Študija projekta

Bela krajina

Cilji projekta

Celostna komunikacijska strategija destinacije Bela krajina

Storitve

Naročnik

RIC Bela krajina

Leto projekta

2024/2025

Kaj smo naredili

Preoblikovali smo način komuniciranja destinacije, ki omogoča ciljno usmerjeno in učinkovito naslavljanje ciljev Bele krajine

Skozi analizo stanja in raziskavo trga smo oblikovali strategijo, ki temelji na močni, na novo osnovani identiteti znamke Bela krajina in drznem komunikacijskem fokusu, ki destinacijo diferencira od prepoznavnejših in finančno močnejših destinacij in ji postavlja strateške temelje komuniciranja na vseh stičnih točkah z uporabniki (lastni mediji, plačani mediji, prisluženi mediji). Poleg tega pa smo osnovali tudi interne komunikacijske specifike, ki urejajo razmerja med internimi in eksternimi deležniki, kot so mikrodestinacije, občine, zavodi in lokalni ponudniki.

Znamčenje

Bela krajina ima jajca

Sorodni projekti

Uspešni projekti naših dolgoletnih naročnikov

Jama Vilenica

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
jasna uporabniška izkušnja

Jama Vilenica

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
jasna uporabniška izkušnja

Marina Portorož

Dvig direktne prodaje
0 %
delež direktnih rezervacij

Marina Portorož

Dvig direktne prodaje
0 %
delež direktnih rezervacij

One66 Hotel

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
good vajb

One66 Hotel

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
good vajb