Oglaševalske kampanje za nastanitvene obrate

Cilj vsakega nastanitvenega obrata je čim več direktnih rezervacij, kjer ni treba plačevati dragih provizij različnim OTA kanalom (Booking.com, Airbnb, Expedia itd.). Predpogoj za visok delež direktnih rezervacij je spletna stran nastanitve, ki vključuje rezervacijski motor preko katerega lahko gost opravi rezervacijo, ni pa to samo po sebi dovolj. V Forwardu prisegamo na kombinacijo direktnega kanala in učinkovitih oglasov na spletu. V blogu vam tokrat predstavljamo vrste spletnih oglaševalskih kampanj, ki bodo močno pripomogle k uspehu vaše nastanitve na spletu.
Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Oglaševalske kampanja za nastanitve

1. Google Ads iskalne (Search) kampanje

Google Ads iskalne kampanje so za nastanitvene obrate izredno uporabne, saj se oglasi v obliki rezultatov iskanja prikažejo, ko uporabniki iščejo določene iskalne pojme (ključne besede) v iskalniku Google. Oglasi se lahko pripravijo za različne ključne besede, ki jih je treba smiselno razvrstiti v kampanje in skupine oglasov.
Predlagamo, da za vašo nastanitev pripravite iskalne kampanje s ključnimi besedami na naslednje tematike:

Naziv nastanitve

Najbolj osnovna je kampanja, ki vključuje ključne besede, povezane z nazivom same nastanitve. Take kampanje so pomembne, ker tudi Booking.com in podobne rezervacijske strani na katerih tržite vaš nastanitveni obrat oglašujejo na ime vaše nastanitve. To pomeni, da se bodo tudi v primeru, da je vaša spletna stran organsko na prvi poziciji, pred njo prikazali Bookingovi oglasi. Vaši potencialni gosti bodo tako kliknili na oglase in rezervacijo opravili na platformah, ki bodo vam zaračunale provizijo.

Primer lahko vidite na spodnji sliki.

Booking Oglas in Organski oglas v Googlu
Slika 1: Booking oglas in organski oglas

Da bi prehiteli Booking.com in podobne kanale, je torej bistveno, da se na ime vaše nastanitve oglašujete tudi vi. Ker bo Google ocenil, da so vaši oglasi relevantnejši od oglasov rezervacijskih platform, bo vaš oglas na 1. mestu, za klike pa boste plačevali izredno majhne vsote.

Ključne besede in oglas Google Iskalni oglas
Slika 2: Ključne besede in oglas

Tip in lokacija nastanitve

Pripravite kampanje s ključnimi besedami, ki vsebujejo tip vaše nastanitve in kraj, kjer se nastanitev nahaja. Če ste hotel v Kranjski Gori, torej izberete ključne besede “hotel kranjska gora”, “hotel v kranjski gori”, “kranjska gora hoteli” itd. V kolikor želite ciljati še bolj široko, za lokacijo uporabite ključno besedo “Slovenija”. V vsakem primeru gre za bolj splošna iskanja, zato lahko pričakujete več konkurence ostalih oglaševalcev in posledično večjo ceno za klik, kar pomeni, da je tak tip kampanje primeren predvsem za večje hotele.

Slika 3: Ključne besede in oglas za lokacijo ter tip nastanitve

Lastnosti nastanitve

Naj vas uporabniki najdejo po ključnih besedah, ki vsebujejo vaše lastnosti. Nekaj primerov je: “hotel ob morju”, “ugodne terme”, “apartma s savno”, “butični hotel”, “penzion za družine” itd. Dodate lahko tudi vašo lokacijo (npr. “hotel z bazenom bled”) in s tem poskrbite, da vas bodo našli uporabniki, ki iščejo prav vaš tip nastanitve.

Oglasi glede na lastnosti nastanitve
Slika 4: Kljucne besede in oglas glede na ponudbo

2. Prikazne (display) kampanje

Zagotovo ste med brskanjem po spletu že naleteli na oglase v obliki bannerjev, ki se prikazujejo na različnih spletnih straneh. Take oglase lahko naredite tudi za vašo nastanitev. Oglasi se uporabnikom prikazujejo po kriterijih, ki jih določite znotraj platforme Google Ads. Z ustreznim ciljanjem in privlačnimi kreativami lahko relevantne uporabnike dosežete že za zelo malo denarja.

Remarketing oglasi s popustno kodo

Oglasi, pri katerih kot način ciljanja izberete remarketing, se prikažejo uporabnikom, ki so v preteklosti (sami določite časovno obdobje) obiskali spletno stran vaše nastanitve, vendar niso še niso opravili rezervacije. V oglas vključite še popustno kodo, ki uporabnika dodatno motivira k zaključku nakupa. Gre za izredno učinkovite oglase, ki praviloma poskrbijo za veliko število opravljenih rezervacij.

