Cilji projekta
Okrepiti prepoznavnost festivala na domačem in tujih trgih ter privabiti čim več obiskovalcev na dogodek.
Naročnik
Turizem Radovljica
Leto projekta
2024
Rezultati sodelovanja
Več kot 20.000 prodanih vstopnic
Festival čokolade, ki poteka v srcu Radovljice, je eden največjih kulinaričnih dogodkov v Sloveniji in prvi festival v državi, ki je posvečen izključno čokoladi.
obiskovalcev dogodka
klikov na oglase
ogledov videoposnetkov
doseženih unikatnih uporabnikov (samo Meta kampanje)
Kako smo pomagali
Dosegli pravo ciljno skupino ob pravem času
S pomočjo natančno segmentiranih kampanj smo v različnih fazah oglaševanja – od ozaveščanja do zadnje spodbude obiska – ciljali relevantne skupine na podlagi interesov, vedenja in geolokacije. Kreative (video, carousel in static) so bile prilagojene fazam uporabniške poti.
Kako smo pomagali
Zgradili povezavo z uporabniki preko občutkov
V ospredje komunikacije smo postavili senzorično doživetje festivala – čokolado, okus in nasmeh otrok. Sporočila so temeljila na družinskih vrednotah, veselju in radovednosti, kar je povečalo angažiranost in konverzije ter ustvarilo večjo čustveno povezanost z blagovno znamko festivala.
S Forwardom sodelujemo že vrsto let. Sodelovanje je bilo veno korektno, ker pa nas vse bolje poznajo, pa tudi lažje ugodijo nasim željam in najdejo rešitve na izzive. Letos smo se skupaj lotili tudi priprave nove spletne strani Festivala čokolade, kjer je bil rok izvedbe izjemno kratek. Kljub temu jim je v hitrem času uspelo izpeljati projekt od začetka do konca in priznam, da smo bili ob visoko zastavijenih ciljih izjemno zadovoljni, da jim je izvedba uspela v tako kratkem roku. Tudi kasneje so brez tezav upostevali naše popravke in poskrbeli za dodatne izboljšave. Cenimo njihovo hitro odzivnost in dobro organiziranost.
Kaja Beton
Turizem Radolca