digitalni marketing za hotele

Z digitalnim marketingom

do večjega števila rezervacij

Plačajte le za klike

Z znanjem, ki ga imamo, bomo poskrbeli, da vas bodo uporabniki našli še hitreje. Za dober digitalni marketing v iskalnih omrežjih je treba razumeti uporabnike, testirati različne verzije oglasov, biti pozoren na konkurenco ter razumeti trende in razmere na trgu. Z našo pomočjo boste dosegli večjo izpostavljenost, več klikov in posledično tudi več rezervacij.

Optimizacija spletne strani
 

Redna optimizacija pomeni, da boste za klik plačali manj in na ta račun privarčevali.

Obseg iskalnega marketinga

upravljanje kampanj

Upravljanje kampanj

Osnova je, da so oglaševalske kampanje organizirane in pregledne – ponavadi je struktura podobna strukturi spletne strani. Pomembno vlogo igrajo skrbno izbrane ključne besede, ki so vezane na primerne oglasi, slednji pa morajo peljati na primerno pristajalno stran. To pomeni, da je uporabnik našel to, kar je iskal. Na račun tega se poveča verjetnost, da pride do rezervacije.

mobilne kampanje

Mobilne kampanje

Več kot 50 % obiska vaše spletne strani predstavljajo uporabniki mobilnih naprav. Velik poudarek je treba nameniti obiskovalcem, ki vašo spletno stran obiščejo na mobilnem telefonu ali tablici. Ni več dovolj, da je vaša spletna stran »mobile friendly«, temveč je danes govora o »mobile-first« pristopu. Postopek za rezervacijo mora biti na mobilnih napravah še posebej uporabniku prijazen.

meta search management

UPRAVLJANJE Z META Search ISKALNIKI

Pomagamo z upravljanjem CPC-kampanij na primerjalnikih cen, kot so Trivago, Tripadvisor, Kayak - te predstavljajo odličen kanal za pridobivanje neposrednih rezervacij brez provizij.

zaščita blagovne znamke

Zaščita vaše znamke

Če lastne blagovne znamke ne boste zaščitili s primernimi ključnimi besedami, lahko pričakujete, da bo to začela izkoriščati vaša konkurenca. Ne pustite tega. Morda to že počnejo, pa tega niti ne veste.

Optimizacija pristajalne strani

Optimizacija pristajalne strani

Pristajalna stran mora z všečno grafiko in pozivi k rezervaciji podkrepiti sporočilo oglasa. Če je navigacija na pristajalni strani nedvoumna in preprosta, so možnosti za konverzijo občutno večje. V nasprotnem primeru se zna zgoditi, da bo uporabnik zapustil stran že po nekaj sekundah.

Reporting

Reporting

Ena od največjih prednosti digitalnega marketinga je, da je možno priti do vpogleda skoraj do vsega. Vas zanima, koliko plačujete na klik, kdo so vaši glavni konkurenti, katere kampanje vam prinašajo dobiček, katere izgubo, koliko odstotkov uporabnikov klikne na vaš oglas, katere ključne besede prinašajo največ rezervacij? Vsi podatki so na dosegu roke.

Testiranje in primerjava rezultatov

Testiranje, testiranje in testiranje

Vse, kar delate, je treba testirati. In na podlagi tega optimizirati ter spremljati rezultate. Če imate hotel, ki je prijazen do hišnih ljubljenčkov, je morda smiselno v oglasu to izpostaviti. Če oddajate luksuzne in drage apartmaje, bo po vsej verjetnosti bolje izpostaviti prestižnost kot pa ceno. Morda pa se motimo. In zato je treba veliko testirati. Le na ta način bodo kampanje prinašale res dobre rezultate, ki se bodo kazali v vaših zapolnjenih kapacitetah.

Remarketing

Remarketing

Remarketing oz. ponovno ciljanje velja za najučinkovitejši način nagovarjanja uporabnikov, ki so se že zanimali za rezervacijo vaših kapacitet. Uporabnik običajno ni še takoj odločen oz. je v njegovi naravi, da si pogleda tudi ponudbo vaše konkurence. Zavedajte se, da bo uporabnik na dopust šel; če ne bo bival pri vas, bo pa pri vašem konkurentu. Z remarketingom lahko veliko pripomoremo k temu, da se to ne zgodi.

Poveži se z nami in ustvarimo skupno zgodbo

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

4 + 1 =
Izdelava spletne trgovine