Metasearch oglaševanje za hotele: povišajte število rezervacij
Datum objave: 24. 10. 2023
Čas branja: 10 min
Kaj je Metasearch Marketing?
- Google Travel – Googlov metaiskalnik uporabnikom med drugim omogoča iskanje hotelov in primerjavo cen na različnih potovalnih spletnih mestih, vključno z OTA kanali, kot so Expedia, Booking.com in Hotels.com.
- TripAdvisor, Kayak, Trivago – so priljubljen metaiskalniki, ki uporabnikom omogoča iskanje hotelov, letov in počitniških najemov ter branje mnenj in primerjavo cen različnih ponudnikov specifičnih storitev.
Popotniki se zelo radi poslužujejo metaiskalnikov pri načrtovanju svojih počitnic in izletov, saj jim ti omogočajo priročen način iskanja in enostavno primerjavo ponudbe in cen iz različnih virov.
Zakaj se hotelom in drugim tipom nastanitev splača vlagati v metasearch oglaševalske kampanje?
Veliko potnikov se v fazi odločanja za določeno nastanitev poslužuje različnih metaiskalnikov, saj tako enostavo primerjajo cene, vidijo, kje se jim bolj splača rezervirati (spletna stran ponudnika, razni posredniški kanali …) in kaj je vse vključeno v oglaševano ceno.
Marketinške kampanje na metaiskalnikih so tako lahko zelo učinkovite za hotele in ponudnike namestitev iz več razlogov:
1. Več rezervacij preko vašega direktnega kanala in nižanje stroškov provizij, ki ste jih prej plačevali posredniškim kanalom
Glavna in najpomembnejša prednost metasearch kampanj je ta, da oglašujete svoj lastni kanal (vašo spletno stran z lastnim rezervacijskim motorjem). To v praksi pomeni, da kljub temu, da ste prisotni na OTA kanalih (Booking.com, Airbnb in podobni), kar je dandanes nujno zlo, uspešno preusmerjate rezervacije na vaš direktni kanal, kjer ne plačate nič provizije.
2. Povečana vidnost vaše nastanitve
Google Search testira možnost, da znotraj Google Business Profila hotelov in nastanitev doda nov gumb za preverjanje razpoložjivosti; hkrati se bo pa obstoječi gumb, ki vodi direktno na ponudnikovo spletno stran, zamaknil v desno.
Po naših podatkih naj bi ta sprememba, ki jo trenutno testirajo, hitro postala nova realnost. Novi gumb pa za vas pomeni izgubo velikega dela uporabnikov, ki bi sicer prišli direktno na vašo spletno stran.
Z zamikom gumba v desno in poudarjanjem novega gumba bo namreč večina uporabnikov preusmerjena na Google Travel – metaiskalnik, kjer bo vidna primerjava cen. Prav zato je izrednega pomena, da čim prej začnete razmišljati o Google Hotel Price Ads metasearch kampanjah, da ublažite izgubo prometa na vaši spletni strani in poskrbite, da bo vaš direktni kanal vedno viden in najugodnejši za potencialnega gosta.
3. Potencialne stranke z višjo namero po rezervaciji
Vrste metasearch marketinških kampanj za hotele in nastanitve
- Cena na klik (CPC) – To je najpogostejša vrsta kampanje, kjer hoteli in ponudniki nastanitev plačate provizijo vsakič, ko uporabnik klikne na vaš oglas.
- Cena na pridobitev (CPA) – Ta vrsta kampanje deluje na podlagi provizij. Za oglas namreč plačate le, ko uporabnik opravi rezervacijo. Višina provizije se med metaiskalniki razlikuje, je pa višina provizije neprimerljivo nižja v primerjavi s tistimi, ki jih plačujete OTA kanalom, kot so Booking.com, Airbnb, Expedia in podobni.
- Cena na prikaz (CPM) – Ta vrsta kampanje zaračuna provizijo vsakič, ko je oglas hotela ali ponudnika namestitve prikazan na metaiskalniku. CPM kampanje so manj pogoste in se jih v metaiskalnem trženju ne poslužujemo pogosto, saj ne zagotavljajo klikov ali rezervacij. Ko se oglas uporabniku prikaže, vam platforma zaračuna, kljub temu, da uporabnik ni izkazal namere (kliknil na oglas, kot pri CPC kampanjah), da ga nastanitev zanima ali pa rezerviral (CPA kampanje, kjer plačate samo, če uporabik opravi rezervacijo).
Ste naveličani plačevanja visokih provizij spletnim turističnim agencijam (OTA), obenem pa se trudite pritegniti goste, da bi rezervirali neposredno pri vas?
Posebna ponudba!
Do povečanega števila rezervacij na preverjen način
Predstavljamo vam našo ekskluzivno ponudbo, ki bo povečala število rezervacij in obenem izboljšala število neposredno dokončanih rezervacij preko vaše uradne spletne strani.
- Prvi korak je tem bolje izkoristiti OTA kanale za povečanje vaše prepoznavnosti, vam povečati vidljivost, pridobiti komentarje bivanja vaših dosedanjih gostov in preko njih pridobiti nove.
- Drugi korak je goste, ki so že odločeni bivati pri vas, prepričati k rezervaciji neposredno preko vaše spletne strani, namesto da se zanašajo na OTA kanale. Za dosego tega cilja bomo strateško optimizirali Google Business Profil, prikazali vaše direktne cene in gostu olajšali pot do izpeljave rezervacije direktno.
S tem, ko izločimo posrednika, boste uživali v celotnem prihodku od vsake rezervacije, obenem pa vzpostavili neposreden odnos s svojimi gosti, ki se nato spremenijo v vračajoče goste.
Povečanje spletne vidnosti
-
Optimizacija Google Business profila (izpolnitev in vnos ustreznih informacij o namestitvi, nalaganje in optimizacija fotografij, pregled in predlog izboljšav, nasveti za nadaljnje aktivnosti na profilu)
-
Analiza NAP (pregled in optimizacija vnosa imena, naslova in kontaktnih podatkov na vseh prodajnih kanalih).
-
Free Booking Links (Vnos brezplačne povezave do vaše uradne spletne strani, ki se prikaže v vseh državah na svetu. Več o storitvi si preberite na povezavi).
-
Google Hotel Price Ads Metasearch kampanji za dva glavna trga (CPC ali CPA).
-
Spremljanje in optimizacija metasearch kampanj za obdobje enega meseca.
Optimizacija spletne prodaje
-
Optimizacija Google Business profila (izpolnitev in vnos ustreznih informacij o namestitvi, nalaganje in optimizacija fotografij, pregled in predlog izboljšav, nasveti za nadaljnje aktivnosti na profilu).
-
Analiza NAP - GRATIS (pregled in optimizacija vnosa imena, naslova in kontaktnih podatkov na vseh prodajnih kanalih).
-
Free Booking Links (Vnos brezplačne povezave do vaše uradne spletne strani, ki se prikaže v vseh državah na svetu).
-
Google Hotel Price Ads Metasearch kampanje za tri glavne trge (CPC ali CPA)
-
Spremljanje in optimizacija metasearch kampanj za obdobje enega meseca.
-
Analiza trenutne spletne prodaje in cenovne politike (napotki za izboljšanje prodaje).
Želite doseči večje število potencialnih gostov in povečati svojo prisotnost na spletu? Poskrbite, da boste vedno v trendu in dva koraka pred konkurenco. Kontaktirajte nas in pomagali vam bomo, da bo potencial vaše nastanitve 100% izkoriščen.
Oddajte povpraševanje in se povežite z nami
Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.