Naši partnerji tudi po krizi dosegajo vrhunske rezultate, ki jih v veliki meri lahko pripišemo kakovostni spletni strani z lastnim rezervacijskim sistemom in oglaševanju na internetu. Predstavili bomo primer hotelskega kompleksa z bazeni in wellnessom, ki ponuja namestitve v sobah in apartmajih. V mesecu juniju niso le izenačili števila direktnih rezervacij na spletni strani pred krizo, temveč so to število močno presegli.
Preverite, s pomočjo katerih ključnih orodij smo v samo 30 dneh dosegli rekordne rezultate:
1. Kakovostna, uporabnikom prijazna in redno optimizirana spletna stran
| 78.276 obiskov spletne strani |
2. Sistem za direktne rezervacije na spletni strani, ki omogoča sestavljanje paketov in uporabo popustnih kod
| Več kot 250 rezervacij | Več kot 10.700€ prihranka pri provizijah |
| Več kot 107.000€ skupna vrednost rezervacij | 63 nakupov s popustno kodo |
3. Skrbno premišljene oglaševalske kampanje na omrežjih Google Ads in Facebook Ads
| Več kot 1.700.000 miljona prikazov oglasov | Več kot 39.000 klikov na oglase |
| 5 centov povprečna cena za klik na oglas | 60 rezervacij preko oglasov |
Hotelski kompleks iz analize je z našo pomočjo dosegel kar 70% delež direktnih spletnih rezervacij, in na ta način v samo enem mesecu prihranil skoraj 11.000 € v provizijah. Z rezervacijskim sistemom pa niso prihranili le denarja, temveč tudi ogromne količine časa, ki bi ga sicer porabili za ročno vpisovanje rezervacij. Čas in denar lahko z našo pomočjo prihranite tudi vi! Začnimo sodelovanje, in skupaj poskrbimo za vašo spletno stran, rezervacijski sistem in oglaševalsko strategijo.