Remarketing Prikazni oglasi s popustno kodo
Slika 5: Remarketing oglasi s popustno kodo

Paketi (Dynamic feed)

Paketi so izvrsten način za trženje vaše nastanitve. Poleg nočitve lahko v paket dodate še zajtrk, izposojo koles, vstopnice za dogodke, masaže, šampanjec v sobi itd. Možnosti je neomejeno! Ko so paketi sestavljeni in vnešeni na vašo spletno stran, je možno preko Google Sheets kreirati poseben Dynamic feed, ki omogoča, da se avtomatsko kreira oglas, ki vsebuje imena, cene in slike vaših paketov. Ko na spletno stran vnesete nov paket, se Google Sheets datoteka, ki je povezana z Google Ads, avtomatsko posodobi. Ciljanje lahko določite glede na splošne interese, npr. wellness, potovanja ipd. (Audience ciljanje) ali glede na to, kaj uporabniki iščejo v iskalniku Google in kakšne spletne strani obiskujejo (Custom intent in Search terms ciljanje).

Prikazni oglasi za pakete
Slika 6: Dynamic feed oglasi za pakete

Akcije in paketi

Za posebne pakete in akcije lahko pripravite dodatne oglaševalske kampanje. Ciljanje pri paketih določite glede na to, komu je paket namenjen (npr. Družinski paket – ciljate na družine). Pri akcijah (npr. Black Friday, Last minute, First minute …) lahko oglasom dodate kodo za popust.

Oglaševalski oglasi za pakete
Slika 7: Akcije in paketi

Predpogoj za kreacijo paketov in popustnih kod je rezervacijski sistem, ki to omogoča. Če takega sistema še nimate, v Forwardu močno priporočamo Cubilis. Poleg popustnih kod in sestave paketov omogoča ogromno dodatnih funkcionalnosti, ki bodo poskrbele za boljšo prodajo vaše nastanitve.

1. Facebook in Instagram oglasi

Kampanje na Facebooku in Instagramu imajo lahko podobne tematike kot kampanje na Google Ads, vendar je postavitev in priprava oglasov drugačna. Še večji poudarek je na kakovostnih fotografijah ali videih, v oglase pa lahko dodate tudi več besedila

Remarketing s popustno kodo

Tudi na Facebooku in Instagramu lahko postavimo oglase, ki uporabnike, ki so že obiskali našo spletno stran, s pomočjo popustne kode poskušajo prepričati v dokončanje rezervacije. Ponovno lahko dosežemo tudi uporabnike, ki so obiskali naš Instagram profil ali Facebook stran, videli naše objave, pogledali naš video itd.

Remarketing s popustno kodo
Slika 8: Remarketing oglasi s popustno kodo

Paketi (Catalogue)

Podobno kot pri Google Ads lahko tudi na Facebooku uredite, da se paketi avtomatično sinhronizirajo s spletne strani. Primer lahko vidite pri Remarketing kampanjah s popustno kodo, kjer smo obenem uporabili tudi Catalogue, ki se avtomatično osvežuje vsakič, ko se na spletno stran doda nov paket.

Akcije in paketi

Na Facebooku in Instagramu lahko ugodnosti vaših paketov še bolje orišete že v samih oglasih. Že v oglas lahko zapišete, kaj vse vaš paket vključuje, komu je namenjen itd. Tudi tu ciljanje uredite glede na to, komu je paket namenjen (Npr. kulinarični paket – ljubitelji dobre hrane).

Oglasi za Akcije in pakete
Slika 9: Oglasi za akcije in pakete

Poleg opisanih kampanj seveda lahko na Google Ads in Facebooku pripravite tudi različne branding kampanje, kampanje za dogodke, kamanje za vašo dodatno ponudbo (Wellness program, vodeni izleti, hotelska restavracija ipd.) in ostale. Še bolj napredne so Google Hotel Ads kampanje, posebne kampanje pa lahko postavite tudi na Tripadvisorju. Možnosti je zares veliko.

Naši partnerji, ki so se odločili za kombinacijo rezervacijskega motorja na lastni spletni strani in spletnega oglaševanja, dosegajo tudi do 70% deleže direktnih rezervacij in ogromne prihranke na račun provizij, ki so jih prej plačevali OTA kanalom.

V Termah Topolšica, s katerimi že nekaj let izvrstno sodelujemo, so nam dovolili z vami deliti primere njihovih oglasov, poleg tega pa je vodja marketninga Kristina Suhadolnik opisala njihove izkušnje s spletnim oglaševanjem.

“S spletnim oglaševanjem smo v Termah Topolšica nadvse zadovoljni. Prisotnost na digitalnih trgih nam je odprla nove možnosti in neposreden dostop do mlajših generacij, parov in družin, ki jih z off-line oglaševanjem ni bilo mogoče uspešno doseči. Z relativno malo vloženimi sredstvi ustvarjamo dober promet in izvajamo dolgoročno promocijo pri populaciji, ki nas doslej še ni dobro poznala. Odločeni smo, da v tej smeri nadaljujemo tudi v prihodnje in sredstva, ki smo jih do sedaj namenjali za tiskane in radijske oglase usmerimo v spletno oglaševanje.”

Opomba: Najlepša hvala Termam Topolšica za pomoč pri pripravi bloga.

Želite tudi sami začeti s spletnim oglaševanjem vaše nastanitve?

Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali!

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Manca Jeršin

Manca Jeršin

Vodja projektov

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.

Naziv delovnega mesta: Vodja projektov v digitalnem marketingu

November 12, 2021

Kako začeti z oglaševanjem na platformi Google Ads?

September 28, 2021

Kako je Booking.com pridobil tržni delež v času, ko smo bili vsi v izolaciji?

September 6, 2021