Jesenske marketinške strategije za nastanitve: 5 načinov za povečanje zasedenosti vašega hotela v jeseni
Datum objave: 20. 9. 2024
Čas branja: 9 min
Ste kdaj razmišljali, kako bi lahko jesenska sezona postala vaš najuspešnejši čas v letu? Medtem ko se poletna sezona končuje, prinaša jesen novo priložnost – manj gneče, osupljive barve in hladnejše večere, ki prepričajo obiskovalce, ki iščejo mirne oddihe in sezonska doživetja. Z nekaj premišljenimi potezami lahko vaša nastanitev postane prava izbira za izvensezonski oddih. Z vami danes delimo 5 načinov, kako se lotiti jesenske promocije.
1. Oblikujte jesenske pakete
Tematski paketi
Ustvarite jesensko obarvane pakete, kot so romantični oddihi s spajanjem kulinaričnih, vinskih ali wellness storitev za pare, ali pa denimo družinske pakete z vstopnicami za lokalne jesenske dogodke.
Paketi z aktivnostmi
Svoje pakete navežite na lokalne jesenske dogodke, kot so denimo koruzni labirint, nabiranje buč ali slikoviti jesenski pohodi in na lastne hotelske jesensko obarvane možnosti, kot so denimo rezbarjenje buč in zunanji kres, kjer lahko pečejo mini sladkorne penice.
Primer: Družinska jesenska avantura
Vključuje tridnevno bivanje v družinskem apartmaju, vstopnice za jesenski festival/dogodek v lokalnem kraju, dostop do hotelskih aktivnosti, kot je zunanji kres in aktivnost družinskega rezbarjenja buče.
Paketi z lokalnimi partnerji
Včasih vsega ne zmoremo sami in jesen, ko se vse skupaj nekoliko umiri, je odličen čas za spletanje lokalnih partnerstev.
- Morda vaša nastanitev nima lastne restavracije? Povežite se z lokalno gostilno, ki ponuja sezonsko obarvane kulinarične menije in jih vključite v svoj paket.
- Morda vaša nastanitev nima lastnega spa centra, vendar je precej popularna med pari, ki iščejo romantična razvajanja? Povežite se z lokalnim wellness centrom in vključite masaže ali obisk bazenov v vaš paket.
- Morda je vaša nastanitev bolj usmerjena na tujce, ki si radi ogledujejo znamenitosti v bližini? Povežite se z lokalnim vodičem in v paket vključite personalizirano vodenje po lokalnem kraju, za ekstra lokalno izkušnjo.
Pro Forward tip: Razmislite, kaj bi bilo najbolj primerno za vašo ciljno skupino
Pri oblikovanju paketne ponudbe vedno razmislite, kaj so tiste stvari, ki najbolj prepričajo vaše goste? Kaj je značilno za jesen? Na ta način se odločite, kakšne pakete boste pripravili.
- PARI: kulinarika, vino, wellness razvajanja…
- DRUŽINE: družinske aktivnosti, kot je denimo rezbarjenje buč…
- AKTIVNI: najlepše jesenske poti za kolesarjenje/pohodništvo, savne za sprostitev mišic…
- JESEN: čas buč, noči čarovnic, Martinovanja (vino), razvajanja v spa in wellness centrih, idealne temperature in jesenska krajina za pohodništvo & kolesarjenje, muhasto vreme (indoor aktivnosti)…
2. Prilagodite in ojačajte marketinško strategijo in vizualno podobo
Jesenska vizualna podoba
Ljudje se odločamo na podlagi čustev in vizualni elementi so tisti, ki vzpodbudijo našo domišljijo. Posodobite svojo spletno stran in družbena omrežja z jesensko obarvanimi slikami in video vsebino, ki vzbuja občutek topline, značilne za jesen.
Optimizirajte vašo spletno stran, da bo že na prvi pogled kričala “top izbira za jesen” in izpostavljajte jesenske pakete. Že manjša podrobnost, kot je pravočasna menjava slik na jesensko vzdušje, lahko vpliva na odločitev uporabnika.
Ojačajte spletno prisotnost za jesen
- Plačjiva promocija paketov
Vložite nekaj sredstev in aktivneje promovirajte jesensko ponudbo. Dosezite ljudi, ki aktivno iščejo ponudbe za jesen preko Google ali Meta oglasov.
- SEO in vsebinski marketing
Optimizirajte vsebino na vaši spletni strani, da bo vključevala čim več ključnih besed, vezanih na jesenske oddihe. To je najlažje narediti s pisanjem blog vsebin v katerih imate priložnost bralcem promovirati vašo ponudbo, hkrati pa jim ponudite tudi vsebinsko poln navdih, kot so denimo lokalni jesenski dogodki ali pohodniške poti, ki bi jih lahko prepričale v obisk in rezervacijo vaše paketne ponudbe. - Komunicirajte z bivšimi gosti
Pošljite prilagojene ponudbe in popuste preteklim gostom ter jih povabite nazaj na jesensko doživetje. To najenostavneje dosežete s platformami za e-mail marketing, kot so Sendpulse, Maichimp, Klaviyo in podobne, ki omogočajo masovno pošiljanje mailov.
- Sodelovanje z vplivneži
Povabite vplivneže, da preizkusijo vaše jesenske ponudbe in delijo svoje izkušnje na družbenih omrežjih.
3. Ponudite posebne promocije za jesenske oddihe
Jesen je za marsikatero nastanitev v Sloveniji obdobje nižje zasedenosti, saj je volument turistov nižji, vreme je pogosto muhasto, dnevi so krajši in večina družin ima otroke v šolah. Kaj lahko storite na področju cenovne politike in rezervacijskih pogojev, da goste prepričate v obisk?
Popusti za daljša bivanja
Ponudite popuste za daljša bivanja ali rezervacije med tednom za privabljanje gostov v izvensezonskih terminih. Oblikujte posebne cenike, kot je denimo 15% popust na bivanje za 4 noči ali več, ali pa 10% popust za rezervacijo vsaj 2 nočitev med tednom.
Prilagodite pogoje rezervacij
Ponudite prilagodljive pogoje za odpoved, ki lahko privabi goste, ki se želijo izogniti nepredvidljivemu jesenskemu vremenu.
4. Poudarjajte lokalne jesenske atrakcije in aktivnosti
Pomembno je, da ne promovirate le lastne nastanitve, ampak vaše sledilce izobražujete tudi o jesenskih aktrakcijah in aktivnostih, ki se dogajajo v bližini. Na ta način jim date še več razlogov, zakaj rezervirati oddih v vaših krajih.
Kje:
- Družbena omrežja: Vključite objave, vezane na jesenske dogodke in festivale, razne vinske degustacije pri lokalnih ponudnikih ali izlete po barviti jesenski pokrajini (pohodniške poti, kolesarske poti).
- Blog vsebine: Spišite blog objave, ki bodo vključevale relevantne ključne besede (SEO optimizacija) in bralcem servirale koristne nasvete.
Primer: 5 najlepših jesenskih pohodniških poti na [vstavite ime kraja] – v blog vključite povezave do mape poti in aktivno promovirajte vašo paketno ponudbo, namenjeno aktivnim. - E-mail novičniki: Pripravite e-novičnik, ki v ospredje postavlja jesenski lokalni dogodek (npr. tekmovanje v rezbarjenju buč/ Martinovanje). V novičnik vključite promocijo paketne ponudbe, ki ste jo pripravili. Vnesite povezave do lokalnega dogodka in vaših lastnih relevantnih blog vsebin.
5. Izboljšajte doživetje gostov na lokaciji
Pomembno je, da poskrbite za skladno izkušnjo gostov tako online (na vaši spletni strani, družbenih omrežjih…), kot tudi v živo. To lahko močno vpliva na izjemno pozitivno izkušnjo in vam kot nastanitvi pomaga pri krepitvi zaupanja in transformaciji iz občasnih v redne goste, ki bodo svoje pozitivno doživetje rade volje delili s svojimi znanci.
Jesenska dekoracija
Okrasite hotel z bučami, toplimi jesenskimi barvami in mehkim tekstilom za prijetno jesensko vzdušje. Vključite elemente jesenskega listja, sveč, ali pa dekoracijo za noč čarovnic. Podobo hotela aktivno komunicirajte tudi preko družbenih omrežij.
Personalizirajte izkušnjo gostov
Ponudite gostom jesensko obarvano dobrodošlico, kot je denimo izrezbarjena buča v sobi, bučin kanapejček ob prihodu, mešanica lokalnih jesenskih začimb…
Izboljšajte kulinarično ponudbo - sezonski meniji
Osvežite menije v vaši restavraciji s jesenskimi jedmi in pijačami, kot so jesenski jabolčni zavitek ali omamna bučna juha. Sezonske menije aktivno komunicirajte tudi preko družbenih omrežij.
Jesen ni le obdobje nižje zasedenosti, temveč priložnost, da vaše goste navdušite z edinstvenimi doživetji, ki jim bodo ostala v spominu še dolgo po tem, ko bodo zapustili vaš hotel. Z ustrezno prilagojenimi ponudbami, sezonskimi aktivnostmi in sodelovanjem z lokalno skupnostjo lahko izkoristite vse prednosti tega letnega časa.
In kot vedno - v kolikor potrebujete pomoč na kateremkoli področju: Naši strokovnjaki s področja oglaševanja, vsebinskega marketinga, cenovne politike & distribucije, SEO optimizacije, spletnih strani… s(m)o le en klic stran :).
Oddajte povpraševanje in se povežite z nami
Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.