. Optimalno je, da ga redno posodabljate, dodajate fotografije in novice ter odgovarjate na recenzije gostov.

 

Spremljate rezultate na spletu v analitiki?

Če želite sprejemati dobre strateške odločitve glede oglaševanja in spletne strani, morate nujno poznati rezultate, ki jih dosegate. Orodje Google Analytics vam omogoča spremljanje številnih metrik glede rezervacij, obiska spletne strani in vedenja uporabnikov. V analitiki na primer najdete podatke, s katerih virov na spletno stran prihajajo uporabniki, ki potem izvedejo rezervacijo, kar vam bo olajšalo odločitev, kam vlagati vaš čas in sredstva. Spremljate lahko, kako obiskovalci brskajo po spletni strani, kar vam pomaga zaznati točke, kjer potencialni gost opusti rezervacijo. Primerjate lahko obisk spletne strani v različnih obdobjih in ocenite, kdaj je najbolj smiselno oglaševati. Uporabnih metrik je res veliko, poznavanje rezultatov pa lahko prinese veliko prednosti.

Aktivno delate na vaši cenovni politiki oz. strategiji distribucije?

Imate cene prilagojene različnim provizijam OTA kanalov? Spuščate in dvigate cene glede na zasedenost? Sestavljate pakete? Cenovna politika je izredno pomemben, vendar mnogokrat spregledan del trženja nastanitvenih obratov. Pripomore k večjemu številu rezervacij in v končni fazi tudi k večjemu izkupičku.

Se želite naučiti več o cenovni politiki pri upravljanju z nastanitvenimi obrati? Za vas lahko organiziramo personalizirano delavnico, kjer bomo skupaj našli optimalne rešitve za vašo nastanitev.

 

Poznate napredna orodja, ki bi vam olajšala delo in prinesla še več rezervacij?

Na spletu obstaja ogromno število orodji, ki vam lahko na različne načine olajšajo vaše delo. Pomagajte si z orodji za zbiranje e-naslovov in pošiljanje e-mailov, sistemi za rezervacijo aktivnosti, orodji za avtomatsko odgovarjanje na sporočila, CRM sistemi in drugimi.

Pri delu z našimi partnerji smo spoznali in testirali številna orodja, zato vam lahko svetujemo o najboljših opcijah in jih implementiramo.

Ste pri odgovarjanju na zgornja vprašanja ugotovili, da bi lahko za uspeh vašega nastanitvenega obrata naredili še več? Kontaktirajte nas in skupaj bomo oblikovali celostno rešitev za vašo nastanitev.

OddajTE povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.


4 + 1 =

Preberite tudi:

Business progress

Kako do rekordnih rezervacij po korona krizi?

Ponudniki nastanitev so se v času korona krize in po njej znašli v nezavidljivem položaju. V tokratnem blogu vam želimo na praktičnem primeru pokazati, kako zelo pomemben je v tem obdobju internetni marketing.

delo od doma

5 ključnih nasvetov za delo od doma

So vas trenutne razmere v zvezi s koronavirusom prisilile v delo od doma? V Forwardu imamo to srečo, da lahko vsi delamo od doma in s tem ni moten naš delovni proces.

   

Izdelava spletne trgovine
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih