Z digitalnim marketingom do večje prepoznavnosti Jasne

Digitalni marketing v praksi

Kranjskogorsko jezero Jasna je čudovito, tu ni nobenega dvoma. Vendar pa to še ni zadosten razlog, da bi se v Kranjsko Goro valile trume turistov. Stvari so se občutno začele spreminjati na boljše v lanskem letu. Poglejmo si, zakaj.

Kranjskogorsko jezero Jasna je čudovito, tu ni nobenega dvoma. Vendar pa to še ni zadosten razlog, da bi se v Kranjsko Goro valile trume turistov. Stvari so se občutno začele spreminjati na boljše v lanskem letu. Poglejmo si, zakaj.

Lokalne turistične organizacije so tiste, ki morajo v svojem kraju prepoznati potencial in ga tudi želijo izkoristiti, to je prvi korak. In prav to se je zgodilo lani, Jasna je začela »živeti«. Lokalna turistična organizacija se je odločila, da bo Jasna stopila iz sence Blejskega, Bohinjskega in še katerega drugega jezera. Lani se je tako zgradilo skakalnico, letos mostiček, uredilo se je tudi knajp pot, najnovejša pridobitev pa je t. i. okno, pred katerim se turisti fotografirajo in objavljajo na družbenih omrežjih.

Okno pri Jasni – gre za odličen primer, kako turiste vzpodbuditi, da svoje fotografije objavljajo na družbenih omrežjih in tako sami dodatno promovirajo turistično destinacijo. 

Seveda pa tudi vse te novosti niso dovolj, če jih ne znamo približati primerni ciljni publiki. Živimo v času digitalnih tehnologij, aktivni uporabniki preživljajo nekaj ur dnevno na družbenih omrežjih. Imamo jih na dosegu roke, le zgrabiti jih moramo. 

Za primer vzemimo promocijski video za jezero Jasna, ki ga je Kranjska Gora 6. julija objavila na svojem Facebook profilu. Enominutni videoposnetek je bil v 20 dneh opažen 350.000-krat, število ogledov je bilo skoraj 100 tisoč. Gre za impresivne številke, do katerih pa ni tako težko priti – če se seveda upošteva nekaj pravil, ki veljajo. Veste, da slika pove več kot tisoč besed, lahko pa dodamo, da video pove več kot tisoč slik. In objava videa na Facebooku v primerjavi z objavo na televiziji pomeni veliko število ogledov za izredno nizek finančni vložek, poleg tega pa so za podrobnejše analize rezultati lahko dostopni. Pri podjetju Forward smo zadovoljni, da gredo ob naši pomoči stvari hitro naprej.

In ko so se letos pri Jasni začeli odvijati še dogodki – od koncertov ter joge in meditacije do raznih treningov – lahko zapišemo, da se je končno začelo izkoriščati potencial, ki ga ima to čarobno jezero. In če živi Jasna, živi tudi Kranjska Gora. 

Se vidimo v Kranjski! Saj veste, »Kranjska je sanjska«. :)

Izdelava spletne trgovine
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih