Raziskava ključnih besed za hotele: 5 nasvetov za uspeh

Datum objave: 17. 10. 2022

Čas branja: 9 min 

Raziskava ključnih besed za hotele je osnova katerekoli hotelske SEO strategije. Uvrstitev po pravih ključnih besedah lahko močno vpliva na uspeh hotelske spletne strani, vendar je izbira pravih ključnih besed lahko težavna naloga.

Tokrat z vami delimo nekaj nasvetov za raziskovanje ključnih besed, ki vam bodo pomagali izbrati prave ključne besede za uporabo na spletnem mestu vašega hotela:

Kazalo vsebine

1. Prepoznajte možnosti za ključne besede

Obstaja veliko orodij za pomoč pri raziskovanju ključnih besed. Pri Forward-u uporabljamo več orodij za raziskovanje ključnih besed, ko začnemo s fazo raziskovanja. Nekatera orodja, ki jih uporabljamo, so:

Pregled nad količino iskanj in podatki o konkurentih:

 

Brezplačna orodja za merjenje obsegov iskanj:

KeywordTool.io
SearchVolume.io
Google Search Console (Iskalna konzola Google)

Sestavni deli Google SERP* (Search Engine Results Page):

  • Sorodna iskanja (različice ključnih besed v Googlovi iskalni vrstici)
  • Ljudje vprašajo tudi (dodatna vprašanja, ki jih ljudje iščejo v zvezi z določeno temo)
  • Predstavljeni delček (polja za odgovore na vrhu strani z rezultati)
  • Ljudje iščejo tudi (podobno kot sorodna iskanja)

 

*SERP kratica v angleščini pomeni “Search Engine Results Page oz. Stran z rezultati iskalnika”. Ta stran mora podati uporabnikom iskalnika najboljše rezultate za njihove poivedbe.

Druga brezplačna koristna orodja:

  • AnswerThePublic (za vaš “brainstorm” in vprašanja, ki si jih ljudje morda postavijo v zvezi z določeno temo)
  • Google Trends (trendi za ključne besede skozi čas)

Ko želite začeti z raziskovanjem ključnih besed, bo pomagalo, če začnete s širokimi izrazi, kot so »[ime mesta] hoteli« ali »hoteli v [ime mesta]«.

Nato poiščite glavna prizorišča, zanimivosti in dogodke, ki se odvijajo v bližini vašega hotela, na primer »hoteli v bližini [prizorišče]« ali »hoteli v bližini [ime dogodka]«.

Prav tako želite določiti, v čem se vaš hotel razlikuje od vaših konkurentov. Na primer, če vaš hotel ponuja apartmaje z 2 spalnicama ali hišnim ljubljenčkom prijazno nastanitev, lahko ključne besede izberete po ključu »apartmaji z 2 spalnicama v [ime mesta]« ali »hišnim ljubljenčkom prijazni hoteli v [ime mesta]«. Prav tako morate identificirati ključne besede z udobjem, ki ga ponuja vaš hotel, na primer »hoteli z [koristna lastnost]«.

S tem boste pridobili precej soliden seznam hotelskih ključnih besed za začetek. Nadaljujete tako, da te različice vključite v orodja, kot so Google Keyword Planner, SEMrush da odkrijete konkurenco ključnih besed, obseg iskanj ter različice ključnih besed, na katere morda niste pomislili.

Keyword magic Tool Semrush
Slika 1 - Semrush Keyword Magic Orodje

Če optimizirate starejšo hotelsko spletno mesto, vam pomaga, da se poglobite v vaš račun od Google Iskalne konzole (Google Search Console). Tukaj boste lahko prepoznali ključne besede, pri katerih je vaše spletno mesto že dobro organsko uvrščeno. Tako boste hitro dobili osnovo, katera vsebina že deluje in kaj še vključiti v načrt za nadaljnjo optimizacijo.

Zdaj, ko imate popoln seznam potencialnih ključnih besed, je čas, da te ključne besede segmentirate glede na namen iskanja in na količino konkurence.

2. Namen iskanja

Če pogledate seznam ključnih besed za hotele, si zamislite, kakšno vrsto vsebine bi ustvarili za uvrstitev pod to ključno besedo. Če ne morete izpolniti želja iskalca, verjetno ne bi smeli ciljati na to ključno besedo.

