5 digitalno-marketinških novoletnih zaobljub za vsako organizacijo

Si vsako leto obljubite, da boste več časa posvetili digitalnemu marketingu, potem pa med vsemi dnevnimi obveznostmi na to enostavno pozabite? Poskrbite, da bo leto 2022 drugačno. Namesto vas smo napisali 5 novoletnih zaobljub, ki bodo predstavljale vaš prvi korak k boljši prisotnosti na spletu, če se jih boste le uspeli držati.

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Digitalne zaobljube v letu 2022

1. V letu 2022 bomo redno objavljali na družbenih omrežjih.

Družbena omrežja so odlično sredstvo za vzpostavljanje in ohranjanje pristnih odnosov z vašimi bivšimi, trenutnimi in bodočimi strankami.

Če še ne objavljate: Vzemite si čas in začnite z nekaj objavami na mesec na izbranih družbenih omrežjih. Poskrbite, da bodo objave vsebovale kakovostne fotografije ali videoposnetke in slovnično pravilna besedila. Med letom poskrbite, da na objavljanje ne pozabite. Veliko lažje vam bo, če si boste že vnaprej pripravili okviren načrt objav.

Če že objavljate: Naredite korak naprej: povečajte količino in kakovost objav, začnite z objavljanjem na dodatnem družbenem omrežju, ustvarjajte kreative v enotni grafični podobi, raziščite napredne možnosti, ki jih omrežja ponujajo … Vaši sledilci bodo napredek zagotovo opazili in nagradili.

Facebook instagram družbena omrežja
Slika: Družbena omrežja

2. V letu 2022 bomo pisali kakovostne bloge.

Blogi so lahko izvrsten vir obiska na vaši spletni strani in velik faktor pri zviševanju pozicij na spletnih iskalnikih.

Če bloga še nimate: V letu 2022 napišite vsaj 6 blogov in jih dodajte na vašo spletno stran. Izberite teme, ki so relevantne za vašo publiko in vsebujejo ključne besede, s katerimi se želite pozicionirati visoko na iskalnikih. Blogi so odlični tudi za deljenje na družbenih omrežjih.

Če že pišete blog: Lotite se pisanja blogov bolj strateško in povečajte njihovo vlogo pri optimizaciji spletne strani. Vnaprej razmislite, za katere ključne besede potrebujete dodatna besedila in pripravite načrt tematik, o katerih boste v tem letu pisali. Upoštevajte naših 31 SEO nasvetov za pisanje besedil.

3. V letu 2022 bomo naše stranke nagovorili preko e-maila.

E-mail marketing je eden od najučinkovitejših delov digitalno-marketinškega spleta, vendar ga organizacije pogosto zanemarjajo. Spletna orodja, ki omogočajo pošiljanje e-novičk, so zelo ugodna in enostavna za uporabo.

Če e-novičk še ne pošiljate: Izberite spletno orodje za pošiljanje e-novičk (v Forwardu priporočamo Sendpulse), implementirajte obrazec za prijavo na e-novičke na spletno stran in začnite z grajenjem vaše baze e-naslovov. Pripravite template za pošiljanje e-novičk in nekajkrat v tem letu vaši bazi pošljite relevantna sporočila.

Email Marketing
Slika: E-mail marketing

4. V letu 2022 bomo oglaševali na spletu.

Oglaševanje na spletu ima pomembno pozitivno lastnost: ob kakovostnih oglasih z ustreznim ciljanjem lahko odlične rezultate dosežete že z majhnim finančnim vložkom.

Če na spletu še ne oglašujete: Poskrbite za kreacijo oglaševalskih računov. Pomagate si lahko z našima blogoma o začetku oglaševanja na omrežjih Facebook Ads in Google Ads. Kako postaviti prve, osnovne oglase, se lahko naučite iz številnih videov in blogov, ki so na voljo na spletu.

Če že oglašujete na spletu: Pri oglaševanju na Facebooku obvezno uporabljajte Facebook Business Manager. Poskrbite, da so vaši oglaševalski računi povezani z analitičnimi orodji in spletno stranjo, da lahko spremljate konverzije. Preverite napredne vrste oglaševalskih kampanj in avtomatizacije, ki jih lahko uporabite za vašo organizacijo. 

Slika: Oglaševanje preko spleta

5. V letu 2022 se bomo naučili nekaj novega na področju digitalnega marketinga.

Svet digitalnega marketinga se nenehno spreminja, zato je posebej pomembno, da sledimo novostim in trendom.

Če ste novi v svetu digitalnega marketinga: Udeležite se spletnega tečaja ali delavnice s področja, ki vas zanima. V letu 2022 bomo Forwardovi strokovnjaki znova predavali na brezplačnih spletnih delavnicah Grow Slovenia with Google. Novi termini trenutno še niso znani, zato lahko v vmesnem času pobrskate po številnih spletnih platformah, ki ponujajo brezplačne tečaje.

Če o digitalnem marketingu že nekaj veste: Naročite se na e-novičke, podcaste ali YouTube kanale, ki pokrivajo področja, ki vas še posebej zanimajo in poglobite vaše znanje. Udeležite se nadaljevalnih spletnih tečajev, predvsem pa veliko testirajte nove ideje v praksi. Največ se zagotovo naučimo iz izkušenj.

V Forwardu vam v letu 2022 želimo veliko uspeha in izpolnjenih novoletnih zaobljub. Če boste tekom leta ugotovili, da na določenih področjih digitalnega marketinga vseeno potrebujete pomoč, nas kontaktirajte. Pomagali vam bomo doseči in preseči vaše novoletne cilje.

Želite tudi sami začeti z digitalnim marketingom?

Kontaktirajte nas in z veseljem vam bomo pomagali!

Oddajte povpraševanje in se povežite z nami

Izpolnite spodnji obrazec, mi pa vam bomo poslali ponudbo.

O Avtorju

Manca Jeršin

Manca Jeršin

Vodja projektov

Več o naših storitvah si preberite v aktualnih blog objavah.