Kako ugotoviti, zakaj se vam cene na OTA kanalu ne posodabljajo pravilno?

Thumbnail
Thumbnail

Zgodilo se je že veliko hotelirjem: medtem ko pijete jutranjo kavo in pregledate prodajni kanal, ugotovite, da so vnesene cene direktnega in/ali posredniških kanalov napačne, čeprav bi lahko skoraj z gotovostjo zatrdili, da ste nastavili prave. Kako torej ugotoviti razlog za anomalijo cen?

Primer slabe prakse
Slika 1 – Primer slabe prakse, ko Booking dejansko postane vaš najcenejši kanal

Kako se posodablja cene v channel managerju Cublis?

Najlažji način za spremembe cen v Cubilisu je znotraj t. i. “Send R&A”, kjer lahko nastavite posodobitve, glede na:

  • časovni termin
  • tip sob,
  • dneve v tednu in
  • oblikovane cenike.
Posodabljanje cene v Cubilisu
Slika 2 – posodabljanje cene v Cubilisu znotraj zavihka “Send rates & availability”

Forward priporoča: Spreminjajte cene samo za direktno prodajo (Logis Manager) in nato sinhronizirajte spremembe z želenimi OTA kanali z Group Overview. To povzroči, da se cene za vse cenike hkrati zvišajo ali znižajo za vnesen odstotek ali število.

Spreminjanje cene za direktno prodajo
Slika 3 – spreminjanje cene za direktno prodajo

Kaj pa v primeru uporabe PMS sistema?

Ob vzpostavitvi programa Cubilis, se pred izvedeno povezavo z OTA kanali nastavijo tako imenovani “Manage Presets”, ki poskrbijo, da se posodobljena standardna cena direktne prodaje iz PMS programa zviša ali zniža za želen odstotek ali število, preden se sinhronizira s cenami za direktno prodajo ali OTA kanale.

Nastavljanje "Manage presets" za posodobitev cen
Slika 4 – nastavljanje “Manage presets” za posodobitev cen

Zapomnite si: Povprečni čas, da se posodobi cena na spletnih prodajnih kanalih iz Channel Managerja Cubilis ali rezervacijskega sistema je 30 sekund.

Kako odkriti vzrok v primeru anomalije cen?

1.korak: Preverite program, v katerega se je vnesla cena

V kolikor cene spreminjate za več datumov naenkrat, se zna zgoditi, da programu ne uspe v celoti poslati posodobitev cen, preden zaprete okence za vnos. Primarni korak je, da v pregledu cen preverite nastavljene cene. V Cubilisu do teh podatkov najhitreje dostopate pod Group Overview, v PMS programu pa pod Standard cenikom (pogosto poimenovan BAR0), ki je povezan s channel managerjem.

Cubilis > Group overview
Slika 5 – Cubilis > Group overview

Če cene niso pravilno posodobljene, je potrebno preveriti spodnje možnosti za napako:

  • Cene se ob vnosu direktno v Channel Manager niso shranile, zato jih je treba ponovno vnesti. V primeru, da se cene ponovno ne posodobijo, kontaktirajte podporo vašega PMS programa.
  • Posodobljene cene so vidne v PMS programu, ne pa v Group Overview v Cubilisu. To pomeni, da je prišlo do napake v komunikaciji med programi. Svetujemo, da se najprej obrnete na podporo PMS programa. Če pri njih ne odkrijejo napake, kontaktirajte podporo Cubilisa.

2.korak: Preverite posrednika ali channel managerja

V primeru, da je program pravilno shranil ceno za direktno prodajo, vendar vseeno prihaja do anomalije cen, je potrebno preveriti posodobitev, ki more vsebovati pribitek pred sinhronizacijo na OTA kanale.

To boste najlažje preverili v Cubilisovem Group Overview, kjer boste pod skupino OTA kanalov videli tabelo, v kateri je prikazana sinhronizirana cena za vsak tip sobe posebej. Ta cena bi morala vsebovati zvišani pribitek.

Cubilis > Group overview > OTA Send R&A
Slika 6 – Cubilis > Group overview > OTA Send R&A

Če v tabeli posodobljena cena ni pravilna, pomeni, da je razlog nepravilni vnos navodil ali neaktivirani Manage Presets. V kolikor imate vse pravilno nastavljeno, a vseeno prihaja do anomalije, kontaktirajte podporo Cubilisa.

Neaktivirani Manage presets
Slika 7 – Neaktivirani Manage presets
Aktivirani Manage presets
Slika 8 – Aktivirani Manage presets

Če so vnesene cene pravilne, ampak se ne pojavljajo na OTA kanalu, to sporočite podpori OTA kanala, saj morejo oni preveriti, zakaj se informacije iz Channel Managerja ne posodobijo.

Deli novico

Sodelujmo na projektu

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

ENA DOBRA IDEJA LAHKO POMENI 10 NOVIH REZERVACIJ.
ZAKAJ BI JO ZAMUDILI?

Ideje, ki prodajajo. Orodja, ki prihranijo čas. Napake, ki se jim lahko izognete. Trendi, ki so v porastu. Vse v eni e-pošti, 1x na mesec: Fast Forward: 10 minut za turizem.