Odpiramo novo nastanitev .
Kje začeti in kaj vse boste potrebovali?
01
Predpriprava
Pred odprtjem nastanitve boste morali sami urediti nekaj birokratskih zadev. Na Ajpesu svojo nastanitev vpišite v Register nastanitvenih obratov – RNO in uredite kategorizacijo. S ponudnikom recepcijskega sistema uskladite pošiljanje podatkov gostov v portal eTurizem. Za vzpostavitev davčne blagajne boste potrebovali interni akt in FURS certifikat. Ko uredite vse potrebno, bomo skupaj zasnovali osnovni cenik in rezervacijske pogoje ter sestavili dodatno ponudbo. Oblikovali bomo tudi opise objekta in destinacije.
02
Program za upravljanje nastanitve (PMS)
Program za upravljanje nastanitve ali PMS (Hotel property management systems) je program v katerem vodite in urejate rezervacije, račune in plačila ter poročila, evidence in statistike. Svetovali vam bomo pri izbiri PMS sistema in registraciji. Vnesli bomo cene, razpoložljivost, prodajne pogoje ter cenik gostinske in dodatne ponudbe. Oblikovali bomo hotelski račun, predračun in potrditveno pismo. Sestavili bomo avtomatizirane e-maile za potrditev rezervacije ter pošiljanje računa in predračuna. Uredili bomo povezavo s channel managerjem in izvedli izobraževanje, da boste program razumeli in učinkovito uporabljali.
03
Rezervacijski motor
Rezervacijski motor je sistem, ki omogoča, da gosti rezervacijo opravijo neposredno na vaši spletni strani. Bistvo omogočanja direktnih rezervacij je, da gosta z nižjo ceno, boljšimi pogoji in dodatno ponudbo prepričate, da rezervacijo opravi pri vas namesto pri posredniku. S tem se vi izognete plačilu provizije, gost pa za svoj denar dobi največ.
Skupaj bomo izvedli registracijo računa, mi pa bomo vnesli tipe in opise sob ter fotografije. Oblikovali bomo dodatne tarifne načrte z različnimi rezervacijskimi politikami, s katerimi boste še lažje prepričali gosta, naj rezervira direktno. Videz sistema bomo popolnoma uskladili z grafično podobo vaše spletne strani. V rezervacijski motor bomo vnesli dodatno ponudbo in pakete. Na koncu bomo izvedli izobraževanje za učinkovito rabo programa.
Vnesli bomo cene, razpoložljivost, prodajne pogoje ter cenik gostinske in dodatne ponudbe. Oblikovali bomo hotelski račun, predračun in potrditveno pismo. Sestavili bomo avtomatizirane e-maile za potrditev rezervacije ter pošiljanje računa in predračuna. Uredili bomo povezavo s channel managerjem in izvedli izobraževanje, da boste program razumeli in učinkovito uporabljali.
Če boste objekt kategorizirali z zvezdicami ali jabolki, uredite kategorizacijo. S ponudnikom rezervacijskega sistema uskladite pošiljanje podatkov gostov v portal eTurizem. Za vzpostavitev davčne blagajne boste potrebovali interni akt in FURS certifikat.
Ko uredite vse potrebno, bomo skupaj zasnovali osnovni cenik in rezervacijske pogoje ter sestavili dodatno ponudbo. Oblikovali bomo tudi opise objekta in destinacije.
04
Ota kanali
Kratica OTA pomeni Online Travel Agency in jo uporabljamo za naslavljanje vseh posredniških prodajnih kanalov. To so na primer Booking, Expedia, Airbnb, HRS in tako naprej. Uredili bomo registracije na želenih OTA kanalih, vnesli vse informacije o vaši nastanitvi ter opremi, potrebne opise in fotografije, tarifne načrte in vse povezali s channel managerjem.
05
Channel manager
Channel manager je nujno potreben programski vmesnik, ki omogoča urejanje cen in sinhronizacijo razpoložljivosti na več OTA kanalih hkrati, kar prihrani ogromno časa in sredstev. Uredili bomo vse potrebne nastavitve in integracije z izbranimi OTA kanali. Število posrednikov s katerimi želite poslovati ni omejeno, kar omogoča zelo široko spletno prisotnost brez dodatnih stroškov in truda.
06
Svetovanje
Vse zgoraj naštete postopke lahko uredimo mi, če pa se odločite, da boste orodja in spletno prodajo vzpostavili sami, vam z veseljem ponudimo svetovanje in podporo. Ključne informacije o trendih si lahko prav tako vedno preberete na našem blogu.
07
Izobraževanje
Če se odpiranja nastanitve lotevate prvič, vam toplo priporočamo kratko izobraževanje za celotno ekipo. Spoznali boste vsa področja dela, ki jih nastanitev zajema, delo na recepciji in odnos z gosti ter predvsem primere iz prakse za učinkovito prodajo.
Povečajte vašo spletno prodajo in nas kontaktirajte