Oglaševanje nove nastanitve še pred njenim odprtjem

Datum objave: 16. 2. 2024

Čas branja: 3 min 

Želite, da vaša nova nastanitev očara goste že preden odpre svoja vrata? Ali ste vedeli, da lahko že mesece pred odprtjem svoje nove nastanitve začnete ustvarjati napeto pričakovanje med potencialnimi gosti? Da, prav ste slišali! S pravilnim pristopom k trženju lahko povečate zanimanje za vašo nastanitev in zagotovite uspešen začetek vašega poslovanja. V tokratnem blogu vam predstavimo oglaševanje in prodajo nove nastanitve pred odprtjem, coming soon kampanje in predčasno odpiranje prodajnih kanalov. V blogu vam razkrivamo zakaj je to pomembno in kako se tega lotiti.

Iskanje 'Nov hotel v Ljubljani'
Slika 1: Iskanje 'Nov hotel v Ljubljani'

Odprtje novega hotela je vedno povezan z velikimi pričakovanji in vznemirjenjem. Predstavljajte si, da ste v fazi, ko se vaša vizija počasi preoblikuje v resničnost, objekt pa še ni dokončan. To je obdobje, ki ga lahko izkoristite za gradnjo odnosa s potencialnimi gosti in ustvarjanje skupnosti, ki komaj čaka, da prestopi vaš prag. Toda kako začeti? Ključ do uspeha je v učinkoviti komunikaciji vaše zgodbe in vizije, ki se začne pred uradnim odprtjem.

Ustvarite pričakovanje s "Coming soon" kampanjo

Ko se lotite prenove ali gradnje nastanitvenega objekta, je ključnega pomena določiti realen datum odprtja, pri čemer si zagotovite vsaj mesec dni rezerve. A kaj storiti v tem času? Odgovor je enostaven: začnite z oglaševanjem! Šest mesecev pred predvidenim odprtjem začnite svojo marketinško kampanjo, ki bo potencialnim gostom sporočila, da prihaja nekaj posebnega.

Koledar "Coming Soon!"
Slika 2: Coming soon - prihaja nekaj posebnega

Prodajte svojo zgodbo

Izkoristite ta čas, da prodrete v misli potencialnih gostov. Predstavite jim, zakaj gradite ali prenavljate, kaj bodo lahko pri vas doživeli in kakšno edinstveno izkušnjo jim lahko ponudite. Poudarite svojo pristnost, skrb za okolje, trajnostno gradnjo in ekološko upravljanje objekta. Na primer, lahko izpostavite kvalitetne postelje in udobne vzmetnice za dober spanec ali ureditev vrta, kjer bodo gostje lahko uživali v intimnih kotičkih za sprostitev ob kozarcu vina. Sporočite gostom, da bodo na vaši vrhunski lokaciji deležni nepozabnih trenutkov, vendar opozorite, da so otvoritvene cene na voljo le omejen čas.

Zgodnje odpiranje prodajnih kanalov

Kot pravijo, zgodnja ptica ujame črva. Enako velja za prodajo vaše nove nastanitve. Ne čakajte do odprtja, odprite prodajo že pred tem. Poleg ustvarjanja pričakovanja je ključno tudi zgodnje odpiranje prodajnih kanalov. Odprite prodajo vsaj na priljubljenih platformah, kot sta Booking in Expedia, ter uredite svoj Google Business profil. Ne pozabite, da vsak klik in ogled šteje, zato boste z večjim številom obiskov na spletu bolje rangirani, ko boste dejansko odprti.

Platforma za spletno rezervacijo
Slika 3: Prodajni kanal

Uporabite vizualno gradivo

Morda se sprašujete, kako oglaševati svojo nastanitev, če še nimate realnih fotografij. Nič za to! Med načrtovanjem gradnje ali prenove se dogovorite z arhitektom za izdelavo renderjev ali 3D pogledov. Uporabite fotografije materialov, dekorja, pohištva, detajlov in barvnih palete, da gostom pričarate vizualno izkušnjo, ki jih bo navdušila.

3D render objekta
Slika 4: Načrt izgleda hotela

Zakaj vlagati v plačane kampanje?

Zakaj bi čakali, ko pa lahko že danes začnete graditi pričakovanje? Začnite s ‘Coming Soon’ kampanjo, pritegnite pozornost in povečajte prodajo svoje nove nastanitve že zdaj. Ne zamudite priložnosti, da postanete vodilna nastanitev že preden odprete svoja vrata! Plačane kampanje lahko pospešijo vašo prepoznavnost in privabijo večje število rezervacij, kar vam lahko prinese donosne rezultate že ob odprtju.

V zaključku bi radi poudarili, da je ustvarjanje napetosti in pričakovanja med potencialnimi gosti ključnega pomena za uspeh vaše nove nastanitve. Z zgodnjim oglaševanjem in prodajo lahko zagotovite, da bo vaša nepremičnina takoj po odprtju dosegla svoj polni potencial. Ne odlašajte in začnite graditi pričakovanja že danes!

Ali ste lastnik ali upravljalec novega nastanitvenega objekta? Potrebujete pomoč pri ustvarjanju uspešne 'Coming Soon' kampanje ali pa pri pripravi prodajne strategije ter vzpostavitvi orodij za prodajo na spletu? Stopite v stik z nami danes in skupaj bomo ustvarili navdušujočo strategijo, ki bo pritegnila pozornost vaših bodočih gostov in poskrbela za zgodnje rezervacije!

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Lea Žabkar

Lea Žabkar

Project Manager at Forward Agency. I want to experience working with people from my country as well as foreign, by managing projects from many digital aspects. I am honest, dependable and effective, which is shown by the effort I put in my work.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Forward ima novo podobo – naša rebranding pot
04/04/2024
Vpliv Booking.com Genius programov
03/04/2024
Razvoj optimizirane storitve analize izražanja genov na osnovi posamezne celice
25/03/2024

Bodite korak pred konkurenco!

Naše e-novice so zakladnica znanja, katere vam bodo pomagale doseči več rezervacij in povečati vašo dobičkonosnost.