Cilji projekta
Celostna komunikacijska strategija destinacije Bela krajina
Storitve
Naročnik
RIC Bela krajina
Leto projekta
2024/2025
Kaj smo naredili
Preoblikovali smo način komuniciranja destinacije, ki omogoča ciljno usmerjeno in učinkovito naslavljanje ciljev Bele krajine
Skozi analizo stanja in raziskavo trga smo oblikovali strategijo, ki temelji na močni, na novo osnovani identiteti znamke Bela krajina in drznem komunikacijskem fokusu, ki destinacijo diferencira od prepoznavnejših in finančno močnejših destinacij in ji postavlja strateške temelje komuniciranja na vseh stičnih točkah z uporabniki (lastni mediji, plačani mediji, prisluženi mediji). Poleg tega pa smo osnovali tudi interne komunikacijske specifike, ki urejajo razmerja med internimi in eksternimi deležniki, kot so mikrodestinacije, občine, zavodi in lokalni ponudniki.
Znamčenje
Bela krajina ima jajca
Analiza & cilji
Katere težave rešujemo?
Identiteta znamke
Kakšna je Bela krajina?
Pozicioniranje znamke
Kako Bela krajina komunicira?
Eksterna komunikacija
Kako komunicira eksterno?
Interna komunikacija
Kako komunicira interno?