Iskanje v Googlu
Slika 2 - Iskanje v Googlu

Nekdo, ki v iskalnik Google vnese »[ime mesta] hoteli«, je verjetno v začetnih fazah konverzijskega lijaka. Primerjajo cene, berejo ocene, vidijo, kaj je v bližini in morda še niso pripravljeni rezervirati svoje sobe. Ti širši izrazi so bolj smiselni za spletno mesto OTA ali portal, ki ustvarja vsebino za primerjavo več lastnosti namestitev.

Vendar pa je nekdo, ki vnese »dvosobni apartma v [ime mesta]«, bližje koncu konverzijskega lijaka. Identificirali so razliko in bi radi več informacij o hotelih, ki imajo apartmaje z dvema spalnicama. Tukaj lahko vaš hotel ustvari odlično vsebino (besedilo, slike in videoposnetke) okoli vaših apartmajev z 2 spalnicama, da pritegne uporabnike, ki se zanimajo za ta iskalni pojem, na vaše spletno mesto.

Postavite se v kožo iskalca. V katere faze konverzijskega lijaka spadajo vaše ključne besede? Bistveno je razumeti tok konverzije – od faze zavedanja do faze nakupa – hotelskega gosta, saj bo to odločilni dejavnik za ključne besede, ki jih izberete, in način predstavitve vaše vsebine.

»Postavite se v kožo iskalca. Na katere stopnje konverzijskega lijaka spadajo vaše ključne besede?«

3. Konkurenca ključnih besed

Poznavanje konkurence za določeno ključno besedo, vam bo prav tako pomagalo pri odločitvi, ali imate možnost za uvrstitev. Običajno bodo imeli širši izrazi, kot je npr. v tujini »hotels in new york«, veliko večjo konkurenco. Že samo iskanje v Googlu pokaže, da so spletna mesta, ki tekmujejo za to ključno besedo, ogromna, verodostojna spletna mesta z veliko povratnimi povezavami. V Sloveniji so te številke veliko manjše, ampak so kljub temu vidne razlike med različnimi izrazi.

Rezultati raziskave za ključno besedo Hotels in New York
Slika 3 - Primer raziskave za izraz "hotel in new york" v orodju Semrush
Primer raziskave za izraz Hotel na Bledu v orodju Semrush
Slika 4 - Primer raziskave za izraz "hotel na bledu" v orodju Semrush

Neodvisni hotel jih verjetno ne bo uspel prehiteti, ker nima ugleda, avtoritete, povratnih povezav itd. Poleg tega, kot je navedeno zgoraj, neodvisni hotel nima primerjave cen in dodatnih možnosti, ki jih imajo meta iskalniki ter OTA kanali, da izpolnijo namen iskalca.

Zato so neodvisni hoteli bolj uspešni pri ciljanju ključnih besed z dolgim repom, ki imajo manj konkurence in lahko tako popolnoma izpolnijo namen iskalca.

Predstavljajte si neodvisno hotelsko spletno stran kot Davida, spletna mesta OTA kanala pa kot Goljata. Ključne besede z dolgim ​​repom so frača neodvisnega hotela. Takšne ključne besede so morda edina možnost, ki jo ima vaša neodvisna hotelska spletna stran, da velikim fantom ukrade rezervacije nazaj.

4. Izbira ključnih besed in mapiranje

Končno imate ogromen seznam hotelskih ključnih besed in njihove konkurence. V idealnem primeru bi želeli, da imajo vaše ciljne ključne besede velik obseg iskanj in nizko konkurenco. To je dokaj redko, a ko jih najdete, so lahko kot rudniki zlata.

Želeli se boste čim bolj približati velikemu obsegu iskanj in nizki konkurenci, vendar še vedno vedeti, da boste lahko izpolnili namen iskalca. Izbrati boste želeli eno primarno ključno besedo, nato eno ali dve dodatni različici te primarne ključne besede. Več kot to lahko oslabi fokus strani.

Urejanje META podatkov
Slika 5 - Urejanje META podatkov z vtičnikom Yoast SEO na spletni strani narejeni z WordPress-om.

Uporabite izbrano ključno besedo in njene podobne različice v naslovni oznaki strani, meta opisu, glavi, nadomestnem besedilu slik (alt oznake) in kopiji strani.

Pomaga, če si odprete strani, ki so že uvrščene za to ključno besedo. Poiščite skupne ključne besede / besedne zveze, ki jih uporabljajo in jih vključite tudi v svoji vsebini. Vtičnika brskalnika Chrome, kot sta SEO Minion in MozBar, vam lahko pomagata prepoznati pogoste ključne besede, ki jih najdete med META podatki in besedilu strani.

