Kako izbrati dober channel manager?
Datum objave: 26. 2. 2021
Čas branja: 5 min
Trg je nasičen z množico channel manager-jev, ki za različne cene ponujajo zelo različne funkcionalnosti. Mnoge rešitve se se prodajajo po izjemno nizki ceni in se predstavljajo kot channel managerji, vendar podrobnejši pregled funkcionalnosti pokaže, da jih je zaradi pomanjkanja le teh v resnici težko uvrstiti v to kategorijo. Poceni rešitve ne vključujejo orodij, ki lahko pripomorejo k povečanju števila direktnih rezervacij, zaradi slabih povezav z OTA kanali pa lahko povzročijo celo dodatne stroške
Kako torej izbrati pravo rešitev? Ker se s tem vprašanjem spopadajo številni nastanitveni obrati, smo pripravili seznam lastnosti, ki jih mora imeti dober channel manager.
1. Povezljivost z velikim številom OTA kanalov
Ena od glavnih prednosti channel manager-ja je sinhronizacija cen in razpoložljivosti na različnih OTA kanalih, kot so booking.com, Airbnb, Expedia, Portalbooker in ostali. Preden se odločite za določen channel manager obvezno preverite s katerimi OTA kanali je povezljiv. Več kanalov na katerih ste prisotni pomeni večjo možnost za zapolnitev vaših kapacitet.
Pomembno je tudi, da je vaš izbrani channel manager Premium partner OTA kanalov, le to namreč zagotavlja sinhronizacijo brez napak.
2. Možnost implementacije lastnega rezervacijskega motorja na vaši spletni strani
Glavni cilj vsakega nastanitvenega obrata morajo biti direktne rezervacije, saj so te brez provizije in prinašajo številne prednosti. Če channel manager ne omogoča implementacije rezervacijskega motorja na vaši spletni strani, se zanj nikakor ne odločite.
3. Povezljivost s primerjalniki cen
Prisotnost na primerjalnikih cen, kot so Trivago, Google Hotel Prices, Tripadvisor in podobni, lahko predstavlja velik delež novega prometa in direktnih rezervacij na vaši spletni strani. Dobri channel manager-ji poskrbijo, da so vaše cene avtomatsko posodobljene na vseh pomembnih primerjalnikih.
4. Možnost sestavljanja paketov in prodaje dodatnih storitev
Ali v vašem nastanitvenem obratu ponujate zajtrke, izposojo koles, vstopnice, masaže in podobno? V tem primeru nujno potrebujete channel manager, ki omogoča prodajo dodatnih storitev in sestavljanje paketov. K nočitvam tako dodate prodajo ostalih produktov in sestavljate izvrstne ponudbe, ki so privlačne za vaše potencialne goste.
5. Možnost ročnega vnašanja rezervacij
Vsi vemo, da rezervacije ne prihajajo samo preko spleta. Če channel manager ne omogoča ročnega vnosa rezervacij na podlagi telefonskih povpraševanj, mailov in osebnih stikov, se boste znašli v zmedi glede razpoložljivosti vaše nastanitve.
6. Povezljivost s PMS-i
Uporabljate PMS (Hotel Property Management System)? Obvezno preverite ali je channel manager povezljiv s vašim PMS-om, še posebej, če uporabljate slovenskega. To vam lahko prihrani veliko časa, živcev in nepotrebnih stroškov.
7. Učinkovita tehnična podpora
Ima channel manager odzivno tehnično podporo? Zagotovo boste prej ali slej naleteli na težave, ki jih sami ne boste znali rešiti. Ko pride do tega, je ključnega pomena hitra in strokovna tehnična podpora. Dodaten plus je, če odgovore, ki jih potrebujete lahko dobite v slovenščini.
Naš nasvet
Tudi v Forwardu smo dolgo časa iskali channel manager, ki je dovolj dober, da ga lahko priporočimo našim partnerjem. Naše bogate izkušnje so pokazale, da je najboljša rešitev channel manager Cubilis, ki nas je tako navdušil, da smo postali njegov uradni zastopnik za Slovenijo.
Cubilis je povezljiv s čez 350 OTA kanali in ponuja izredno močan lasten rezervacijski motor na spletni strani nastanitve, ki vsebuje tudi Ratebox – primerjalnik cen pri direktni rezervaciji na vaši spletni strani in rezervaciji na ostalih portalih. Omogoča ročno vnašanje rezervacij, prodajo dodatnih storitev in sestavljanje paketov. Channel manager Cubilis je povezljiv s primerjalniki cen in z razširjenimi PMS-i kot so Hotelinco, Protel, Opera, Bookingplaner in drugi. Ponuja tudi lasten sistem za zbiranje mnenj in vtisov.
Skozi vzpostavitev channel manager-ja Cubilis vas bomo vodili mi. Poleg tehnične podpore s 24-urnim odzivnim časom, vam bo na voljo tudi naše obširno znanje. Pomagali vam bomo s primeri dobrih praks, s predlogi na področju cenovne politike in s odgovori na vsa vaša vprašanja.
Želite preveriti konkretne razlike med najbolj razširjenimi channel managerji v Sloveniji?
Vpišite svoje podatke in na mail boste prejeli tabelo prednosti in pomanjkljivosti, ki vam bo zagotovo olajšala izbiro.