Cilji projekta
Od strateške priprave pred odprtjem do aktivne optimizacije prodaje s podporo digitalnega marketinga
Storitve
Naročnik
MARINA Portorož d.o.o.
Leto projekta
2024/2025
Rezultati sodelovanja
Presegli smo projekcije in dosegli 17% delež direktnega kanala v prvem letu obratovanja
Zaradi celostne strategije in aktivne optimizacije je Marina Portorož v prvem letu dosegla skoraj dvojno večji delež, kot je kazala projekcija (9%). Poleg tega smo izboljšali tudi strukturo rezervacij: povprečna dolžina bivanja 2,5 noči (nad povprečjem obale), močan delež direktnih rezervacij ter dobro pokritost ključnih tujih trgov
delež direktnih rezervacij
daljša povprečna doba bivanja
rezervacij za ciljni segment pari
Kaj smo naredili
Zgradili smo prodajno in marketinško osnovo za novo nastanitev
Pred odprtjem smo postavili temelje – rezervacijski sistem, OTA kanale, osnovne cenike in opening ponudbo. Optimizirali smo SEO (spletna stran + lokalni profili) in spodbudili prve direktne rezervacije z lower-funnel kampanjami. Po odprtju smo mesečno optimizirali cene, pripravljali posebne pakete ter usmerjali marketinške aktivnosti glede na rezultate