Študija projekta

Resort Marina Portorož

Cilji projekta

Od strateške priprave pred odprtjem do aktivne optimizacije prodaje s podporo digitalnega marketinga

Naročnik

MARINA Portorož d.o.o.

Leto projekta

2024/2025

Rezultati sodelovanja

Presegli smo projekcije in dosegli 17% delež direktnega kanala v prvem letu obratovanja

Zaradi celostne strategije in aktivne optimizacije je Marina Portorož v prvem letu dosegla skoraj dvojno večji delež, kot je kazala projekcija (9%). Poleg tega smo izboljšali tudi strukturo rezervacij: povprečna dolžina bivanja 2,5 noči (nad povprečjem obale), močan delež direktnih rezervacij ter dobro pokritost ključnih tujih trgov

delež direktnih rezervacij
0 %
daljša povprečna doba bivanja
0 %
rezervacij za ciljni segment pari
0 %
0 %

delež direktnih rezervacij

0 %

daljša povprečna doba bivanja

0 %

rezervacij za ciljni segment pari

Kaj smo naredili

Zgradili smo prodajno in marketinško osnovo za novo nastanitev

Pred odprtjem smo postavili temelje – rezervacijski sistem, OTA kanale, osnovne cenike in opening ponudbo. Optimizirali smo SEO (spletna stran + lokalni profili) in spodbudili prve direktne rezervacije z lower-funnel kampanjami. Po odprtju smo mesečno optimizirali cene, pripravljali posebne pakete ter usmerjali marketinške aktivnosti glede na rezultate

Sorodni projekti

Uspešni projekti naših dolgoletnih naročnikov

Jama Vilenica

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
jasna uporabniška izkušnja

Jama Vilenica

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
jasna uporabniška izkušnja

One66 Hotel

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
good vajb

One66 Hotel

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
good vajb

Villa Bellevue

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
obmorska eleganca

Villa Bellevue

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
obmorska eleganca