31 SEO nasvetov za pisanje besedil

Besedila, predvsem blogi, so lahko izvrsten vir obiska na vaši spletni strani in velik faktor pri zviševanju pozicij na spletnih iskalnikih. Se tudi vi lotevate pisanja besedil za vašo spletno stran? Poskrbite, da bodo ta v skladu s SEO smernicami. Pripravili smo kar 31 kratkih in razumljivih nasvetov, ki vam bodo pomagali doseči izvrstne pozicije.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
SEO optimizacija
1. Zapišite okvirni naslov
Zapišite vsaj eno okvirno idejo, kakšen bo naslov vašega besedila. To vam bo med pisanjem pomagalo ostati na isti temi.

2. Določite publiko

Razmislite, komu je besedilo namenjeno. Ko določite ciljno publiko, boste lažje napisali relevantno vsebino.

3. Določite cilj

V mislih imejte cilj vašega besedila. To je lahko, poleg izboljšanja pozicije, tudi izboljšanje prepoznavnosti znamke, zbiranje e-mailov naslovov, obveščanje o novostih itd.

4. Določite glavno ključno besedo

Razmislite, komu je besedilo namenjeno. Ko določite ciljno publiko, boste lažje napisali relevantno vsebino.

5. Uporabite ključno besedo v vašem okvirnem naslovu objave

Google zna ločevati med različnimi vrstami besedila. Če ključno besedo uporabite v naslovu, jo bo zaznal kot pomembno.

6. Določite nekaj dodatnih sekundarnih ključnih besed

Določite sekundarne ključne besede, ki so povezane z glavno ključno besedo. To storimo zato, da zajamemo več možnih iskanj, povezanih z našo vsebino, ki bo uporabnika pripeljala na spletno stran. Sekundarne ključne besede uporabite v besedilu.

7. Napišite minimalno 350 besed ali več

Dolžina besedila je pomembna, saj daljša besedila Google oceni kot dober vir informacij.

8. Dodaj vrednost objavi

Ko pišete vašo objavo, dopišite podrobnosti, dejstva, povzetke, novice in informacije, ki so za bralca zelo koristne.

9. Uporabljajte praktične primere

Pomembno je, da med pisanjem uporabljamo primere, ki pomagajo bralcem lažje razumeti sporočilo besedila, še posebej, če gre za zapletenejše besedilo.

10. Uporabite aktiv

Pri pisanju uporabite aktivni način, pasiv (trpnik) ni primeren. Primer: “napisali smo” namesto “bilo je napisano”.

11. Besedilo pišite na ravni bralne sposobnosti 8. razreda osnovne šole

V samem besedilu ne uporabljajte preveč zapletenih povedi in terminologije, ki bi lahko odvrnila bralce. Kakovost pisanja naj bo kljub temu visoka. 

12. Ne kopirajte vsebine z drugih spletnih strani

Kraja vsebine s tujih strani lahko privede do “kazni” s strani Googlovega iskalnika in s tem nižje pozicije.

13. Dodajte ustrezne povezave do zunanjih virov

Dodajte povezave do tujih spletnih strani oz. virov, s katerih ste pridobili vsebino. Vsebine s tujih spletnih virov ne smete direktno kopirati, zato jo napišite po svojih besedah.

14. Uporabite podnaslove, s katerim razdelite ključne dele besedila

Besedilo smiselno razdelite in ga opremite s podnaslovi, ki bodo bralcu pomagali pri iskanju informacij, ki jih potrebuje.

15. Uporabite vašo ključno besedo v vsaj enem od podnaslovov

Tudi besede uporabljene v podnaslovih Google zaznava kot pomembne.

16. Razdrite velike odstavke besedila

Poskrbite, da bo besedilo že na pogled lahko berljivo in s tem ne boste odvrnil bralcev.

17. Označite pomembne informacije v besedilu

Označite pomembne dele besedila. To lahko storite na primer z odebeljevanjem besedila.

