Študija primera: Kako do rekordnega števila spletnih rezervacij po korona krizi?

Thumbnail
Thumbnail

Naši partnerji tudi po krizi dosegajo vrhunske rezultate, ki jih v veliki meri lahko pripišemo kakovostni spletni strani z lastnim rezervacijskim sistemom in oglaševanju na internetu. Predstavili bomo primer hotelskega kompleksa z bazeni in wellnessom, ki ponuja namestitve v sobah in apartmajih. V mesecu juniju niso le izenačili števila direktnih rezervacij na spletni strani pred krizo, temveč so to število močno presegli.

Preverite, s pomočjo katerih ključnih orodij smo v samo 30 dneh dosegli rekordne rezultate:

1. Kakovostna, uporabnikom prijazna in redno optimizirana spletna stran

2. Sistem za direktne rezervacije na spletni strani, ki omogoča sestavljanje paketov in uporabo popustnih kod

3. Skrbno premišljene oglaševalske kampanje na omrežjih Google Ads in Facebook Ads

Hotelski kompleks iz analize je z našo pomočjo dosegel kar 70% delež direktnih spletnih rezervacij, in na ta način v samo enem mesecu prihranil skoraj 11.000 € v provizijah. Z rezervacijskim sistemom pa niso prihranili le denarja, temveč tudi ogromne količine časa, ki bi ga sicer porabili za ročno vpisovanje rezervacij. Čas in denar lahko z našo pomočjo prihranite tudi vi! Začnimo sodelovanje, in skupaj poskrbimo za vašo spletno stran, rezervacijski sistem in oglaševalsko strategijo.

Deli novico

Sodelujmo na projektu

Želite tudi vi dosegati podobne rezultate? Kontaktirajte nas :)!

ENA DOBRA IDEJA LAHKO POMENI 10 NOVIH REZERVACIJ.
ZAKAJ BI JO ZAMUDILI?

Ideje, ki prodajajo. Orodja, ki prihranijo čas. Napake, ki se jim lahko izognete. Trendi, ki so v porastu. Vse v eni e-pošti, 1x na mesec: Fast Forward: 10 minut za turizem.