Cilji projekta
Povišati direktne rezervacije in krepiti zvestobo gostov za vse nastanitve pod okriljem Charming Slovenija na Bledu
Storitve
Naročnik
Čarman Bled, d. o. o.
Leto projekta
2024
Rezultati sodelovanja
Več kot 130.000€ prihodka, povezanega s promocijskimi ceniki programa zvestobe
V približno 8 mesecih je program zvestobe prejel več kot 550 novih članov, od katerih jih je 68% opravilo rezervacijo. Uspelo nam je povišati delež direktnih rezervacij, na ta način zmanjšati stroške posredniških kanalov za 20%, hkrati pa nastanitve pod okriljem znamke Charming Bled razpolagajo s provoosebnimi podatki svojih obstoječih in potencialnih strank.
članov opravilo rezervacijo
članov programa zvestobe (v 8 mesecih od vzpostavitve)
rast direktnih rezervacij
+ prometa, vezanega na cenike, povezane s programom zvestobe (v 8 mesecih od vzpostavitve)
Kako smo pomagali
Okrepili smo zvestobo gostov in povečali prihodke
Do sredine septembra se je v program zvestobe včlanilo več kot 550 novih članov, od katerih je 68 % že opravilo vsaj eno rezervacijo. Program je spodbudil tudi prehajanje gostov med različnimi nastanitvami znotraj Charming Bled, kar je prispevalo k povečanju prihodkov.
Kako smo pomagali
Vzpostavili smo bazo prvoosebnih podatkov za direktno komunikacijo
Z vzpostavitvijo programa zvestobe smo omogočili Charming Bled zbiranje kakovostnih prvoosebnih podatkov o svojih gostih, kar omogoča direktno in hiper-personalizirano komunikacijo. Charming Bled sedaj lahko neposredno nagovarja potencialne in obstoječe goste, kar ne le znižuje stroške oglaševanja, temveč tudi dolgoročno krepi odnos z gosti.
Kako smo pomagali
Stateško smo se usmerili na relevantne trge
Poglobljena analiza rezultatov ob aktivaciji programa je pokazala, da so tuji trgi, zlasti Nemčija, Velika Britanija in ZDA, bolj odzivni na program zvestobe. Zato smo prilagodili oglaševalsko strategijo in povečali proračun za te trge, kar je prineslo boljše rezultate za manjši finančni vložek.