Forward ima novo podobo – naša rebranding pot

Datum objave: 4. 4. 2024

Čas branja: 5 min 

V svetu, ki se neprestano razvija in spreminja, je pomembno, da podjetja ostanejo relevantna, sveža in predvsem, da njihova blagovna znamka odraža tisto, kar v resnici so in v kar verjamejo – močna blagovna znamka je namreč temeljni steber uspeha vsakega podjetja. V Forwardu smo se skozi proces samorefleksije odločili, da je čas za mini preobrazbo naše blagovne znamke z jasnim ciljem: zagotoviti, da naša podoba in percepcija bolje odraža naše vrednote, poslanstvo in vizijo ter ostaja v koraku s časom. Danes jo s ponosom delimo z vami.

Prenova CGP Forward
Slika 1: Močna blagovna znamka je temeljni steber uspeha vsakega podjetja

Kaj je branding oziroma znamčenje in zakaj je pomembno?

V osrčju vsake močne blagovne znamke je sposobnost pripovedovanja in ustvarjanja zgodb, ki resonirajo s ciljno publiko. Dobro zasnovana blagovna znamka ima zmožnost grajenja mostov med podjetjem in njegovimi strankami, kar je v digitalni dobi, ko so informacije vedno na dosegu roke, še toliko bolj pomembno.

Vizualna identiteta znamke sicer ustvarja prvi vtis, a še pomembneje, celostna identiteta znamke pomaga graditi dolgotrajen odnos zvestobe in zaupanja. Poleg tega je blagovna znamka ključni diferenciator na trgu. V morju podobnih ponudnikov močna in jasno zasnovana znamka pomaga podjetju izstopati, utrdi njegov položaj na trgu in omogoča boljšo prepoznavnost. Z jasno, konsistentno in privlačno blagovno znamko podjetje lažje komunicira svoje ključne prednosti, vrednote in edinstveno prodajno ponudbo.

Znamčenje tako ni zgolj vizualna identiteta oz. celostna grafična podoba znamke; gre za celostno izkušnjo, ki jo znamka ponuja. To vključuje način, kako znamka komunicira, kako se povezuje z deležniki, v kaj verjame in kakšna sta njena vizija in poslanstvo.

Kot strokovnjaki, ki digitaliziramo turizem in med drugim našim naročnikom pomagamo ustvarjati močne znamke, smo prepoznali potrebo po tem, da naša identiteta bolje odraža našo dinamiko, inovativnost, vizijo in vrednote. In ker je kovačeva kobila vedno bosa, smo se odločili, da je skrajni čas, da jo obujemo.

Zakaj smo se v Forwardu odločili za mini rebrand?

V Forwardu smo spoznali, da naša trenutna blagovna znamka ne odraža več v celoti naše rasti, ambicij, vrednot in poslanstva. Želeli smo si, da bi bolje odražala naše globoko razumevanje turističnega sektorja, našo predanost k ustvarjanju prihodnost turizma, kjer bodo napredne digitalne rešitve transformirale in okrepile neposredno povezavo med turističnimi ponudniki in gosti, našo usmerjenost v prihodnost, pa tudi našo igrivost, sproščenost in proaktivnost.

Star Logotip / Stara spletna stran
Slika 2: star logotip / stara spletna stran

Zakaj smo se v Forwardu odločili za mini rebrand?

V Forwardu razumemo, da je blagovna znamka živa entiteta, ki se mora nenehno razvijati in prilagajati, zato smo se mini rebranda lotili tako, kot se čutimo v Forwardu – skupaj.

Kljub temu, da smo si najbolj želeli osvežitve prav vizualne identitete, smo se dobro zavedali, da moramo najprej bolje in jasneje opredeliti, kaj kot podjetje sploh smo. Tako smo se najprej lotili projekta, ki smo ga interno poimenovali Forward Brand book.

Prvi klic na temo novega Brand booka
Slika 2: Prvi klic na temo novega Brand booka - imeli smo tudi pomoč mlajše generacije

Ker vrjamemo, da so znamke pravzaprav ljudje, ki jih pomagajo sooblikovati, smo najprej z doooolgim brainstormingov vseh, ki v Forwardu delamo, postavili temelje, in sicer:

  • Kakšna je naša vizija
  • Kakšno je naše poslanstvo
  • Kakšni smo kot ekipa in kakšne so naše vrednote

To so bili močni temelji, na katere smo se opirali pri vseh nadaljnjih aktivnostih – definirali smo vse ostale potrebne smernice, jih pregledali, popravili, napisali znova in znova, dokler nismo bili enotni: To je sedaj Forward “na papirju”. Uspešno smo ujeli vse naše edinstvene osebnosti in občutke.

Prenova celostne grafične podobe oziroma vizualne identitete

Nato je bil čas za prenovo celostne grafične podobe oziroma vizualne identitete, ki smo se jo prav tako lotili po korakih:

  • Najprej smo opredelili vse vizualne elemente, ki so nam trenutno všeč in za katere menimo, da dobro odražajo Forward.
  • Nato smo opredelili vse elemente, za katere smo bili mnenja, da ne komunicirajo dobro Forwarda.
  • Sledili so pogovori z dizajnerjem, ki je prejel celoten Forward Brand book, da bolje vidi in razume, kaj Forward smo.

Po mesecu ali dveh smo danes na točki, ko je čas, da vam predstavimo, kaj smo (s)kuhali.

Sneak peek nove podobe
Slika 3: Sneak peek nove podobe

Trenutno je “navzven” videti zgolj prenovljeno vizualno podobo – za to, kako bomo rebrand uspešno implementirali na vseh področjih svojega delovanja pa vas vabimo, da nam sledite na družbenih omrežjih. Kaj pa naslednji korak? Nova spletna stran :)!

Ob tej priložnosti bi se radi zahvalili vsem, ki ste trenutno, ste bili v preteklosti ali pa še boste v prihodnosti del naše poti in našega razvoja. Z našo prenovljeno blagovno znamko se zavezujemo k nadaljnjemu inoviranju, rasti in ustvarjanju pozitivnih sprememb v turističnem sektorju. Prepričani smo, da je naša prenovljena identiteta odraz naše zaveze k odličnosti, naše strasti do inovacij in naše vizije prihodnosti turizma. Future is Forward.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

OTA kanali so super. Ampak za kakšno ceno?
18/11/2024
Študija primera: Kako je program zvestobe prispeval k rasti prihodkov
14/10/2024
Storytelling v turizmu – zakaj in kako?
10/10/2024

Bodite korak pred konkurenco!

Naše e-novice so zakladnica znanja, katere vam bodo pomagale doseči več rezervacij in povečati vašo dobičkonosnost.