5. Ustvarjanje vsebine

Ko najdete tiste ključne besede, povezane s hotelom, ki imajo nizko konkurenco in velik obseg iskanj, vendar nimate obstoječe strani, ki bi ustrezala tej temi poizvedbe, morate ustvariti vsebino, ki bo izpolnila namen tega iskalca. Naprimer, če opazite, da je za ključno besedo »hoteli v bližini [ime prizorišča]« nizka konkurenca, bi morali ustvariti podstran, osredotočeno na vašo bližino prizorišču, navodila za dostop od vašega hotela do prizorišča, prihajajoče dogodke na prizorišču itd. Drug vidik, ki ga morate upoštevati, preden ustvarite novo vsebino je, ali se za ključno besedo, ki ste jo izbrali, pojavi kakšen predstavljeni delček (Featured snippet) v SERP-jih. Če se pojavi, boste želeli biti strateški pri predstavitvi svoje vsebine. Naprimer, ko v Googlu poiščemo »things to do in bled for couples«, je prvi rezultat predstavljeni delček v obliki seznama. Zaradi tega je super, če našo vsebino na spletni strani predstavimo v obliki seznama in ločeno z naslovi, da bi se lahko uvrstili v predstavljeni delček za to ključno besedo.
Predstavljeni delček
Slika 6 - Predstavljeni delček v obliki seznama.

Dodatni nasvet: testiranje ključnih besed

SEO je lahko dolgotrajen proces in pridobitev uvrstitve za določene ključne besede se ne zgodi čez noč.

Če želite resnično ugotoviti, ali je ključno besedo vredno optimizirati, jo lahko prvo preizkusite s testiranjem v programu Google Ads. Preizkusite izbrane ključne besede v Google Ads iskalni oglaševalski kampanji, tako da jih določite, kot “exact match”. Oglasom dodajte povezavo do podstrani na vaši strani, ki ste jo optimizirali za ta izraz.

Če opazite, da so vrednosti klikov na vaše oglase nizke in prinašajo konverzije, boste vedeli, da bo doseganje visoke organske pozicije za to ključno besedo verjetno tudi donosno.

Če nimate proračuna za oglaševalsko akcijo Google Ads, lahko uporabite tudi podatke o ceni na klik (CPC) Google Ads v Načrtovalniku ključnih besed, da ugotovite donosnost ključne besede. Običajno velja: višji kot je CPC za ključno besedo, večja je verjetnost, da je ključna beseda donosnejša in vredna optimizacije.

Ko vnesete želene ključne besede, Googlov načrtovalnik ključnih besed zagotovi pretekle CPC rezultate in podatke, kot je število mesečnih iskanj.

Google Keyword planer načrtovalnik ključnih besed
Slika 7 - Googlov načrtovalnik ključnih besed

Na kratko

  • Ključne besede, ki jih izberete za optimizacijo, lahko vplivajo na količino obiska, ki ga prejme vaše spletno mesto, kar na koncu vpliva na vaše število rezervacij.
  • Zavedajte se svoje konkurence za katero koli dano ključno besedo in ustrezno določite pričakovanja glede uvrstitve. Če se poskušate uvrstiti za zelo konkurenčno ključno besedo, ne pričakujte, da boste svoje spletno stran čez noč videli na prvi strani.
  • Upoštevajte namen iskalca. Vaša spletna stran mora zagotoviti dovolj informacij, da izpolnite tisto, kar iskalec išče.
  • Ni potrebe po ugibanju. Izkoristite brezplačna orodja za raziskovanje ključnih besed in funkcij SERP, da se boste lažje odločili, za katere ključne besede želite optimizirati.

Raziskovanje ključnih besed za hotele je lahko zahtevna naloga.

Če potrebujete pomoč pri izbiri pravih ključnih besed, nas kontaktirajte.

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorjih

Luka Dakskobler

Luka Dakskobler

Pri podjetju Forward vodim projekte povezane z izdelavo Elementor spletnih strani in SEO optimizacijo.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Pomanjkanje kadra v turizmu – kako rešiti stisko?
15/11/2022
Case Study: Dvig direktne prodaje in znižanje OTA stroškov za 100%
20/09/2022
4 nasveti za večjo vidljivost vaše nastanitve
09/08/2022