Ste storili res vse, da bi povečali svojo prodajo?

 

Želite povečati prodajo svojih storitev ali izdelkov? Bi morda radi povečali prepoznavnost vaše blagovne znamke? Želite oboje? Mi vam lahko pomagamo, da kupec ne bo več kupoval pri konkurenci, temveč pri vas.

 

Živimo v 21. stoletju, v času digitalne tehnologije. Običajen kupec danes večino dneva preživi ob svojem (prenosnem) računalniku, tablici in mobilnem telefonu, brez katerega seveda ne gre. Če se še niste odločili za digitalno oglaševanje, je čas za to, kajti vaša konkurenca je že vsaj korak pred vami. Naj vas stranke opazijo natančno takrat, ko na internetu iščejo stvari, ki jih ponujate. In plačajte samo, ko kliknejo vaš oglas in s tem obiščejo vaše spletno mesto ali vas pokličejo. Vse to je digitalno oglaševanje, ki za povrhu nudi še vpogled v natančno spremljanje in obdelavo rezultatov. To pa pomeni, da na podlagi “obnašanja” oglase ves čas optimiziramo, zaradi česar bo vaša prodaja spet začela rasti in znašli se boste pred konkurenco.

 

Forward smo ekipa predanih strokovnjakov, specializiranih na tuje trge. Kot že ime pove, smo zazrti v prihodnost. In prihodnost je v digitalnem oglaševanju, ki se mu v polni meri posvečamo in se tudi ves čas izobražujemo na tem področju; pohvalimo se lahko s ??? Google AdWords certifikati / s ??? certificiranimi Google AdWords strokovnjaki. Tu smo za vas, da vam na podlagi analize trenutnih rezultatov in z optimizacijo pomagamo doseči boljše rezultate. To pa pomeni, da bo kupec denar pustil vam, ne pa vašemu konkurentu. Naš spekter znanja je zelo širok, domači smo na vseh področjih digitalnega marketinga.

 

1. Optimizacija spletnih strani (SEO)

Optimizirana spletna stran je osnova za vaš posel. Kakovostna spletna stran pomeni urejene meta opise, prijazne URL naslove, kakovostne opise izdelkov itd. Vse to je le nekaj osnovnih kriterijev, ki igrajo ključno vlogo pri tem, da bo iskalnik (Google, Bing …) vašo stran oz. vaš izdelek/storitev našel in jo glede na njeno kakovost prikazal kar se da visoko med vsemi rezultati. 

 

2. Google AdWords omrežje

Želite pritegniti nove obiskovalce spletnega mesta, povečati spletno prodajo, poskrbeti, da bodo začeli zvoniti telefoni, ali si zagotoviti, da bodo stranke spet prišle? Tu nastopi Googlovo Iskalno in Prikazno omrežje.

A) Iskalno omrežje (Search Network)

Najbolj primerno, če želite kupce pripeljati na svojo spletno stran, potem ko so v Googlov iskalnik vtipkali neki iskalni niz (prvenstveno vašega proizvoda ali storitve) --> glavni namen je torej prodati izdelek/storitev.

Osnova za kakovostne kampanje v Iskalnem omrežju pa je podrobna analiza obstoječega stanja in konkurence na trgu. Samo z dobrim poznavanjem trenutnega dogajanja je možno odkriti nove priložnosti, s čimer boste stopili še korak dlje od vaše konkurence. 

 

B) Prikazno omrežje (Display Network)

To je skupina več kot dveh milijonov spletnih mest, videoposnetkov in aplikacij, kjer se lahko prikazujejo oglasi v programu AdWords. Spletna mesta v Google Prikaznem omrežju dosežejo več kot 90 odstotkov uporabnikov interneta po vsem svetu. V prikaznem omrežju lahko uporabite ciljanje za prikaz oglasov v določenih kontekstih (na primer »slogi življenja na prostem« ali »cnn.com«), določenim ciljnim skupinam (na primer »mlade mame« ali »ljudje, ki kupujejo novo limuzino«), na določenih lokacijah in drugo.

Prikazno omrežje je najbolj primerno, če želite s prikaznimi oglasi (slika ali video) poskrbeti za “branding” vašega podjetja, torej razširiti pojavnost vaše blagovne znamke.

Sem sodijo:
-    slikovni oglasi, ki veljajo za najbolj razširjeno obliko;
-    Gmail oglasi;
-    video oglasi (YouTube);
-    oglasi v mobilnih apliakcijah.
Prikazno omrežje omogoča napredno možnost, ki je poznana kot Remarketing. Gre za priakazovanje slikovnih ali video oglasov uporabnikom, ki so že obiskali vašo spletno stran, na kateri so si recimo ogledovali nek izdelek. Za takega uporabnika velja, da je bliže nakupu, zato z dodatnim prikazovanjem primernih oglasov poskrbimo, da se občutno poveča možnost za prodajo.

 

V Prikaznem omrežju je možno izkoristiti številne napredne možnosti, sem še posebej sodijo: 
-    Dinamični oglasi: primerni so za velike spletne trgovine s široko ponudbo izdelkov ali storitev, ki se sčasoma spreminja. Oglasi so narejeni tako, da “berejo” ponudbo vaše spletne strani.  

 

3. Bing omrežje (Microsoft)

Omrežje ponuja zelo podobne možnosti, ki veljajo tudi za Google AdWords omrežje, le da Bingovi oglasi ciljajo na manjše število uporabnikov. Tega omrežja ne gre zanemariti, saj delež uporabnikov, ki uporabljajo Internet Explorer in s tem brskalnik Bing, ni zanemarljiv.  

 

4. Družbena omrežja

Družbena omrežja so v zadnjih letih povsem obnorela svet. Za lažjo predstavo: Facebook ima registriranih preko milijardo uporabnikov, Instagram pol manj. Še niste razmišljali, da bi oglaševali na dveh najbolj množičnih družbenih omrežjih? Vsekakor je čas, da začnete razmišljati.

A) Facebook

Najbolj množično družbeno omrežje, ki ima sicer več kot milijardo uporabnikov, je najprimernejši za izboljšanje brandinga vaše blagovne znamke. Facebook sicer ponuja številne možnosti; z oglaševanjem na njem lahko dosežete povišanje števila všečkov vaše strani, boljšo prodajo izdelkov, višje število udeležencev družabnega dogodka ipd. 

 

B) Instagram

Po tem, ko je Facebook kupil Instagram, so se tudi na slednjem pojavili oglasi. Teh je manj kot na Facebooku, zato niso tako vsiljivi, je pa treba vedeti, da Instagram ni primeren za oglaševanje česarkoli; ker gre za omrežje, ki temelji na sliki, je najbolj primerno za oglaševanje turističnih destinacij in vizualno atraktivnih izdelkov.

 

5. Marketing avtomatizacija

Se zavedate, da je faza komuniciranja s stranko po nakupu ključnega pomena? Z opravljenim nakupom se vaše delo ni končalo, temveč se je šele začelo. Zakaj? Mi vemo, da bo strošek pridobitve novega kupca, ki bi opravila nakup, tudi do trikrat dražji od stroška prodaje vašemu že obstoječemu klientu. Zato je treba negovati prav poseben odnos z vašimi  trenutnimi strankami in se jim posvečati v polni meri. Ne naredite osnovne napake: ne pustite, da stranka kupi pri vaši konkurenci! Takega kupca ste izgubili za vedno.

Na tej točki vstopimo mi, saj smo vam v pomoč pri izbiri, implementaciji in konfiguraciji naprednih marketinških orodij, ki avtomatizirajo procese in poskrbijo, da se vaši kupci počutijo cenjeni. In le tak kupec je lojalen kupec. 

 

6. Pošiljanje mailing liste

Mailing lista je dandanes ključna pri prodaji. Večina podjetij, ki razpolaga z elektronskimi naslovi potencialnih kupcev, tega ne zna izkoristiti. Mi vam bomo pomagali pripraviti mailing listo, ki bo posebej pripravljena za različne tipe uporabnikov vaše spletne strani. Spodaj izpostavljamo le nekaj najpogostejših praks.
A)    Uporabniki, ki  so si ogledovali določeno storitev oz. proizvod
Taki uporabniki so v fazi nakupa, zato se jim – če ne opravijo nakupa – pošlje mailing, v katerem se jih pozove k nakupu ogledanega izdelka.
B)    Uporabniki, ki so se registrirali na vaši spletni strani
Vsak novi uporabnik prejme pozdravni email.
C)    Uporabniki, ki so že veliko kupovali na vaši spletni strani
Gre za vaše najzvestejše stranke, ki jih je treba negovati, zato se jim občasno pošlje email s kodo za popust pri prihodnjem nakupu.
D)    Uporabniki, ki niso zaključili nakupa
Raziskave kažejo, da številni uporabniki izdelke, ki so jim všeč, dajo v košarico, nakupa pa ne zaključijo. Takemu uporabniku je treba poslati email, v katerem ga spomnemo, naj si polepša dan in zaključi nakup. Lahko mu tudi ponudimo nek minimalen dodaten popust, ki velja le na dan pošiljanja emaila.

 

7. "B.I. analitika" in "Big Data"

Celotno dogajanje v spletnem okolju mora biti pravilno in natančno izmerjeno. Naša specializirana ekipa za B.I. pomaga pri uporabi trženjskih orodij, ki zagotavljajo analizo vse od najpreprostejših do najbolj zapletenih primerov. Smo specialisti za Google Analytics, Webtrends ter Omniture, A/B testing in druga orodja. Potrebna je njihova pravilna konfiguracija in uporaba, saj le tako potem lahko vse to zapakiramo v vizualna poročila, ki od začetka do konca pomagajo managementu in zaposlenim pri določanju ciljev in akcijskih načrtov.

 

8. 360-stopinjska fotografija

Naj se vaše potencialne stranke virtualno sprehodijo po vaših poslovnih prostorih. Vsi 360-stopinjski visokoločljivostni posnetki bodo dostopni na vaši Facebook stani ter v Google iskalniku, Google Maps in Google+, zaradi česar se boste znašli pred konkurenco.
Lahko izbirate med 360-stopinjskimi posnetki krajev, narave ali poslovnih prostorov.

Več o 360° fotografiji najdete tu.

 

Kontaktirajte nas

Izpolnite spodnji obrazec, nato pa se zglasite pri nas na kavi (in biljardu); skupaj bomo našli optimalno rešitev za vas in tako pospešili vašo prodajo.

- Podjetje*

- Kontaktna oseba*

- Telefon*

- Elektronski naslov*

- Spletna stran*

- Facebook profil podjetja

- Instagram profil podjetja

- LinkedIn profil podjetja

- Ostali komentarji

 

Polja, označeno z *, so obvezna.

Izdelava spletne trgovine