18. Dodaj podporne grafike in fotografije

Prevelike fotografije bodo upočasnile delovanje spletne strani. Velikosti fotografij naj se gibljejo med 70 KB – 150 KB. Odvisno od namena uporabe (Banner, vsebinska fotografija)

19. Zagotovite, da so datoteke fotografij pravih velikosti.

Ko fotografijo / grafiko vnašate na spletno stran, v Alt oznako dodajte izbrano ključno besedo.

20. Dodajte ključno besedo v Alt oznake fotografij

Ko fotografijo / grafiko vnašate na spletno stran, v Alt oznako dodajte izbrano ključno besedo.

21. Poimenujte imena datotek fotografij in v njih uporabite ključno besedo

Posamezne ključne besede naj se povežejo z vezajem in ne vsebujejo šumnikov. Primer poimenovanja datoteke: kljucna-beseda.jpg.

22. Izogibajte se uporabi avtorsko zaščitenih fotografij

Če odkrijejo, da ste uporabljali avtorsko zaščitene fotografije, jih boste primorani odstraniti ali pa plačati za njihovo uporabo. Poleg tega potem izginejo z rezultatov na Google Photos.

23. Uporabite ključno besedo v META opisu in naslovu

Meta naslov mora vsebovati manj kot 65 znakov. META opis, ki naj bo kratek opis vašega besedila, mora vsebovati manj kot 150 znakov.

24. Uporabite ključno besedo v prvem odstavku in v zaključku

Uvod in zaključek sta dela besedila, ki ju Google smatra za pomembna.

25. Uporaba ključne besede naj bo naravna

Ne »tlačite« ključne besede v vsak odstavek in podnaslov. Idealno je, če predstavlja okoli 2 % besedila. Če ima besedilo 100 besed, je ključno besedo smiselno uporabiti približno dvakrat.

26. Dodaj povezave na besede v besedilu, ki vodijo na kjučne podstrani na vaši strani

S pomočjo povezav boste smiselno povezali vaše besedilo z ostankom spletne strani in obenem bralca zadržali.

27. Dodaj povezave na tuje kakovostne spletne strani

Te spletne strani naj predstavljajo dodaten vir ali bolj poglobljeno branje.

28. Povezave na tuje strani naj se odprejo v novem zavihku

Bralec tako, kljub temu da je kliknil na neko povezavo, ostane na vaši spletni strani.

29. Zaključite vaše besedilo z ustreznim CTA (Call-to-action)

Na začetku pisanja ste določili cilj, ki ga z napisanim besedilom želite doseči. Na koncu besedila uporabite CTA, ki uporabnika pozove k določenemu dejanju. Primeri CTA: Preberi ostale naše Blog objave, Rezerviraj aktivnost, Prijavi se na e-novičke.

30. Spremenite okvirni naslov v končnega

Vrnite se nazaj na začetek besedila in okvirni naslov spremenite v končno različico. Naslov naj bo jedernat, privlačen in dolg do 60 znakov. Vsebovati mora ključno besedo.

31. Popravite slovnične napake

Še enkrat podrobno preglejte besedilo in odpravite morebitne slovnične napake.

Optimizacija spletnih strani in pisanje besedil, ki pripomorejo k boljšim pozicijam, sta zahtevni nalogi. Algoritmi se vseskozi spreminjajo, zato je treba neprestano slediti trendom. Naši nasveti vam bodo zagotovo pomagali pri pripravi blogov in drugih besedil na spletni strani.

Če pa potrebujete dodatno pomoč na kateremkoli področju optimizacije, smo vam seveda na voljo.

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Kako je Booking.com pridobil tržni delež v času, ko smo bili vsi v izolaciji?

September 6, 2021

Kako začeti z oglaševanjem na Facebooku in Instagramu?

July 27, 2021

Ali vaša destinacija izkorišča vse prednosti Instagrama?

April 23, 2021

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *