Raziskava ključnih besed za hotele: 5 nasvetov za uspeh
Datum objave: 17. 10. 2022
Čas branja: 9 min
Raziskava ključnih besed za hotele je osnova katerekoli hotelske SEO strategije. Uvrstitev po pravih ključnih besedah lahko močno vpliva na uspeh hotelske spletne strani, vendar je izbira pravih ključnih besed lahko težavna naloga.
Tokrat z vami delimo nekaj nasvetov za raziskovanje ključnih besed, ki vam bodo pomagali izbrati prave ključne besede za uporabo na spletnem mestu vašega hotela:
Kazalo vsebine
1. Prepoznajte možnosti za ključne besede
Obstaja veliko orodij za pomoč pri raziskovanju ključnih besed. Pri Forward-u uporabljamo več orodij za raziskovanje ključnih besed, ko začnemo s fazo raziskovanja. Nekatera orodja, ki jih uporabljamo, so:
Pregled nad količino iskanj in podatki o konkurentih:
- SEMrush Keyword Magic Tool (ponuja brezplačno različico z omejenim številom iskanj)
- Google načrtovalnik ključnih besed (pride brezplačno z vašim računom Google Ads)
Brezplačna orodja za merjenje obsegov iskanj:
KeywordTool.io
SearchVolume.io
Google Search Console (Iskalna konzola Google)
Sestavni deli Google SERP* (Search Engine Results Page):
- Sorodna iskanja (različice ključnih besed v Googlovi iskalni vrstici)
- Ljudje vprašajo tudi (dodatna vprašanja, ki jih ljudje iščejo v zvezi z določeno temo)
- Predstavljeni delček (polja za odgovore na vrhu strani z rezultati)
- Ljudje iščejo tudi (podobno kot sorodna iskanja)
*SERP kratica v angleščini pomeni “Search Engine Results Page oz. Stran z rezultati iskalnika”. Ta stran mora podati uporabnikom iskalnika najboljše rezultate za njihove poivedbe.
Druga brezplačna koristna orodja:
- AnswerThePublic (za vaš “brainstorm” in vprašanja, ki si jih ljudje morda postavijo v zvezi z določeno temo)
- Google Trends (trendi za ključne besede skozi čas)
Ko želite začeti z raziskovanjem ključnih besed, bo pomagalo, če začnete s širokimi izrazi, kot so »[ime mesta] hoteli« ali »hoteli v [ime mesta]«.
Nato poiščite glavna prizorišča, zanimivosti in dogodke, ki se odvijajo v bližini vašega hotela, na primer »hoteli v bližini [prizorišče]« ali »hoteli v bližini [ime dogodka]«.
Prav tako želite določiti, v čem se vaš hotel razlikuje od vaših konkurentov. Na primer, če vaš hotel ponuja apartmaje z 2 spalnicama ali hišnim ljubljenčkom prijazno nastanitev, lahko ključne besede izberete po ključu »apartmaji z 2 spalnicama v [ime mesta]« ali »hišnim ljubljenčkom prijazni hoteli v [ime mesta]«. Prav tako morate identificirati ključne besede z udobjem, ki ga ponuja vaš hotel, na primer »hoteli z [koristna lastnost]«.
S tem boste pridobili precej soliden seznam hotelskih ključnih besed za začetek. Nadaljujete tako, da te različice vključite v orodja, kot so Google Keyword Planner, SEMrush da odkrijete konkurenco ključnih besed, obseg iskanj ter različice ključnih besed, na katere morda niste pomislili.
Če optimizirate starejšo hotelsko spletno mesto, vam pomaga, da se poglobite v vaš račun od Google Iskalne konzole (Google Search Console). Tukaj boste lahko prepoznali ključne besede, pri katerih je vaše spletno mesto že dobro organsko uvrščeno. Tako boste hitro dobili osnovo, katera vsebina že deluje in kaj še vključiti v načrt za nadaljnjo optimizacijo.
Zdaj, ko imate popoln seznam potencialnih ključnih besed, je čas, da te ključne besede segmentirate glede na namen iskanja in na količino konkurence.
2. Namen iskanja
Če pogledate seznam ključnih besed za hotele, si zamislite, kakšno vrsto vsebine bi ustvarili za uvrstitev pod to ključno besedo. Če ne morete izpolniti želja iskalca, verjetno ne bi smeli ciljati na to ključno besedo.
Nekdo, ki v iskalnik Google vnese »[ime mesta] hoteli«, je verjetno v začetnih fazah konverzijskega lijaka. Primerjajo cene, berejo ocene, vidijo, kaj je v bližini in morda še niso pripravljeni rezervirati svoje sobe. Ti širši izrazi so bolj smiselni za spletno mesto OTA ali portal, ki ustvarja vsebino za primerjavo več lastnosti namestitev.
Vendar pa je nekdo, ki vnese »dvosobni apartma v [ime mesta]«, bližje koncu konverzijskega lijaka. Identificirali so razliko in bi radi več informacij o hotelih, ki imajo apartmaje z dvema spalnicama. Tukaj lahko vaš hotel ustvari odlično vsebino (besedilo, slike in videoposnetke) okoli vaših apartmajev z 2 spalnicama, da pritegne uporabnike, ki se zanimajo za ta iskalni pojem, na vaše spletno mesto.
Postavite se v kožo iskalca. V katere faze konverzijskega lijaka spadajo vaše ključne besede? Bistveno je razumeti tok konverzije – od faze zavedanja do faze nakupa – hotelskega gosta, saj bo to odločilni dejavnik za ključne besede, ki jih izberete, in način predstavitve vaše vsebine.
»Postavite se v kožo iskalca. Na katere stopnje konverzijskega lijaka spadajo vaše ključne besede?«
3. Konkurenca ključnih besed
Poznavanje konkurence za določeno ključno besedo, vam bo prav tako pomagalo pri odločitvi, ali imate možnost za uvrstitev. Običajno bodo imeli širši izrazi, kot je npr. v tujini »hotels in new york«, veliko večjo konkurenco. Že samo iskanje v Googlu pokaže, da so spletna mesta, ki tekmujejo za to ključno besedo, ogromna, verodostojna spletna mesta z veliko povratnimi povezavami. V Sloveniji so te številke veliko manjše, ampak so kljub temu vidne razlike med različnimi izrazi.
Neodvisni hotel jih verjetno ne bo uspel prehiteti, ker nima ugleda, avtoritete, povratnih povezav itd. Poleg tega, kot je navedeno zgoraj, neodvisni hotel nima primerjave cen in dodatnih možnosti, ki jih imajo meta iskalniki ter OTA kanali, da izpolnijo namen iskalca.
Zato so neodvisni hoteli bolj uspešni pri ciljanju ključnih besed z dolgim repom, ki imajo manj konkurence in lahko tako popolnoma izpolnijo namen iskalca.
Predstavljajte si neodvisno hotelsko spletno stran kot Davida, spletna mesta OTA kanala pa kot Goljata. Ključne besede z dolgim repom so frača neodvisnega hotela. Takšne ključne besede so morda edina možnost, ki jo ima vaša neodvisna hotelska spletna stran, da velikim fantom ukrade rezervacije nazaj.
4. Izbira ključnih besed in mapiranje
Končno imate ogromen seznam hotelskih ključnih besed in njihove konkurence. V idealnem primeru bi želeli, da imajo vaše ciljne ključne besede velik obseg iskanj in nizko konkurenco. To je dokaj redko, a ko jih najdete, so lahko kot rudniki zlata.
Želeli se boste čim bolj približati velikemu obsegu iskanj in nizki konkurenci, vendar še vedno vedeti, da boste lahko izpolnili namen iskalca. Izbrati boste želeli eno primarno ključno besedo, nato eno ali dve dodatni različici te primarne ključne besede. Več kot to lahko oslabi fokus strani.
Uporabite izbrano ključno besedo in njene podobne različice v naslovni oznaki strani, meta opisu, glavi, nadomestnem besedilu slik (alt oznake) in kopiji strani.
Pomaga, če si odprete strani, ki so že uvrščene za to ključno besedo. Poiščite skupne ključne besede / besedne zveze, ki jih uporabljajo in jih vključite tudi v svoji vsebini. Vtičnika brskalnika Chrome, kot sta SEO Minion in MozBar, vam lahko pomagata prepoznati pogoste ključne besede, ki jih najdete med META podatki in besedilu strani.
5. Ustvarjanje vsebine
Dodatni nasvet: testiranje ključnih besed
SEO je lahko dolgotrajen proces in pridobitev uvrstitve za določene ključne besede se ne zgodi čez noč.
Če želite resnično ugotoviti, ali je ključno besedo vredno optimizirati, jo lahko prvo preizkusite s testiranjem v programu Google Ads. Preizkusite izbrane ključne besede v Google Ads iskalni oglaševalski kampanji, tako da jih določite, kot “exact match”. Oglasom dodajte povezavo do podstrani na vaši strani, ki ste jo optimizirali za ta izraz.
Če opazite, da so vrednosti klikov na vaše oglase nizke in prinašajo konverzije, boste vedeli, da bo doseganje visoke organske pozicije za to ključno besedo verjetno tudi donosno.
Če nimate proračuna za oglaševalsko akcijo Google Ads, lahko uporabite tudi podatke o ceni na klik (CPC) Google Ads v Načrtovalniku ključnih besed, da ugotovite donosnost ključne besede. Običajno velja: višji kot je CPC za ključno besedo, večja je verjetnost, da je ključna beseda donosnejša in vredna optimizacije.
Ko vnesete želene ključne besede, Googlov načrtovalnik ključnih besed zagotovi pretekle CPC rezultate in podatke, kot je število mesečnih iskanj.
Na kratko
- Ključne besede, ki jih izberete za optimizacijo, lahko vplivajo na količino obiska, ki ga prejme vaše spletno mesto, kar na koncu vpliva na vaše število rezervacij.
- Zavedajte se svoje konkurence za katero koli dano ključno besedo in ustrezno določite pričakovanja glede uvrstitve. Če se poskušate uvrstiti za zelo konkurenčno ključno besedo, ne pričakujte, da boste svoje spletno stran čez noč videli na prvi strani.
- Upoštevajte namen iskalca. Vaša spletna stran mora zagotoviti dovolj informacij, da izpolnite tisto, kar iskalec išče.
- Ni potrebe po ugibanju. Izkoristite brezplačna orodja za raziskovanje ključnih besed in funkcij SERP, da se boste lažje odločili, za katere ključne besede želite optimizirati.
Raziskovanje ključnih besed za hotele je lahko zahtevna naloga.
Če potrebujete pomoč pri izbiri pravih ključnih besed, nas kontaktirajte.
Oddajte povpraševanje in se povežite z nami
Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.