Destinacijski projekti
Digitalizirajte
vašo destinacijo
V današnjem času so digitalne platforme glavni vir pridobivanja informacij o destinaciji, zato je močna prisotnost na spletu ključni element strategije promocije v turizmu. Pri tem je treba zagotoviti učinkovitost celotnega turističnega produkta v povezavi z integriranimi tehnologijami, ki podpirajo izkušnjo gostov pred, med in po počitnicah.
Marketing destinacije je velik izziv, trendi in zakonitosti se v digitalnem svetu hitro spreminjajo. V ozadju uspešnih objav, številnih sledilcev in lepe spletne strani pa je veliko premišljenih korakov, ki jih sami nikakor ne bi zmogli. Z agencijo Forward smo spisali skupno uspešno zgodbo. Napredek je viden na socialnih omrežjih, v analitiki spletne strani, posledično pa tudi na destinaciji, saj beležimo zadnja leta odličen obisk Doline Soče.
Dolina Soče
Damjana Munih Kacafura
Na agencijo Forward se vedno lahko obrnemo, ko imamo kakšno dilemo in hitro nam postrežejo s profesionalnim odgovorom.
Turizem Bled
Anja Šmit