Cilji projekta
Pridobiti kakovostne prvoosebne podatke potencialnih in obstoječih gostov
Naročnik
Portorož & Piran
Leto projekta
2024
Rezultati sodelovanja
Pridobili smo 8.213 kontaktov, segmentiranih po zanimanjih in ciljnih trgih naročnika, po podpovprečni ceni.
Turistična destinacija Portorož & Piran je želela nadgraditi svojo strategijo digitalnega marketinga z neposrednim prvoosebnim nagovarjanjem ciljnih obiskovalcev. V približno 5 mesecih trajanja kampanje smo pridobili kontakte obstoječih in potenicalnih obiskovalcev destinacije Portorož & Piran, segmentiranih po zanimanjih (kulinarika, aktivnosti na prostem, kultura & zgodovina) in ciljnih trgih naročnika. Personalizirano nagovarjanje je zagotovilo visoko vpletenost uporabnikov in aktivno raziskovanje spletne strani destinacije.
pridobljenih kontaktov
Povprečni open-rate v vseh avtomatiziranih e-mail kampanjah
Povprečni click-through rate v vseh avtomatiziranih e-mail kampanjah
Kaj smo naredili
Lead generation kampanje v kombinaciji z avtomatizirano e-mail komunikacijo
Z uporabo Meta lead generation kampanj smo ustvarili privlačne lead magnete – brezplačne vsebine v zameno za e-mail naslove uporabnikov.
Po pridobitvi kontaktov smo vzpostavili avtomatizirane e-mail kampanje v Klaviyu, ki so uporabnikom prilagojeno dostavljale relevantne vsebine. Segmentacija je omogočila natančno ciljanje in personalizirano nagovarjanje v jeziku in vsebinsko zasnovo po interesih posameznika, hkrati pa smo poskrbeli za takojšnje negovanje novih kontaktov, kar vpliva na zdravost baze in manj možnosti za preusmerjanje prihodnje komunikacije v mapo z vsiljeno pošto.
Kako smo pomagali
MOŽNOST DIREKTNE IN PERSONALIZIRANE KOMUNIKACIJE
Destinacija Portorož & Piran zdaj razpolaga z visokokakovostno bazo za remarketing in personalizirano e-mail komunikacijo, kar na dolgi rok optimizira stroške oglaševanja in omogoča direktno personalizirano komunikacijo, ki se tematsko sklada z interesi naslovnika.
Ta projekt je odličen primer, kako lahko premišljeno in strateško grajenje e-mail baze postane močno orodje za digitalni marketing v turizmu. Z natančno segmentacijo in prilagojenim nagovarjanjem smo ustvarili osnovo za dolgoročno povezovanje z obiskovalci in povečali vrednost blagovne znamke destinacije Portorož & Piran. S pridobivanjem segmentiranih prvoosebnih kontaktov nadaljujemo tudi v letu 2025.
S Forwardom smo začeli sodelovati leta 2023, saj so s svojo strateško in dolgoročno naravnano promocijo destinacije Portorož & Piran izstopali z inovativnostjo, premišljenim pristopom ter izjemnim poznavanjem destinacije in njenih potreb. Največje prednosti so nedvomno strokovnost, prilagodljivost, odzivnost ter transparentno delovanje. Ekipa vedno prisluhne našim potrebam in izvede rešitve, ki presežejo naša pričakovanja. Poleg tega je agencija odprta za naše ideje ter predloge, kar je ustvarilo izjemno plodno in sodelovalno delovno okolje.
Elena Šverko
Portorož & Piran