Študija projekta

Portorož & Piran

Cilji projekta

Pridobiti kakovostne prvoosebne podatke potencialnih in obstoječih gostov

Naročnik

Portorož & Piran

Leto projekta

2024

Rezultati sodelovanja

Pridobili smo 8.213 kontaktov, segmentiranih po zanimanjih in ciljnih trgih naročnika, po podpovprečni ceni.

Turistična destinacija Portorož & Piran je želela nadgraditi svojo strategijo digitalnega marketinga z neposrednim prvoosebnim nagovarjanjem ciljnih obiskovalcev. V približno 5 mesecih trajanja kampanje smo pridobili kontakte obstoječih in potenicalnih obiskovalcev destinacije Portorož & Piran, segmentiranih po zanimanjih (kulinarika, aktivnosti na prostem, kultura & zgodovina) in ciljnih trgih naročnika. Personalizirano nagovarjanje je zagotovilo visoko vpletenost uporabnikov in aktivno raziskovanje spletne strani destinacije.

pridobljenih kontaktov
0
Povprečni open-rate v vseh avtomatiziranih e-mail kampanjah
0 %
Povprečni click-through rate v vseh avtomatiziranih e-mail kampanjah
0 %
0

pridobljenih kontaktov

0 %

Povprečni open-rate v vseh avtomatiziranih e-mail kampanjah

0 %

Povprečni click-through rate v vseh avtomatiziranih e-mail kampanjah

Kaj smo naredili

Lead generation kampanje v kombinaciji z avtomatizirano e-mail komunikacijo

Z uporabo Meta lead generation kampanj smo ustvarili privlačne lead magnete – brezplačne vsebine v zameno za e-mail naslove uporabnikov.

Po pridobitvi kontaktov smo vzpostavili avtomatizirane e-mail kampanje v Klaviyu, ki so uporabnikom prilagojeno dostavljale relevantne vsebine. Segmentacija je omogočila natančno ciljanje in personalizirano nagovarjanje v jeziku in vsebinsko zasnovo po interesih posameznika, hkrati pa smo poskrbeli za takojšnje negovanje novih kontaktov, kar vpliva na zdravost baze in manj možnosti za preusmerjanje prihodnje komunikacije v mapo z vsiljeno pošto.

Kako smo pomagali

MOŽNOST DIREKTNE IN PERSONALIZIRANE KOMUNIKACIJE

Destinacija Portorož & Piran zdaj razpolaga z visokokakovostno bazo za remarketing in personalizirano e-mail komunikacijo, kar na dolgi rok optimizira stroške oglaševanja in omogoča direktno personalizirano komunikacijo, ki se tematsko sklada z interesi naslovnika.

 

Ta projekt je odličen primer, kako lahko premišljeno in strateško grajenje e-mail baze postane močno orodje za digitalni marketing v turizmu. Z natančno segmentacijo in prilagojenim nagovarjanjem smo ustvarili osnovo za dolgoročno povezovanje z obiskovalci in povečali vrednost blagovne znamke destinacije Portorož & Piran. S pridobivanjem segmentiranih prvoosebnih kontaktov nadaljujemo tudi v letu 2025.

Naše stranke

Pridružite se zadovoljnim naročnikom

S Forwardom smo začeli sodelovati leta 2023, saj so s svojo strateško in dolgoročno naravnano promocijo destinacije Portorož & Piran izstopali z inovativnostjo, premišljenim pristopom ter izjemnim poznavanjem destinacije in njenih potreb. Največje prednosti so nedvomno strokovnost, prilagodljivost, odzivnost ter transparentno delovanje. Ekipa vedno prisluhne našim potrebam in izvede rešitve, ki presežejo naša pričakovanja. Poleg tega je agencija odprta za naše ideje ter predloge, kar je ustvarilo izjemno plodno in sodelovalno delovno okolje.

Elena Šverko
Portorož & Piran

Sorodni projekti

Uspešni projekti naših dolgoletnih naročnikov

Jama Vilenica

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
jasna uporabniška izkušnja

Jama Vilenica

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
jasna uporabniška izkušnja

Marina Portorož

Dvig direktne prodaje
0 %
delež direktnih rezervacij

Marina Portorož

Dvig direktne prodaje
0 %
delež direktnih rezervacij

One66 Hotel

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
good vajb

One66 Hotel

Oblikovanje in izdelava nove spletne strani
0 %
good vajb