31 SEO nasvetov za pisanje besedil
Datum objave: 28. 5. 2021
Čas branja: 5 min
Besedila, predvsem blogi, so lahko izvrsten vir obiska na vaši spletni strani in velik faktor pri zviševanju pozicij na spletnih iskalnikih. Se tudi vi lotevate pisanja besedil za vašo spletno stran? Poskrbite, da bodo ta v skladu s SEO smernicami. Pripravili smo kar 31 kratkih in razumljivih nasvetov, ki vam bodo pomagali doseči izvrstne pozicije.
2. Določite publiko
3. Določite cilj
4. Določite glavno ključno besedo
Razmislite, komu je besedilo namenjeno. Ko določite ciljno publiko, boste lažje napisali relevantno vsebino.
5. Uporabite ključno besedo v vašem okvirnem naslovu objave
Google zna ločevati med različnimi vrstami besedila. Če ključno besedo uporabite v naslovu, jo bo zaznal kot pomembno.
6. Določite nekaj dodatnih sekundarnih ključnih besed
Določite sekundarne ključne besede, ki so povezane z glavno ključno besedo. To storimo zato, da zajamemo več možnih iskanj, povezanih z našo vsebino, ki bo uporabnika pripeljala na spletno stran. Sekundarne ključne besede uporabite v besedilu.
7. Napišite minimalno 350 besed ali več
Dolžina besedila je pomembna, saj daljša besedila Google oceni kot dober vir informacij.
8. Dodaj vrednost objavi
9. Uporabljajte praktične primere
Pomembno je, da med pisanjem uporabljamo primere, ki pomagajo bralcem lažje razumeti sporočilo besedila, še posebej, če gre za zapletenejše besedilo.
10. Uporabite aktiv
Pri pisanju uporabite aktivni način, pasiv (trpnik) ni primeren. Primer: “napisali smo” namesto “bilo je napisano”.
11. Besedilo pišite na ravni bralne sposobnosti 8. razreda osnovne šole
12. Ne kopirajte vsebine z drugih spletnih strani
13. Dodajte ustrezne povezave do zunanjih virov
14. Uporabite podnaslove, s katerim razdelite ključne dele besedila
15. Uporabite vašo ključno besedo v vsaj enem od podnaslovov
16. Razdrite velike odstavke besedila
17. Označite pomembne informacije v besedilu
18. Dodaj podporne grafike in fotografije
Prevelike fotografije bodo upočasnile delovanje spletne strani. Velikosti fotografij naj se gibljejo med 70 KB – 150 KB. Odvisno od namena uporabe (Banner, vsebinska fotografija)
19. Zagotovite, da so datoteke fotografij pravih velikosti.
Ko fotografijo / grafiko vnašate na spletno stran, v Alt oznako dodajte izbrano ključno besedo.
20. Dodajte ključno besedo v Alt oznake fotografij
Ko fotografijo / grafiko vnašate na spletno stran, v Alt oznako dodajte izbrano ključno besedo.
21. Poimenujte imena datotek fotografij in v njih uporabite ključno besedo
Posamezne ključne besede naj se povežejo z vezajem in ne vsebujejo šumnikov. Primer poimenovanja datoteke: kljucna-beseda.jpg.
22. Izogibajte se uporabi avtorsko zaščitenih fotografij
23. Uporabite ključno besedo v META opisu in naslovu
24. Uporabite ključno besedo v prvem odstavku in v zaključku
25. Uporaba ključne besede naj bo naravna
26. Dodaj povezave na besede v besedilu, ki vodijo na kjučne podstrani na vaši strani
27. Dodaj povezave na tuje kakovostne spletne strani
28. Povezave na tuje strani naj se odprejo v novem zavihku
29. Zaključite vaše besedilo z ustreznim CTA (Call-to-action)
30. Spremenite okvirni naslov v končnega
31. Popravite slovnične napake
Optimizacija spletnih strani in pisanje besedil, ki pripomorejo k boljšim pozicijam, sta zahtevni nalogi. Algoritmi se vseskozi spreminjajo, zato je treba neprestano slediti trendom. Naši nasveti vam bodo zagotovo pomagali pri pripravi blogov in drugih besedil na spletni strani.
Oddajte povpraševanje in se povežite z nami
Izpolnite obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.