12 SEO nasvetov za višje pozicioniranje vaše nastanitvene spletne strani med lokalnimi iskanji
Datum objave: 3. 6. 2022
Čas branja: 7 min
Lokalna SEO optimizacija za nastanitve je ključna za vaš uspeh na spletu. Z lokalno SEO optimizacijo določimo, ali bo nekdo, ki išče nastanitev v bližini vas, našel vašo spletno stran na prvi strani Googla ali ne. Ta korak v procesu “rezervacije” je izredno pomemben za lastnike hotelov ali nastanitev, saj potencialne stranke pogosto iščejo najboljšo opcijo, ki se sklada z njihovimi zahtevami in potrebami v danem trenutku.
Preden se poglobimo v podrobnosti našega bloga in vam razkrijemo 12 nasvetov za višje pozicioniranje med lokalnimi iskanji, je pomembno, da razumete, kako deluje Googlov Algoritem lokalnega rankiranja, ki temelji na relevantnosti, razdalji in izstopanju.
Relevantnost
Relevantnost se nanaša na to, kako dobro se vaš poslovni profil sklada z iskalčevim namenom.
Razdalja
Kako daleč se nahaja vaša nastanitev od lokacijske ključne besede (npr. Bled), ki je bila uporabljena pri iskanju (npr. Hotel Bled).
Izstopanje
Kako dobro je znano vaše podjetje, temelji na vašem ugledu in informacijah, ki jih Google pridobi na spletu. Tukaj je pomembno, da omenimo “Google Hotel Packs”. To niso klasični “Local packs”, ki jih lahko opazite med rezultati, ko iščete “Prodajalna čevljev blizu mene” ali pa “Sprehajalci psov Ljubljana”. “Google Hotel Packs” so eksplicitno namenjeni povečanju števila rezervaciji in odkrivanju namestitev v bližini vaše lokacije.
“Hotel Google packs” so podprti s strani “Google Travel” in so zasnovani, da obdržijo potencialne obiskovalce v Googlovem meta search ekosistemu. “Hotel packs” ponavadi vključujejo podatke o namestitvi, kot so:
- cena,
- ocena strank,
- posebne ponudbe,
- fotografije,
- tekst - napisan s strani Googla, ki sporoča zakaj to namestitev vidite med rezultati
Ker je v “Hotel Packs” tako malo prostora za katerokoli ključno besedo, je optimizacija za boljše pozicije med lokalnimi rezultati toliko bolj pomembna. Spodaj smo za vas pripravili 12 nasvetov, s katerimi lahko izboljšate vidljivost svojega hotela ali nastanitve med lokalnimi rezultati iskanj.
1. Ustvarite in verficirajte Google Business Profile vašega hotela ali nastanitve
Za začetek je potrebno verificirati vaš Google Business Profile in ga izpolniti z vašimi podatki in fotografijami. Več o tem si lahko preberete v našem blogu. V kolikor pri odpiranju in verifikaciji vašega GMB profila potrebujete pomoč, nas lahko kontaktirate in z veseljem vam bomo pomagali.
2. Vnesite enoten UNAP
- URL (naslov vaše spletne strani npr. www.hotel.si)
- Name (naziv)
- Address (naslov)
- Phone (telefon)
Zgoraj našteti podatki morajo biti poenoteni na vseh platformah, spletnih straneh in bazah podatkov, kjer se nahajajo podatki vaše namestitve oziroma hotela.
3. Točen urnik dela
Enako, kot podatki UNAP, mora biti enoten tudi urnik dela. Saj si ne bi želeli, da gostje pridejo ob nepravem času in jih zato ne bi mogli korektno sprejeti?
4. Izberite pravo kategorijo v Google Business Profile
Izbira prave kategorije v Google Business Profile, pomeni, da se bo vaš profil prikazoval pri pravih iskanjih (Hotel, Glamping, Kamp …). Izberete lahko primarno in sekundarne kategorije. Primarna kategorija naj najbolj predstavlja vašo nastanitev, medtem ko jo sekundarne samo podpirajo.
5. Izberite vse prednosti (Attributes) vaše namestitve v Google Business Profile-u
Tukaj dodajte vse prednosti s seznama, ki ustrezajo vaši namestitvi in po katerih se razlikujete od konkurence. Seznam se spreminja tudi s strani vaših obiskovalcev, kar pomeni, da ga je potrebno redno pregledovati in skrbeti za relevantnost podatkov.
6. Urejajte in odgovarjajte na ocene od vaših strank na Googlu
Google ve, da uporabniki radi preberejo ocene, preden naredijo odločitev za nakup. Zato ni presenetljivo, da so ocene eden od glavnih faktorjev pri algoritmu za lokalno pozicioniranje.
Odgovorite na slabe in dobre ocene v Google Business Profile-u. S tem boste izboljšali svojo vidljivost med lokalnimi iskanji in pokazali svojim potencialnim strankam, da res cenite svoje goste.
7. Naložite kakovostne fotografije in posnetke
Fotografije lahko razdelite po kategorijah: lokacija, soba, hrana in pijača, notranjost in zunanjost. S tem pomagate obiskovalcu pri pregledovanju vaših fotografij. Priporočamo, da fotografiranje vaše namestitve prepustite profesionalnemu fotografu. Pri izbiri pravega fotografa ali pa nasvetih za profesionalno fotografijo vam lahko pomagamo tudi pri Forwardu.
Vedeti morate tudi, da lahko kdorkoli doda fotografije na vaš Google Business Profile, zato jih morate redno pregledovati in označiti za odstranitev tiste, za katere ne želite, da se prikazujejo v vašem Google Business Profile-u.
8. Preverite in uredite preostale baze podatkov, v katerih se nahajate
Google s svojimi pajki spremlja tudi ostale podatkovne baze, kot so Bing Places, Apple Maps, Yelp in podobni. Pomembno je, da imate na vseh poenoten vaš UNAP, kot smo že nakazali v nasvetu #2.
Seveda morate najprej odpreti uporabniške račune na zgoraj omenjenih bazah podatkov, da boste sploh lahko vnesli svoje podatke. Za nasvete in pomoč pri odpiranju vaših računov lahko poskrbimo tudi z naše strani. Kontaktirajte nas in skupaj bomo poiskali optimalno rešitev za vašo nastanitev.
9. Prosite vaše goste za oceno v vašem Google Business Profile-u
Poleg odgovarjanja na ocene vaših gostov je pomembno pridobivanje novih, dobrih in kakovostnih ocen. Predlagamo, da vključite katero od naslednjih strategij v vaše vsakodnevno delo:
- Naj vaši receptorji opomnijo gosta glede ocene pri njegovem odhodu.
- Pošljite avtomatiziran e-mail po njihovem odhodu.
- Nastavite table ali oznake po vašem hotelu.
- Dodajte povezavo na vašo spletno stran, kjer uporabnik lahko naredi oceno.
10. Optimizirajte vašo spletno stran za lokalna iskanja z “Long-Tail” ključnimi besedami
Google pravi, da je dobra pozicija vaše spletne strani med organskimi rezultati ključna pri lokalnem rankiranju. Zato je pomembno, da je vsebina vaše spletne strani optimizirana tako, da se nanaša na lokalna iskanja. Ker je izredno težko doseči, da bi se vaša hotelska stran nahajala visoko med rezultati za splošna iskanja, kot so “hotel + lokacija” (npr. Hotel Kranjska Gora, je pomembno, da se osredotočimo na iskanja z “Long-tail” ključnimi besedami.
Primeri “Long-tail” ključnih besed so lahko “hotel z bazenom”, “hoteli blizu večje lokalne znamenitosti” itd. Preko takšnih iskanj se lahko z vašo spletno stranjo z dobro vsebino, hitreje prebijemo na “vrh” rezultatov. Tako lažje ujamemo goste, ki točno vedo, kakšen tip nastanitve si želijo.
Seveda boste za pravilno optimizacijo morali opraviti svojo lastno raziskavo ključnih besed, s katero boste ugotovili, katere so tiste prave besede za katere rankirati.
Pri Forwardu lahko poskrbimo tudi za raziskavo vaših ključnih besed, s katerimi boste lažje optimizirali svojo spletno stran.
11. Izboljšajte implementacijo vaših Shem
Kaj so to Scheme?
Scheme so oblika mikro podatkov, ki pomagajo Googlu oz. iskalnikom točno razumeti, katera vsebina se nahaja na posamezni podstrani. Več o “shemah” si lahko preberete tukaj. Pomembno je, da Scheme, ki jih uporabljamo na spletni strani, redno posodabljamo, da vsebujejo ažurne informacije o vaši nastanitvi.
Uporabite lahko “sheme”, ki se nanašajo na vašo kategorijo nastanitve (Hotel ali Resort), v kateri naštejete vse informacije, kot so ure prihodov in odhodov, naslov, spletna stran in telefonska številka.
Določene “sheme” v iskalnikih, kot je Google, sprožijo prikaz “Rich Snippetov” (npr. FAQ rich snippet).
Z veseljem vam pomagamo tudi pri “shemah”. Skupaj bomo določili, katere scheme bi bile najbolj primerne za uporabo na vaši spletni strani in jih implementirali.
12. Zgradite lokalne povratne povezave
Povratne povezave s spletnih strani lokalnih podjetij lahko štejejo, kot nekakšna potrditev Googlu, da je vaš hotel vidno podjetje na vašem območju, kar pozitivno vpliva na uvrstitve med lokalnimi iskanji.
Tukaj predlagamo, da prosite lokalna podjetja, da dodajo povezavo do vaše spletne strani na njihovo spletno stran. Preverite tudi uradne spletne strani lokalnega turističnega centra, če so povezave do vas prisotne na njihovi spletni strani. Tudi povezave na blogih in spletnih straneh povezanih s turizmom, ki predstavljajo vaš kraj, so lahko super signal Googlu.
Potrebujete pomoč ter informacije, kako začeti z optimizacijo vaše spletne strani med lokalnimi iskanji?
Oddajte povpraševanje in se povežite z nami
Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.