AI: Kakšen je vpliv umetne inteligence v hotelski industriji?
Datum objave: 12. 12. 2023
Čas branja: 5 min
Temelj uspeha v hotelski industriji je uporabniška izkušnja gosta, ki dandanes ne zahteva zgolj udobne postelje in kakovostne hrane, temveč visok nivo odzivnosti in personalizacijo storitev. Tu se je v zadnjih letih v igro vključila umetna inteligenca (AI), ki je izkušnjo gostov dvignila na povsem nov nivo. Vas zanima, kako je ta revolucionizirala hotelsko industrijo in kako so jo v poslovanje vključile najbolj uspešne hotelske verige na svetu?
Kje vse opažamo vpliv umetne inteligence?
1. Učinkovitost poslovanja
Umetna inteligenca je močno vplivala na učinkovitost hotelskega poslovanja. Tradicionalno fizično poslovanje na recepciji, odgovarjanje klicev in zaposlovanje izkušenih oseb za precej zamuden pregled prijavitvene dokumentacije počasi izginja. Zgoraj omenjeno so nadomestili chatboti, ki na enkrat lahko ugodijo večjemu številu gostov. S svojo zmožnostjo odgovarjanja na spletna vprašanja gostov močno znižujejo pritisk na osebje, zaposleno na recepciji. Ne pozabimo na uvedbo samoprijave, ki je dobesedno izničila problem zamude gostov in pozne prijave v hotel.
2. Upravljanje prihodkov
3. Personalizirana uporabniška izkušnja
4. Obdelava podatkov
Poglejmo nekaj primerov uspešne izrabe AI v praksi
Uspešne prakse uporabe umetne inteligence v hotelirstvu smo zaznali tako v tujini, kot na domačem trgu. Ena najbolj znanih svetovnih hotelskih verig, Hilton Hotels & Resort, je v svoje poslovanje vključila robotskega receptorja, imenovanega Connie. Connie je prisoten na več Hiltonovih lokacijah. Gostom odgovarja na vprašanja o hotelu in jim zagotavlja personalizirana priporočila glede hotelskih storitev ter lokalnih atrakcij. Uporaba umetne inteligence v hotelirstvu je prisotna tudi v Sloveniji. Vedno več turističnih ponudnikov v svoje poslovanje vključuje chatbote, posebne omembe pa je vreden Bled Rose Hotel, ki je v svoje poslovanje vključil robote za strežbo hrane in pijače ter tako olajšal delo preobremenjenemu osebju.
Za uspešnost v hotelirstvu torej ni dovolj zgolj kakovostna ponudba – gostu se je treba posvetiti na povsem drugačnem nivoju. Umetna inteligenca je v hotelirstvu že olajšala določene prakse, nedvomno pa z njeno uporabo panoga lahko pridobi še veliko. Hitrejša obdelava podatkov, personalizirana komunikacija v več jezikih s pomočjo chatbotov in učinkovitejše poslovanje je le nekaj primerov, ki pričajo o tem, da je umetna inteligenca revolucionizirala hotelsko industrijo.
Bi umetno inteligenco v poslovanje želeli vključiti tudi sami, a ne veste kako? Kontaktirajte nas na [email protected] in nam dovolite, da vam pomagamo pri vpeljavi chatbotov in drugih orodij s področja umetne inteligence, ki bodo olajšala vaše poslovanje.
Oddajte povpraševanje in se povežite z nami
Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.