Študija primera: Od enormnih provizij do čistega uspeha - Preusmeritev rezervacij v Hotelu One66 na direktni kanal
Datum objave: 7. 11. 2023
Čas branja: 13 min
Z vami zato delimo študijo primera, kako smo se z ljubljanskim hotelom One66 lotili naslavljanja digitalnih izzivov in zadeli terno. Če vas zanima, kako smo skromno naložbo v višini 6.000 € transformirali v več kot 100.000 € prihodka neposredno preko direktnega kanala in kateri so bili glavni elementi, ki so pripomogli k uspehu, se udobno namestite.
Kazalo vsebine
Izzivi
Prekomerno zanašanje na OTA kanale:
Hotel One66, city hotel lociran v ljubljanski Šiški, se spopada z vseprisotnim izzivom industrije – pretiranim zanašanjem na rezervacije preko OTA kanalov. Ti sicer prinesejo rezervacije, v zameno pa vam pošljejo masten račun s stroški provizij (o realnih provizijah OTA kanalov, kot so Booking, Expedia in podobni, smo že pisali v blogu Skriti stroški posrednikov, kot so Booking, Expedia in HotelBeds).
“Zanašanje na OTA kanale je dvorezen meč, saj sicer prinesejo rezervacije, a hkrati odžirajo prihodke prek provizij in vašo nastanitev pretvorijo v generično možnost sredi morja drugih generičnih nastanitev.” – Matjaž Zidarič, ustanovitelj Forwarda
Disonanca blagovne znamke:
Prevladujoča tržna retorika OTA kanalov, kjer ste uvrščeni na seznam prostih nastanitev v določenem obdobju in kraju pa lahko škodi tudi manj posredno – skozi neskladnost vaše vizije znamke in predstavitvijo na OTA kanalih. Tam namreč nimate neposredne kontrole nad imidžom vašega podjetja in težko izpostavite vašo unikatno identiteto in vizijo, ki v današnjem času med potrošniki odigra vse večjo vlogo.
O hotelu One66
One66 je city hotel, ki se nahaja v ljubljanski Šiški. Odlikuje ga unikaten in domiselen interier s kombinacijo industrijskih detajlov in neonskih znakov. Vzdušje je prijateljsko in spoščeno. V sklopu hotela so gostom na voljo fitness, košarkška dvorana, ki je namenjena dogodkom, hotelska pizzerija z dostavo do sobe, notranja otroška igralnica, Playstation soba, izposoja koles, dnevni prostori za druženje in še mnogo več. Goste ob prijavi pričakata pijača dobrodošlice, v spremstvu štirinožnih prijateljev pa tudi torba dobrodošlice za kosmatince. Pohvalijo se lahko tudi z odličnim zajtrkom.
Rešitve
Strategija: partnerstvo, osredotočeno na zaupanje
Določili smo:
- Pristop, ki temelji na podatkih (s strani vodstva One66 smo pridobili dostope do vseh relevantnih platform, kjer smo lahko počrpali dragocene podatke.)
- Kratkoročni cilj: dvig % rezervacij, opravljenih preko direktnega kanala
- Dolgoročni cilj: celostni pristop k digitalnem marketingu One66, kjer se lahko osredotočamo tudi na branding.
Po začetni analizi podatkov, konkurenčena okolja in optimizaciji rezervacijskega motorja, smo začeli z izvedbo kratkoročnega plana.
Izvedba
- Napredna SEO optimizacija spletne strani
- E-mail marketing
- Napredne digitalne rešitve, kot je Chatbot
- Svetovanje pri distribuciji in cenovni politiki
… so le nekatere izmed aktivnosti, ki so pripomogle k fantastičnim rezultatom in odzivom na trgu.
Rezultati: uspeh digitalne strategije brez enormnih proračunov
Rast direktnega kanala
Oglaševalske kampanje - kako 6.000 € transformirati v 100.000 € eur prihodka?
Kaj je CPO in zakaj je pomembna metrika pri definiranju uspešnosti oglaševalskih kampanj za namestitve?
Primerjajte procent CPO-ja s povprečnim procentom provizije, ki jo plačujete OTA kanalom. Po naših izkušnjah se povprečna provizija OTA kanalov giblje okoli 18% – v kolikor je CPO pod to številko, se vam izplača vlagati v vaš direktni kanal. V kolikor je številka višja, je potrebno opraviti analizo in najti razloge za visok CPO ter spremeniti strategijo.
Rast zasedenosti hotela
Kot je mogoče razbrati je dramatičen porast neposrednih rezervacij, skupaj z osupljivo donosnostjo naložbe iz plačanih oglaševalskih kampanj, narisal prepričljivo sliko.
Glavni faktorji uspeha
Jasna vizija blagovne znamke:
Zaupanje
Izvajanje aktivnosti z močnim fokusom na ohranjanju in komuniciranju unikatnih lastnosti in vizije blagovne znamke
- Vizualnem komuniciranju, skladnim z krovno vizualno podobo znamke
- Tekstovnem komuniciranju, skladnim s tonom znamke
FORWARD TIP: Ego na stran
Pri izvajanju aktivnosti in storitev za naročnika, še posebej v izjemno dinamičnem okolju, kot je namestitvena industrija, je zelo pomembno, da pustite oz. pustimo ego na strani in ne forsiramo zadev, za katere številke kažejo, da ne pijejo vode. Včasih opažamo, da smo tako izvajalci, kot tudi naročniki, preveč prepričani v svoj prav in nam ego ne dopusti, da idejo, ki ne funkcionira, ustavimo, se iz nje nekaj naučimo in preizkusimo novo idejo.
Forward + jasna vizija blagovne znamke + zaupanje + neomajna osredotočenost na negovanje kanalov za neposredne rezervacije + testiranje + analiziranje podatkov = USPEH.
Izjemno veseli in ponosni smo, da lahko skupaj z našimi partneji pišemo takšne zgodbe o uspehu. Iz njih se namreč tudi sami veliko naučimo. Podobne rezultate dosegamo tudi z ostalimi naročniki, več o naših uspehih na področju rasti direktnega kanala namestitev pa si lahko preberete v študiji primera: Dvig direktne prodaje in znižanje OTA stroškov za 100% – Hotel Triglav Bled.
Ste pripravljeni z nami spesniti strategijo za uspeh vaše nastanitve? Kontaktirajte nas in skupaj se bomo podali na pot digitalne preobrazbe, ki bo dvignila vaše direktne rezervacije in prihodek.
Oddajte povpraševanje in se povežite z nami
Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.