Plačljivo oglaševanje
Dosežite sodobnega popotnika tam, kjer načrtuje svoje potovanje
Sodobna rezervacijska pot
Do več direktnih rezervacij s pametnim oglaševanjem
Če vaša ponudba na teh ključnih točkah ni vidna, prepuščate posel konkurenci in velikim rezervacijskim platformam.
vseh rezervacij je opravljenih preko spleta
popotnikov pred končno odločitvijo obišče tudi direktno spletno stran hotela
višji delež direktnih rezervacij imajo nastanitve, ki aktivno oglašujejo na Metasearch platformah
Digitalno oglaševanje
Performance & ostali tipi oglaševanja
Oglaševanje na iskalnikih
Z oglaševanjem na iskalnikih vašo ponudbo prikažemo na vrhu iskalnih rezultatov, s čimer na vašo spletno stran pripeljemo visoko motivirane obiskovalce, pripravljene na nakup ali rezervacijo. To je najhitrejša in najučinkovitejša pot do konkretnih rezultatov
Oglaševanje na družbenih omrežjih
Dosežemo vaše idealne stranke tam, kjer preživljajo svoj prosti čas. Z natančnim ciljanjem na podlagi demografskih podatkov, interesov in vedenja vašo znamko predstavimo pravi publiki. Ta pristop je idealen za ustvarjanje povpraševanja in spodbujanje interakcij z vašo skupnostjo
Oglaševanje brez stroška [NOVO!]
Naš novi model affiliate oglaševanja, kjer je vaše tveganje minimalno, saj poteka brez vašega monetarnega vložka. Namesto plačila za naše storitve in proračuna za oglaševalske platforme, je strošek vezan neposredno na dosežen rezultat – opravljeno in realizirano rezervacijo
Metasearch oglaševanje
Metasearch oglaševanje omogoča prikaz vaših cen in razpoložljivosti neposredno na primerjalnikih, kot so Google Hotel Ads, Trivago in TripAdvisor. Tako lahko direktno tekmujete z velikimi spletnimi potovalnimi agencijami (OTA), povečate število direktnih rezervacij in znižate stroške provizij
Lead generation
To so kampanje, katerih primarni cilj je zbiranje prvoosebnih podatkov in povpraševanj potencialnih strank. Poudarek je na grajenju baze kakovostnih leadov, ki jih lahko nato negujete preko e-mail marketinga ali direktne prodaje
Brand awareness
Cilj teh kampanj je povečanje prepoznavnosti in ugleda vaše blagovne znamke pri širši, a še vedno relevantni publiki. Tako poskrbimo, da bo vaša znamka prva, na katero se bodo potencialni gosti spomnili, ko bodo pripravljeni na rezervacijo.
Mnenja uporabnikov
Družbeni dokaz
Z membership programom smo od 1.1.2025 do 8.9.2025 v primerjavi z enakim obdobjem lani, dvignili prihodek preko direktnega kanala za 167,6% in zabeležili 2035 več rezervacij.
The Hotel, Ljubljana
Naročnik
povečanje prihodka preko direktnega kanala
povečanje povprečne dolžine bivanja
povečanje prihodka preko direktnega kanala
povečanje povprečne dolžine bivanja
Z usmerjenostjo v performance oglaševanje smo med 1. 1. 2025 in 8. 9. 2025 dosegli več kot 100% povišanje prihodka preko direktnih rezervacij.
Grand Hotel Bellevue, Pohorje
Naročnik
povišanje prihodka preko direktnega kanala
povišanje števila rezervacij
povišanje prihodka preko direktnega kanala
povišanje števila rezervacij
Marini Portorož smo v prvem letu obratovanja pomagali doseči 20% delež direktne prodaje (povpreče v prvem letu se giblje okoli 10%), kjer je bilo 98% rezervacij realiziranih.
Marina Portorož
Naročnik
delež direktne prodaje v prvem letu
realiziranih rezervacij na direktnem kanal
delež direktne prodaje v prvem letu
realiziranih rezervacij na direktnem kanal
Marketing turističnih znamk
Email marketing in crm strategije
Email marketing in avtomatizacije
Vaše kontakte spremenimo v zveste goste
Email marketing & CRM
Od strategije do zvestobe
Temelji za uspeh
Strategije email marketinga
Prava orodja za rast
Vzpostavitev in integracija email marketing platform
Rast in personalizacija
Pridobivanje in segmentacija kontaktov
Kreativna izvedba
Oblikovanje in izvedba kampanj
Donosnost na avtopilotu
Napredna avtomatizacija email marketinga
Sorodni projekti
Uspešni projekti naših dolgoletnih naročnikov
FAQ
Pogosta vprašanja
Koliko stane spletno oglaševanje?
Strošek je sestavljen iz dveh delov: proračuna za oglaševalske platforme (npr. Google, Meta) in cene naše storitve postavitve in upravljanja oglaševalskih kampanj. Proračun je fleksibilen in ga določimo skupaj glede na vaše cilje, strategijo in zmožnosti.
Na katerih kanalih je najbolje oglaševati?
Ni vam treba biti povsod. Izbira kanala je odvisna od vaših ciljev, oglaševalskega proračuna in ciljne publike. Za hiter dvig povpraševanja je običajno najučinkovitejši Google Ads, saj ciljamo na ljudi, ki vas aktivno iščejo. Za grajenje prepoznavnosti in nagovarjanje gostov v fazi raziskovanja pa so idealna družbena omrežja, kot sta Instagram in Facebook. Naša prva naloga je, da skupaj z vami določimo strategijo in izberemo najdonosnejšo kombinacijo kanalov za vas.
Kako merite uspešnost?
Uspešnosti ne merimo zgolj v klikih ali všečkih, ampak v konkretnih poslovnih rezultatih. Naš osrednji kazalnik je cena na pridobljeno rezervacijo (CPO – Cost Per Order), ki meri povprečne skupne stroške trženja in oglaševanja, porabljene za ustvarjanje ene same rezervacije. Izračuna se tako, da se skupni stroški trženja in prodaje delijo s številom rezervacij, prejetih v določenem obdobju. Seveda pa uspešnost merimo tudi preko ostalih metrik, kot so ROAS (Return On Ad Spend) in ostale metrike, relevantne pri posameznih ciljnih kampanjah. Več o naši podatkovni analitiki si lahko preberete tukaj.
Kdaj lahko pričakujem prve rezultate?
Promet na spletno stran se poveča skoraj takoj po zagonu kampanj. Za zbiranje dovolj podatkov za smiselno optimizacijo in morebitne prilagoditve strategije pa običajno potrebujemo od 1 do 3 mesecev. O realnih rezultatih naših naročnikov si lahko več preberete tukaj.