digitalni marketing za hotele

Email marketing

Personalizirana komunikacija

S kakovostno listo elektronskih naslovov negujte odnos z vašimi (potencialni) kupci, kar se vam bo poplačalo v obliki povišanega števila rezervacij. Email marketing z osebnim pristopom velja za enega od najučinkovitejših prijemov, ki ga ne smete zapostaviti.

nadomestno besedilo
 

Neurejeni email naslovi in zapostavljanje email marketinga je ena od večjih napak, ki jih lahko naredite.

Kampanje, ki prinašajo učinkovite rezultate

Vaša baza elektronskih naslovov je eno od najpomembnejših sredstev, s katerim razpolagate. Če znate bazo uporabiti sebi v prid, vam to lahko občutno poviša prodajo vaših hotelskih storitev, medtem ko so neurejeni email naslovi in zapostavljanje email marketinga ena od večjih napak, ki jih lahko naredite. Z email marketingom lahko vaše pretekle oz. potencialne kupce nagovarjate na oseben način. In negovanje odnosa se vam povrne v povišanem številu konverzij.

Urejanje list in segmentacija

Prvi korak je graditev vaše mailing liste s čimvečjim številom kakovostnih elektronskih naslovov. Naslednji korak pa je ureditev te liste – prejemnike je namreč treba segmentirati na podlagi različnih kriterijev. S prilagojenimi emaili na določene segmente dosežemo, da višji odstotek prejemnikov odpre vašo elektronsko pošto.

Aktivirajte uporabnika, da ZAKLJUČI nakup

Obiskovalec vaše spletne strani se lahko zanima za rezervacijo vaše hotelske sobe ali določeno storitev. Lahko je nakupni proces prišel že tako daleč, da je hotelska soba že rezervirana, pri plačilu pa se je zaustavilo; uporabnika je lahko kaj zmotilo, morda le potrebuje še nekaj dodatnega časa, da dokonča nakup. S primernimi orodji lahko osebno nagovorimo takega uporabnika in ga prijazno spomnemo, da dokonča nakup.

A/B testing

Testirajte, testirajte, testirajte! To je prvo pravilo na vseh področjih digitalnega marketinga. Morda bo en uporabnik raje prejel vašo elektronsko pošto zjutraj, drugi pa zvečer; nekomu zna biti všeč emoji, ki ga boste uporabili v naslovu emaila, določene pa boste očarali s fotografijo v glavi emaila. Z analizo vedenja prejemnikov in upoštevanjem tega pri postavitvah email kampanj boste lahko končno začeli izkoriščati ves potencial email marketinga.

Sproženi emaili

Email avtomatizacija omogoča številne napredne možnosti, s katerimi se lahko še bolj približate prejemnikom. Vse je odvisno od načina, kako se je prejemnik »odzval« na vašo elektronsko pošto; lahko jo je le odprl, si ogledal določeno sobo ali pa celo opravil rezervacijo. Avtomatizacija nam omogoča, da s t. i. sproženimi emaili nagovorimo prejemnike, in sicer glede na akcijo, ki jo je naredil posamezen prejemnik.

Promocijske aktivnosti

Pri negovanju odnosa z našimi prejemniki si lahko pomagamo tudi z raznimi promocijskimi aktivnostmi. Za tovrstne akcije lahko skrbite sami ali pa vam mi pomagamo z nasveti oz. izvedbo.

Poveži se z nami in ustvarimo skupno zgodbo

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

4 + 1 =
Izdelava spletne trgovine
Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih