Kako začeti z oglaševanjem na Facebooku in Instagramu?

Oglaševanje na Facebooku in Instagramu je v današnjem času nepogrešljiv del marketinških strategij. Podjetja in ostale organizacije se tega dobro zavedajo, vendar nekateri kljub temu ne izkoriščajo možnosti, ki jih kanala ponujata. Pogosta ovira, ki stoji med zavedanjem o pomenu oglaševanja in dejanskim zagonom kampanj, je vprašanje “Kako začeti?” V tokratnem blogu vam bomo predstavili osnovne ureditve, ki so nujno potrebne za začetek oglaševanja na Facebooku in Instagramu.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
1. Facebook Page

Prvi in osnovni korak je kreacija Facebook strani za vaše podjetje ali organizacijo (če je seveda še nimate). Ko je stran ustvarjena, jo opremite s profilno in naslovno fotografijo ter ostalimi podatki. Dodate lahko tudi osebe, ki imajo poleg vas možnost urejanja strani. Dostopi se lahko dodelijo hierarhično (administratorji, moderatorji, editorji, analitiki in oglaševalci). Poskrbite tudi za redne objave, da bodo uporabniki, ki bodo vašo stran obiskali zaradi oglasa, začutili, kdo ste in kaj jim lahko ponudite.

Facebook page

2. Poslovni Instagram profil

Za uporabo Instagrama v poslovne namene boste seveda potrebovali poslovni Instagram profil. Ta vam omogoča spremljanje različnih statistik, dodajanje določenih tipov objav, kreacijo oglasov in še mnogo drugega. Če vaša organizacija Instagram profila še nima, ga ustvarite in preklopite na poslovnega. Če že imate Instagram profil, vendar ta ni posloven, ga lahko spremenite v le nekaj klikih. Tudi na Instagramu poskrbite za profilno fotografijo, izpolnjene podatke in redne objave. Facebook stran in poslovni Instagram profil lahko med seboj tudi povežete.

Instagram Business profil

3. Facebook Business Manager

Facebook Business Manager je “nadzorna plošča”, ki vam omogoča, da na enem mestu upravljate s Facebook stranmi, Instagram profili, oglaševalskimi računi, Pixli in katalogi. Omogoča tudi, da članom vaše ekipe dodelite popoln ali delni dostop glede na njihovo vlogo.

Treba je poudariti, da Facebook Business Suite ni enako kot Facebook Business manager. Preden se lotite kreacije novega Business Managerja, obvezno preverite, ali mogoče že imate Business Suite (ali celo Business Manager). To lahko storite s klikom na to povezavo. Če že imate Business Suite, lahko na Business Manager preklopite s klikom na “Switch to Business Manager” levo spodaj.

Če Facebook Bussines Managerja še nimate, ga lahko kreirate na tej povezavi in sledite korakom. Zadnji korak je klik na povezavo v potrditvenem mailu, ki ga boste prejeli. Ko je Business Manager ustvarjen, vanj dodajte vašo Facebook stran in Instagram profil (lahko tudi več strani in profilov, če jih imate).

Facebook Business manager

4. Facebook Ads Manager

Pozabite na “boostanje” objav. S kreacijo Facebook Ads Managerja boste pridobili orodje za kreacijo oglasov, ki omogoča veliko bolj natančno ciljanje, raznovrstnejše oglase in podrobnejši vpogled v analitiko. Ads Manager kreirate znotraj vašega Business Managerja.

Pred začetkom oglaševanja boste morali v vaš Business Manager dodati še plačilno kartico, preko katere boste plačevali za oglaševanje.

Facebook Ads manager

5. Facebook Pixel

Facebook Pixel je orodje, ki z delčkom kode na vaši spletni strani omogoča merjenje učinkovitosti oglaševanja z razumevanjem dejanj uporabnikov na vaši spletni strani in remarketing ciljanje. Delček kode lahko na spletno stran vnesete sami ali pa v obrazec na Business Managerju vpišete mail vašega razvijalca, on pa prejme vsa potrebna navodila.

Statistika Facebook Pixla

Čestitamo, zdaj ste pripravljeni na začetek oglaševanja! Znotraj Business Managerja seveda obstaja še množica možnih ureditev, ki so primerne za različne tipe organizacij. V tokratnjem blogu se jih ne bomo dotaknili, lahko pa si pri njihovi morebitni ureditvi pomagate s Facebook Business Help Centrom.

Če pri vzpostavitvi Facebook in Instagram oglaševanja potrebujete pomoč, lahko za vašo organizacijo organiziramo personalizirano delavnico. Lahko pa seveda ureditev računov in oglaševanje prepustite nam!

 Kontaktirajte nas, opišite vaše želje in pripravili vam bomo ponudbo.

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Kako je Booking.com pridobil tržni delež v času, ko smo bili vsi v izolaciji?

September 6, 2021

31 SEO nasvetov za pisanje besedil

May 28, 2021

Ali vaša destinacija izkorišča vse prednosti Instagrama?

April 23, 2021