Študija projekta

Cilji projekta

Povišati direktne rezervacije in krepiti zvestobo gostov za vse nastanitve pod okriljem Charming Slovenija na Bledu

Naročnik

Čarman Bled, d. o. o.

Leto projekta

2024

Rezultati sodelovanja

Več kot 130.000€ prihodka, povezanega s promocijskimi ceniki programa zvestobe

V približno 8 mesecih je program zvestobe prejel več kot 550 novih članov, od katerih jih je 68% opravilo rezervacijo. Uspelo nam je povišati delež direktnih rezervacij, na ta način zmanjšati stroške posredniških kanalov za 20%, hkrati pa nastanitve pod okriljem znamke Charming Bled razpolagajo s provoosebnimi podatki svojih obstoječih in potencialnih strank.

članov opravilo rezervacijo
0 %
članov programa zvestobe (v 8 mesecih od vzpostavitve)
0 +
rast direktnih rezervacij
0 %
+ prometa, vezanega na cenike, povezane s programom zvestobe (v 8 mesecih od vzpostavitve)
0
0 %

članov opravilo rezervacijo

0 +

članov programa zvestobe (v 8 mesecih od vzpostavitve)

0 %

rast direktnih rezervacij

0

+ prometa, vezanega na cenike, povezane s programom zvestobe (v 8 mesecih od vzpostavitve)

Kako smo pomagali

Okrepili smo zvestobo gostov in povečali prihodke

Do sredine septembra se je v program zvestobe včlanilo več kot 550 novih članov, od katerih je 68 % že opravilo vsaj eno rezervacijo. Program je spodbudil tudi prehajanje gostov med različnimi nastanitvami znotraj Charming Bled, kar je prispevalo k povečanju prihodkov.

Kako smo pomagali

Vzpostavili smo bazo prvoosebnih podatkov za direktno komunikacijo

Z vzpostavitvijo programa zvestobe smo omogočili Charming Bled zbiranje kakovostnih prvoosebnih podatkov o svojih gostih, kar omogoča direktno in hiper-personalizirano komunikacijo. Charming Bled sedaj lahko neposredno nagovarja potencialne in obstoječe goste, kar ne le znižuje stroške oglaševanja, temveč tudi dolgoročno krepi odnos z gosti.

Kako smo pomagali

Stateško smo se usmerili na relevantne trge

Poglobljena analiza rezultatov ob aktivaciji programa je pokazala, da so tuji trgi, zlasti Nemčija, Velika Britanija in ZDA, bolj odzivni na program zvestobe. Zato smo prilagodili oglaševalsko strategijo in povečali proračun za te trge, kar je prineslo boljše rezultate za manjši finančni vložek.

Sorodni projekti

Uspešni projekti naših dolgoletnih naročnikov

Jama Vilenica

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
jasna uporabniška izkušnja

Jama Vilenica

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
jasna uporabniška izkušnja

Marina Portorož

Dvig direktne prodaje
0 %
delež direktnih rezervacij

Marina Portorož

Dvig direktne prodaje
0 %
delež direktnih rezervacij

One66 Hotel

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
good vajb

One66 Hotel

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
good vajb