PRIHAJA OBDOBJE NIŽJE ZASEDENOSTI: Kako izkoristiti jesenske in zimske mesece?

Datum objave: 13. 9. 2023

Čas branja: 5 min

Poletje se počasi poslavlja in jesen se približuje. Ste pripravljeni na izzive, ki jih prinašajo prihajajoči meseci? V tem blogu bomo razpravljali o nižji sezoni in kako lahko izkoristite to obdobje za izboljšanje svoje ponudbe ter povečanje zasedenosti. Ne glede na to, kje v Sloveniji je vaša nastanitev, razmislite, kako lahko ponudba ostane privlačna tudi jeseni in pozimi.

Slika 1: Konec poletne sezone.

Vreme ni že vnaprej določeno

Ko se pogovarjamo z lastniki nastanitev, se pogosto srečamo s predsodki o tem, da jeseni in pozimi ni veliko gostov. »Kdo pa pride pozimi v meglo in dež«. »Saj gostje nimajo česa početi na tej destinaciji«. Pa vendar, po letošnjem nenavadnem poletju težko govorimo o lepem in slabem vremenu. Na prihajajoče obdobje poglejmo iz druge perspektive in poiščimo pozitivno plat. Oktober ponuja indijansko poletje s suhim in sončnim vremenom ter čarobnimi barvami narave. Tudi november ni več tako turoben, kot si ga predstavljamo. Krajši dnevi lahko pomenijo več časa za počitek.
Slika 2: Dolgi jesenski večeri za sprostitev
Decembra smo vsi v veselem pričakovanju praznične sezone, če nas preseneti sneg, je to pravljično. Slovenija ponuja štiri različne letne čase, vendar meje med njimi postajajo vse manj opazne. Moderni gosti iščejo destinacije, ki imajo potencial, ne glede na vremenske razmere.
Slika 3: Užitek v vsakem vremenu

Gosti, ki se odločijo potovati izven poletne sezone

Obstaja segment gostov, ki namerno izberejo destinacijo izven poletnih mesecev. Ti gostje se izognejo gneči v mestih, utrujenim lokalnim prebivalcem, prometnim zastojem in podobnim težavam. Namesto tega iščejo pristnost, prijaznost ter raziskovanje destinacije v kombinaciji s ponudbo wellness storitev. Gostoljubnost, odlična hrana in mirno okolje so zanje ključnega pomena.

Slovenija postaja priljubljena destinacija tudi za digitalne nomade. Ti gostje lahko delajo na daljavo in hkrati raziskujejo različne kraje. Ali vaša nastanitev ponuja udobno okolje za delo na računalniku? Kaj pa aktivnosti za njihov prosti čas?

Letos smo zaznali izjemno povečanje prometa na slovenskih cestah. Hrvaška je EU in schengenskem območju, kar je prineslo močan porast tranzita skozi Slovenijo. To odpira izjemno priložnost za privabljanje poslovnih gostov. Ko se gost ustavi pri nas, mu predstavite svojo vrhunsko ponudbo in poskrbite, da si vas zapomni.

Poleg tega opažamo stalno rast števila gostov iz južne poloble. Ti gostje bežijo pred vročim poletjem v svojih domačih krajih in iščejo boljše cene letalskih prevoznikov in nastanitev. To je idealna priložnost, da privabite mednarodne goste, ki želijo raziskati čare Slovenije.
Slika 4: Ste pripravljeni na digitalne nomade?

Posebna ponudba: Načrtujte vnaprej in ponudite privlačne pakete

Pripravite svojo ponudbo že poleti, ne čakajte do konca oktobra. Vaša prisotnost na trgu mora biti nekaj korakov pred vašimi gosti. Določite cenovno politiko za prihajajoče dogodke, šolske počitnice in praznike, tako za nas kot za sosednje države. Cene lahko regulirate tudi s privlačnimi popusti, akcijami ter vlagajte v promocijo privlačnih paketov. Izkoristite kontakte gostov, ki ste jih zbrali in jih povabite na zimski ali jesenski oddih.

  Če vaša nastanitev vključuje wellness storitve, preučite svojo prisotnost na trgu. Ali ste dovolj opazni? Oblikujte privlačne pakete, ki bodo privabili potencialne goste. Če vaša nastanitev nima wellnessa, razmislite o sodelovanju s ponudniki v bližini in ustvarjanju paketov, ki bodo privabili več gostov.

Če imate dovolj prostora za skupne dejavnosti, razmislite o ponudbi storitev za podjetja in organiziranju teambuilding dogodkov.

Ponudite informacije o športnih dejavnostih, ki jih lahko gostje izvajajo v vaši bližini. Današnji gostje niso omejeni na lokacijo, zato jih spodbudite k raziskovanju. Promovirajte smučišča, tek na smučeh, pohodništvo in druge dejavnosti v okolici. Poglobite se v interese gostov in jim ponudite nepozabno izkušnjo.
Slika 5: Zabavne zimske aktivnosti za goste.
Razmislite tudi o alternativnih dejavnostih za deževne dni, kot so obisk obale, kraških jam, muzejev, galerij, wellness centrov, term, bovling, plezalni center, vinske degustacije in kulinarične izkušnje. Razširite svojo ponudbo in razmislite zunaj ustaljenih okvirjev.  
Slika 6: Slovenija kot celoletna destinacija.
Tako vodje nastanitev kot destinacij ne smejo zanemariti “nizke sezone”. Iščite potenciale za ta čas in razvijajte svojo ponudbo. Ne zapirajte svojih vrat. Čas je, da postanemo celoletna destinacija in razmišljamo o tem, kako lahko gostom ponudimonepozabno izkušnjo, ne glede na vremenske razmere.

Želite doseči večje število potencialnih gostov in povečati svojo prisotnost na spletu? Poskrbite, da boste vedno v trendu in dva koraka pred konkurenco. Kontaktirajte nas in pomagali vam bomo, da bo potencial vaše nastanitve 100% izkoriščen.

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Lea Žabkar

Lea Žabkar

Project Manager at Forward Agency. I want to experience working with people from my country as well as foreign, by managing projects from many digital aspects. I am honest, dependable and effective, which is shown by the effort I put in my work.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

OTA kanali so super. Ampak za kakšno ceno?
18/11/2024
Študija primera: Kako je program zvestobe prispeval k rasti prihodkov
14/10/2024
Storytelling v turizmu – zakaj in kako?
10/10/2024

Bodite korak pred konkurenco!

Naše e-novice so zakladnica znanja, katere vam bodo pomagale doseči več rezervacij in povečati vašo dobičkonosnost.