4 nasveti za večjo vidljivost vaše nastanitve

Datum objave: 9. 8. 2022

Čas branja: 7 min 

Vsak potencialni gost ima rad izbiro – bodisi med različnimi lokacijami, vrstami nastanitev ali tipi sob. Lastnost, ki pa najbolj vpliva na to, kje bo potencialni gost preživel svoj edinstveni dopust, je prikaz zanj najbolj primerne nastanitve med iskalnimi rezultati. Sami na žalost ne morete točno določiti, na katerem mestu med iskalnimi zadetki brskalnika ali OTA kanala se prikažete, lahko pa na to vplivate na več načinov.

Nasvet 1: SEO optimizacija

Največji vpliv na višje pozicije med zadetki spletnega brskalnika ima SEO optimizacija spletne strani. Kaj lahko sami naredite na tem področju, si lahko preberete v blogu, ki ga je spisal naš SEO specialist.

Prikaz vaše spletne strani med Google rezultati
Slika 1 - Zadetki spletnega brskalnika Google

Nasvet 2: Časovno omejene akcije in različni ceniki

Ena najpogosteje uporabljenih načinov je tudi aktivacija časovno omejene akcije na OTA kanalu, kot je na primer Booking.com, kjer samo na izbrani spletni platformi znižate ceno ali ponudite posebno ugodnost. A pozor! Z aktivacijo raznih akcij in ugodnosti se morate strinjati s pogoji kanala, kar lahko za vas pomeni skrite provizije. Tudi o realnih provizijah OTA kanalov smo že pisali (izračune si lahko ogledate tukaj), o njih pa ste ponavadi obveščeni v drobnem tisku ali pa sploh ne.

Prikaz Genious Akcije v Bookingu
Slika 2 - Prikaz akcije Genius

Kako se izogniti provizijam, a kljub temu ohraniti visoke pozicije?

Rešitev se skriva v oblikovanju minimalno dveh (poleg standardnega) samostoječih cenikov na spletnem kanalu. Le-te nato povežete s ceniki, vzpostavljenimi znotraj Channel managerja Cubilis. Vsakemu posebej lahko določite posebne karakteristike, ki so lahko enake ali pa drugačne kot pri posredniku, kot naprimer:

  • cenik se da na razpolago samo za osebe, ki iščejo nastanitev preko mobilne naprave,
  • vidljivost cenika samo v določenem obdobju,
  • določilo, da je nujno potrebno predplačilo,
  • brez možnosti odpovedi,
  • oblikovanja cenika za kratka bivanja z višjo ceno, ali za dolgoročna bivanja z nižjo ceno, itd …

S tem si lahko tudi omogočite, da enak cenik uporabite za aktivacijo akcije na več OTA kanalih istočasno, kar pomeni manj zmede pri upravljanju več akcij na različnih prodajnih kanalih.

Cenik brez možnosti vračila na OTA kanalu Booking.com
Slika 3 - Primer 1: Cenik brez možnosti vračila na OTA kanalu Booking.com
Cenik brez možnosti vračila na OTA kanalu Expedia
Slika 4 - Primer 2: Cenik brez možnosti vračila na OTA kanalu Expedia

Nasvet 3: Bodite pozorni na provizije!

Najvišjo prikaznost prinaša Booking.com-ov Genius Booker članski program, ki prinese vsaj 10% popust na nočitev. To pomeni, da morate imeti v mislih, da je od že znižane cene potrebno odšteti še provizijo posrednika. Ta izračun lahko, ko potegnemo črto, za vas pomeni tudi do 40% nižji zaslužek.

Rešitev:

V izogib nizkemu zaslužku lahko znotraj Cubilisa (preko navodila ‘’Manage Presets’’ za tiste, ki uporabljate PMS sistem ali preko navodila ‘Synchronize’’ za tiste, ki ga ne) označite, da se cena nočitve na podlagi direktne prodaje vedno zviša za toliko odstotkov, kot bi vam OTA kanal zaračunal provizije. To dejanje lahko uporabite izključno za sobe, za katere veste, da se bolje prodajajo, nekatere pa pustite pri originalni ceni, da se vaša nastanitev pojavi v več cenovnih razredih in si posledično na ta način zvišate vidljivost. S tem, ko imate oblikovanih več cenikov, dodane več ponudbe in več slik, algoritem vsakega spletnega kanala razume vaša dejanja kot trud čim večje prodaje preko njihovega kanala in vas nagradi z višjo vidljivostjo.

Nastavitev cenikov Cubilis
Slika 5 - Nastavitev cenikov
Nastavitev višanja cene v Cubilisu
Slika 6 - Nastavitev višanja cen za izbrano obdobje

Nasvet 4: Pokažite gostu, da vam ni vseeno!

Zadnji ključni dejavniki so komentarji gostov, še večjega pomena pa vaši odgovori nanje. Vsi vemo, kako pomembno vlogo imajo deljene izkušnje, ki vaši nastanitvi dajejo legitimnost. Prav zaradi legitimnosti so ocene gostov vključene v algoritme OTA kanalov in META-iskalnikov. Če prejmete slabo oceno, ne glede na to, ali je bila dana iz opravičljivega razloga ali ne, je potrebno nanjo odgovoriti na spoštljiv način in predstaviti vašo plat zgodbe, saj tako vsem potencialnim gostom pokažete, da vam je mar za njih in njihovo dobro počutje.

Odgovori na komentarje gostov
Slika 6 - Odgovori na komentarje gostov

Se v poplavi vseh informacij, kanalov in sistemov ne znajdete najbolje?

Z veseljem vam pomagamo pri postavljanju akcij in svetujemo na področju cenovne politike in startegij za spodbudo direktnih rezervacij. Kontaktirajte nas še danes!

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Lea Žabkar

Lea Žabkar

Project Manager at Forward Agency. I want to experience working with people from my country as well as foreign, by managing projects from many digital aspects. I am honest, dependable and effective, which is shown by the effort I put in my work.

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Case Study: Dvig direktne prodaje in znižanje OTA stroškov za 100%
20/09/2022
4 razlogi, zakaj bi morali v turizmu vlagati v Pinterest
25/07/2022
12 SEO nasvetov za višje pozicioniranje vaše nastanitvene spletne strani med lokalnimi iskanji
04/07/2022